گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی پارس خزر در کرج

نمایندگی پارس خزر در کرج

تاریخچه برند پارس خزر

در سال 1347 با مشارکت فنی توشیبا ژاپن، پارس خزر تحت عنوان پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان شروع کرد و در آبان سال 1361 نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر پیدا کرد.

الان شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران می باشد که 41 گروه محصول در 246 مدل تولید می کنند.

نمایندگی پارس خزر در کرج

آچار سرویس کرج یکی از تخصصی ترین مرکز های سرویس و تعمیرات لوازم خانگی می باشد که به صورت کاملا تخصصی در این زمینه به صورت 24 ساعته فعالیت دارد تا به محض به وجود آمدن مشکلات برای لوازم خانگی شما اقدام به برطرف نمودن آن کند یا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کند.

 نحوه ارائه خدمات نمایندگی پارس خزر در کرج 

شهروندان کرجی در صورت نیاز به نمایندگی محصولات پارس خزر می توانید با پر کردن فرم درخواست در صفحه سفارش آنلاین سایت آچار سرویس کرج درخواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت برای رسیدگی به درخواست شما باهاتون تماس بگیرند.کارشناسان و متخصصین مجموعه آچار سرویس کرج بعد از بررسی درخواست شما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با مشکل با شما تماس میگیرند و در صورت لزوم به محل مورد نظر شما اعزام می شوند و بعد از مشخص کردن نوع تعمیر و قطعه هایی که باید عوض شوند و تعیین هزینه خدمات به تعمیر دستگاه شما مشغول می شوند.

شما می توانید به محض متوجه شدن از عدم کارکرد لوازم خانگی تان از متخصصین ما کمک بگیرید و برای اینکار کافیست با شماره های 02632211189 و 02632211190 و 09199563386 و یا از طریق سایت با مراجعه به صفحه سفارش آنلاین و پر کردن فرم مربوطه سفارش خود را ثبت کنید و ما در کمترین زمان ممکن یکی از مجرب ترین تعمیرکاران مجموعه را به محل شما اعزام میکنیم.

خدمات مجموعه آچار سرویس کرج

تعویض قطعات:

کلیه قطعات به صورت آکبند و اورجینال تحویل شما داده می شود و تا یک هفته فرصت دارید اگر قطعه خریداری شده دچار مشکل یا نقص شد به مراکز خدمات پس از فروش پارس خزر مراجعه کنید و اگر نقص آن تایید شد کالا را مرجوع کنید و یک کالای سالم دریافت کنید و درصورتی این اتفاق میفتد که شما با در دست داشتن کارت گارانتی به خدمات پس از فروش مراجعه کنید.

تعمیر قطعات:

تعمیر دستگاه های پارس خزر در شهر کرج از 2ماه تا 25 ماه تاریخ بعد از خرید محصول به صورت رایگان انجام می شود و لازم به ذکر است که بعد از آن زمان تعمیر قطعات و دستگاه های پارس خزر با هزینه انجام می شود که می توانید برای اطلاع از قیمت با شماره های 02632211189 و 09199563386  و 02632211190 و 02632208103 تماس بگیرید.

تیم آچار سرویس کرج با ارائه خدماتی مثل تعمیر لباسشویی، تعمیر یخچال، تعمیر ساید،  تعمیر ظرفشویی، تعمیر کولر، تعمیر یخچال فریزر و همچنین تعمیر سایر محصولات پارس خزر در کمترین زمان ممکن در خدمت شماست برای اطلاع از سایر خدمات آچار سرویس کرج اینجا کلیک کنید.

 

مزایای خدمات نمایندگی پارس خزر در کرج


از مزیت های استفاده از خدمات تیم پشتیبانی آچار سرویس کرج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-داشتن تکنسین های با تجربه و ماهر

2-داشتن تکنسین های خوش قول، خوش برخورد

3-هزینه تعمیراتی که انجام می شود را منصفانه در نظر میگیریم4-برای تعویض قطعات دستگاه شما از قطعات اصلی استفاده می کنیم

 


یکی از محصولات شرکت پارس خزر جاروبرقی پارس خزر می باشد، همانطور که می دانید جاروبرقی یکی از وسایل ضروری در خانه است چرا که اگر خراب شود یا دچار عیب شود نظافت و تمیزی خانه مختل می شود پس اگر از طرفداران جاروبرقی پارس خزر هستید زمانیکه جارو برقی شما دچار خرابی شد می توانید روی ما حساب کنید.

