گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی پارس در کرج

نمایندگی پارس در کرج

وسایل برقی برند پارس شما دچار آسیب و خرابی شده؟ نیاز به یک تعمیرکار مجرب داری؟ بردن وسایل سنگینی مثل یخچال و لباسشویی به تعمیرکار برات سخته؟ این که نگرانی نداره نمایندگی تعمیرات پارس در کرج مشکل رو حل می کنه.

هر برند برای ساخت وسایل خود از الگو ساختار خاصی استفاده می کند. همانطور که تولید این وسایل منحصر به دانش و روش خاص خود برند است برای تعمیرات نیز نیاز به افرادی دارد که با تمام پیچیدگی های آن دستگاه آشنا بوده و علم لازم برای تعمیر را داشته باشد.

همچنین برای پیدا کردن بهترین نمایندگی تعمیرات برند های مختلف همانند: نمایندگی هیمالیا در کرج، نمایندگی تعمیرات پارس در کرج، نمایندگی اسنوا در کرج و سایر نمایندگی های لوازم خانگی در مجموعه سرویس کرج ارائه میشود و شما میتوانید با شماره ی زیر با ما در تماس باشید.

02632211189

تعمیرات پارس در کرج

برای مثال: اگر وسایل برند پارس شما دچار مشکل و خرابی شده باشد بهترین جایی که می تواند به شما کمک کند نمایندگی تعمیرات پارس در کرج می باشد. چرا؟ بیا تا برات بگم:

1- متخصصین و تکنسین های فعال در این مجموعه با تمام ساختار و پیچ و خم های این وسایل آشنا بوده و به راحتی می توانند آن را تعمیر نمایند.

2- همانطور که می دانید دانش و تجربه دو یار جدا نشدنی هستند و کسی که می خواهد در هر زمینه ای موفق باشد باید این دو را شانه به شانه ی هم پیش ببرد. تکنسین های نمایندگی تعمیرات پارس در کرج با سال ها تجربه در زمینه ی تعمیر وسایل پارس و همچنین داشتن دانش کافی از ساختار لوازم برقی پارس می توانند در کمترین زمان وسیله ی معیوب را بدون خطا عیب یابی کرده و اقدام به تعمیر نمایند.

3- ما می دانیم بروز مشکل هر یک از لوازم برقی تا چه میزان می تواند زندگی روزمره را دچار اختلال نماید بنابراین برای رفاه حال مشتریان و همچنین رفع مشکل در کمترین زمان چاره ای اندیشیدیم. شما می توانید به صورت 24 ساعته با نمایندگی تعمیرات پارس در کرج ارتباط داشته و در هنگام بر بروز مشکل در هر ساعت شبانه روز خرابی دستگاه معیوب را ثبت نمایید. در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما درخواست شما را بررسی کرده و تعمیرکار به محل اعزام می شود.

نحوه ی ارتباط با تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات پارس در کرج

ارتباط گرفتن با نمایندگی تعمیرات پارس در کرج بسیار ساده و کارآمد می باشد. دو راه برای برقراری ارتباط و ثبت خرابی وجود دارد. فرقی نمی کند شما از کدام روش برای درخواست تعمیرکار اقدام نمایید. کارشناسان خبره و دلسوز موجود در این مجموعه در کمترین زمان درخواست شما را بررسی کرده و اقدام به رفع آن می پردازند. این دو روش به شرح زیر می باشد:

1- برقراری تماس با شماره های درج شده در صفحه: این روش از قدیمی ترین روش ها برای کمک گرفتن از یک خدمات می باشد، که از گذشته با به امروز مرسوم بوده است. شما می توانید در هر زمان از شبانه روز که برای تعمیر انواع وسیله ی برقی برند پارس نیاز به تعمیرکار داشته باشید می توانید با شماره ی زیر تماس گرفته و پس از هماهنگی ساعت اعزام تعمیرکار درخواست خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست تعمیرکار در زمان مقرر در محل حضور خواهد داشت.