خدمات نمایندگی پارس خزر در تعمیر جاروبرقی پارس خزر

*تعمیر لوله جاروبرقی پارس خزر

*تعمیر یا تعویض فیلتر جاروبرقی پارس خزر

*تعمیر لوله خرطومی جاروبرقی پارس خزر

*تعویض برس جاروبرقی پارس خزر

*تعمیر موتور جاروبرقی پارس خزر

*تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی پارس خزر

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در کرج

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در کرج

نمایندگی تعمیرات جارو برقی پارس خزر در کرج این نوید را به کرجی های عزیز می دهد که تعمیرات جارو برقی خود را به آچار سرویس کرج بسپارید.

آچار سرویس کرج با داشتن تکنسین های مجرب، با هر تماس شما، در کمترین زمان تکنسین های خود را به محل می فرستد. تمامی تکنسین های آچار سرویس کرج دارای مدرک تخصصی تعمیراتِ لوازم خانگی پارس خزر هستند.

آچار سرویس کرج به جرات می گوید که تکنسین های ما مشکل جاروبرقی شما را در کمترین زمان ممکن رفع کرده و کارکرد جارو برقی پارس خزر را به قبل برمی گردانند.

 برای تماس با آچار سرویس کرج به راحتی می توانید از شماره های زیر استفاده کنید.

 (09199563386) و (02632211190) و (02632211189).

نمایندگی تعمیرات پارس خزر فردیس

اگر در فردیس هستید و جاروبرقی شما دچار خرابی شده است با نمایندگی تعمیرات جارو برقی پارس خزر در کرج تماس بگیرید.

مشکل جارو برقی پارس خزر خود را به تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات جارو برقی پارس خزر در کرج بسپارید.

آچار سرویس کرج تعمیر انواع لوازم خانگی پارس خزر، از جمله جاروبرقی را انجام می دهد.

تعمیرکاران ما در اقصی نقاط  کرج از جمله فردیس فعال می باشند.

شما می توانید در صورت خراب شدن جارو برقی خود با متخصصین ما تماس بگیرید.

برای این کار فقط با کلیک روی شماره ها تماس خود را با ما برقرار کرده و سوالات خود را از تکنسین های مجرب ما بپرسید.

(09199563386) و(02632211190)و(02632211189).

نمایندگی قطعات پارس خزر در کرج

نمایندگی قطعات پارس خزر در کرج

قطعه ای از جاروبرقی پارس خزر شما خراب شده است؟  آیا می خواهید قطعه را تعویض کنید؟ آیا قطعه جاروبرقی شما قابل تعمیر است؟ و…

هنگامی که با این مشکل مواجه می شوید باید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در کرج تماس بگیرید، کارشناسان آچار سرویس، صبورانه پاسخگوی شما خواهند بود تا عیب جاروبرقی شما را تشخیص دهند.

 در صورت هرگونه خرابی آچار سرویس کرج، نزدیکترین تعمیرکار خود را فرستاده و اقدامات لازم جهت تعمیر جاروبرقی انجام خواهد داد.

ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در کرج، با تضمین اصل بودن قطعه قابل تعویض به شرح زیر است:

1-  به صفحه وبسایت آچار سرویس کرج بروید.

2- با ثبت نام در سایت آچار سرویس کرج عضو سایت ما شوید.

3- فرم درخواست در صفحه سفارش آنلاین را با دقت پر کنید.

4- درخواست خود را برای ما ارسال کنید.

5- همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

*تمامی قطعات جاروبرقی پارس خزر اصل بوده و با تعویض قطعه خراب شده کارکرد جارو برقی مث روز اول خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در کرج 

جاروبرقی پارس خزر یک برند معروف و پرطرفدار در صنعت جاروبرقی است. این شرکت محصولات متنوعی از جاروبرقی‌های خانگی با کیفیت عالی با قابلیت‌های متنوع عرضه می‌کند.

اگر با خرابی جاروبرقی روبرو شدید برای تعمیر جاروبرقی پارس خزر، ابتدا باید عیب دستگاه را شناسایی کنید. ممکن است مشکل شما شامل برق نداشتن جاروبرقی، کاهش قدرت مکش، عدم عملکرد صحیح موتور یا سایر مشکلات مشابه باشد. در هر صورت، در ادامه چند مرحله برای تعمیر جاروبرقی آورده ایم که عبارتند از:

 

1. بررسی منابع برق: اطمینان حاصل کنید که جاروبرقی به درستی به منبع برق وصل شده است. بررسی سوکت برق، کابل برق و سایر اتصالات می‌تواند مشکل را حل کند.

 

2. تمیز کردن فیلترها: فیلترهای جاروبرقی ، باعث کاهش قدرت مکش می‌شود ممکن است دچار گرفتگی یا کثیفی شده باشند. فیلترها را با دقت خارج و آنها را تمیز کنید یا در صورت خرابی حتماَ تعویض کنید.

 

3. عیب‌یابی: اگر جاروبرقی هنوز عملکرد صحیح ندارد، ممکن است نیاز به عیب‌یابی دقیق توسط تکنسین مجرب داشته باشد.

در این صورت، بهتر است با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در کرج تماس بگیرد.

برای تماس با آچار سرویس کرج روی وب سایت آچار سرویس رفته و با کلیک روی شماره ها با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیرات پارس خزر در مهرشهر کرج

اگر در مهرشهر هستید و متوجه می شوید جارو برقی پارس خزر شما به درستی کار نمی کند و ارور می دهد، می توانید خطای مورد نظر را در دفترچه راهنما مطالعه کنید، در صورتی که قابل رفع است آن را رفع کنید در غیر اینصورت با آچار سرویس کرج تماس بگیرید.

تیم آچار سرویس کرج در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و تعمیر جاروبرقی شما را به بهترین نحو انجام می دهند.

هزینه تعمیرات آچار سرویس کرج کاملاَ منصفانه می باشد.

نمایندگی تعمیرات جارو برقی پارس خزر در مهر شهر کرج با تیم آچار سرویس کرج می باشد.

تیم آچار سرویس کرج دارای تکنسین های فعال در کل محدوده کرج می باشد.   

نمایندگی تعمیرات پارس خزر در گلشهر کرج

نمایندگی تعمیرات پارس خزر در گلشهر کرج

آچار سرویس کرج دارای نمایندگی تعمیرات جارو برقی پارس خزر درگلشهر کرج  می باشد. خدمات نمایندگی جارو برقی پارس خزر در گلشهر کرج  شامل خدمات تعمیر و نگهداری جارو برقی پارس خزر است. نمایندگی‌های تعمیرات رسمی جاروبرقی عموماً خدمات زیر را ارائه می‌دهند:

 

1. تعمیر و خدمات تعمیر: اگر جاروبرقی شما خراب شده یا مشکلاتی دارد، می‌توانید به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در کرج مراجعه کنید.

تعمیرکاران ماهر و مجرب آچار سرویس کرج  قادر به تشخیص و رفع مشکلات فنی جاروبرقی شما هستند.

 

2. تعویض قطعات: در صورتی که قطعه‌ای در جاروبرقی شما خراب شده یا نیاز به تعویض دارد، نمایندگی می‌تواند قطعه مورد نیاز را تهیه و تعویض کند. مثلاً، کیسه جمع‌آوری گرد و غبار، فیلتر، برس‌ها و قطعات دیگر را می‌توان به صورت جداگانه تعویض کرد.

 

نمایندگی‌های تعمیرات جارو برقی پارس خزر در کرج معمولاً خدمات مشاوره در مورد استفاده صحیح از جارو برقی، ارائه راهنمایی در مورد نگهداری و تمیزکاری جارو برقی و پاسخ به سوالات و مشکلات جارو برقی را به همشهریان گلشهری ارائه می دهند.

 

لطفاً توجه داشته باشید که خدمات نمایندگی ممکن است در هر مرکزی متفاوت باشد. برای اطلاعات دقیقتر در مورد خدمات نمایندگی تعمیرات جارو برقی پارس خزر در کرج، بهتر است با  نمایندگی تعمیرات پارس خزر تماس بگیرید یا وب‌سایت رسمی آچار سرویس کرج آن را مشاهده کنید.

 

شما قبل از هر گونه اقدامی می توانید با مراجعه به سایت و با رفتن به صفحه سوالات متداول، شاید سوال مورد نظر شما قبلا در آن صفحه ثبت شده باشد.

02632211189 02632211190 02632208103