02632211189

2- فرم درخواست تعمیرکار آنلاین: با گسترش فضای اینترنت و همچنین تمایل افراد به سمت مجازی شدن نمایندگی تعمیرات پارس نیز از این قافله مستثنا نبوده و اقدام به طراحی یک فرم درخواست تعمیرکار نموده است. شما می توانید درخواست خود را از طریق این فرم ثبت کرده تا کارشناسان ما در اولین فرست با شما تماس گرفته و زمان اعزام تعمیرکار را با شما هماهنگ می کنند. این فرم به شما امکان ثبت درخواست در هر ساعت شبانه روز را می دهد.

نحوه ی تعمیرات پارس در کرج

بروز اختلال و خرابی برای هر یک از وسایل های برقی خانه دردسرهایی ایجاد می کند، با این حال اگر وسایل بزرگ و سنگین خانه مانند یخچال و لباسشویی و ... دچار خرابی شود دردسرهای بزرگ تر و پیچیده تری با خود به همراه خواهند داشت.

یکی از این نگرانی ها که برای هر کسی در این جور مواقع پیش می آید چگونگی جابجایی وسایل و انتقال آن به تعمیرگاه می باشد.

همانطور که می دانید انتقال وسایلی مانند یخچال و لباسشویی به تعمیرگاه علاوه بر در بر داشتن هزینه های بالا امکان آسیب دیدن به وسایل نیز وجود دارد.

نمایندگی تعمیرات پارس در کرج برای جلوگیری از این مشکلات فکری اندیشیده است. تعمیرکاران پس از تشخیص مشکل وسایل برای تعمیر لباسشویی و یا تعمیر یخچال آن را به تعمیرگاه انتقال نمی دهند و در محل اقدام به تعمیر می نمایند.

تعمیر در محل مزایایی دارد مانند:

1- شما تمام پروسه ی تعمیرات می توانید ببینید که این مسئله باعث اطمینان خاطر شما می شود.

2- از هزینه های بالای حمل و نقل فارغ می شوید

3- احتمال آسیب دیدن وسایل در پروسه ی جا به جایی از بین می رود

تعمیرات یخچال پارس در کرج

کد های خطا یخچال پارس:

AF این کد مربوط به ایجاد مشکل در سنسور محیط یخچال می باشد. در هنگام مشاهده ی باید سنسور را عوض کرده یا برد یخچال تعمیر شود.

EF این خطا مربوط به ایجاد مشکل در سنسور داخلی یخچال می باشد. این خطا ممکن است با تعویض سیم های اتصال و یا تعویض سنسور بر طرف شود.

FF این خطا مربوط به ایجاد مشکل در سنسور دمای فریزر می باشد. علت نشان دادن این کد ممکن است به علت: مشکل در مقاومت اهمی یا سیم های اتصال باشد.

DF این کد معمولا نشان دهنده ی مشکل در سنسور اپراتور یخچال می باشد. برای رفع آن باید سنسور عوض شود و یا مدار برد الکترونیکی یخچال چک شود.

HI این کد خطا به معنای درجه ی بیشتر است 24 درجه ی سانتی گراد در فیریزر یخچال می باشد.

LO این کد نشان دهنده ی دمای کمتر از 33 درجه ی سانتی گراد می باشد.

2 مشکل رایج در یخچال پارس

1- وجود رطوبت در یخچال و دمای بالای بدنه: علت بروز این مشکل می تواند به دلیل باز ماندن درب یخچال در مدت طولانی. ، قرار دادن یخچال کنار بخاری یا اجاق گاز و یا به علت نبود فضای مناسب برای چرخش هوای اطراف یخچال باشد.

2- چشمک زدن چراغ یخچال: چشمک زدن چراغ یخچال می تواند به علت: خرابی درب یخچال، خرابی لاستیک دور درب یخچال. ، تراز نبودن محل قرار گرفتن یخچال،خراب بودن یکی از سنسور های یخچال باشد.

02632211189 02632211190 02632208103