گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی هاردستون در کرج

نمایندگی هاردستون در کرج

نمایندگی هاردستون در کرج:

مجموعه آچار سرویس کرج به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های هاردستون در کرج می باشد، پس زمانی که لوازم خانگی شما دچار اختلال و خرابی شد دیگر نگران درست شدن آن نباشید چرا که ما با داشتن تعمیرکاران و تکنسین های مجرب و خبره به صورت 7 روز هفته و 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم فقط کافیست با شماره های تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را با ما در میان بگذارید.

تعمیر جاروبرقی هاردستون در کرج:

یکی از ضروری ترین لوازم برقی مصرفی در خانه جارو برقی است که اگر خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد در سریع ترین زمان ممکن باید درست شود چرا که وسیله ای ضروری برای نظافت و تمیزی می باشد پس هر وقت جاروبرقی هاردستون شما خراب شد می توانید روی ما و خدمات مجموعه ما حساب کنید.

آچار سرویس کرج یکی از مراکز تعمیر مجاز لوازم برقی می باشد که آماده خدمات رسانی به کرج و تمام شهرهای حومه می باشد که علاوه بر جاروبرقی، در زمینه تمام لوازم خانگی برقی به صورت تخصصی فعالیت دارد.

مشکلات رایج در تعمیرات جاروبرقی هاردستون:

-مکش جاروبرقی کم شده است:

در وهله اول کیسه جاروبرقی را چک کنید و بعد از آن لوله خرطومی جاروبرقی را چک کنید چرا که گاها پیش می آید شی ای در آن گیر میکند و باعث کند شدن مکش جاروبرقی می شود. اگر این موارد چک کردید و هیچ کدام از اینها مشکل کار نبود ممکن است جاروبرقی شما نیم سوز شده باشد پس برای بررسی و تعمیر آن به شماره های 02632211189 و 02632211190 و 09199563386 تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما به محل شما بیایند و آن را بررسی و تعمیر کنند.

-جاروبرقی هنگام استفاده بوی سوختگی می دهد یا از آن دود بیرون می آید:

زمانیکه با این صحنه مواجه شدید زود جاروبرقی را خاموش کنید این بوی سوختگی می تواند از تسمه جاروبرقی باشد یا ممکن است مو یا نخی در برس آن گیر کرده باشد اگر بعد از بررسی دلیلش بوی سوختگی اینها نبود از متخصصین ما کمک بخواهید.

-جاروبرقی صدای غیر عادی و بلندی می دهد:

اگر شی یا چیزی در مسیر مکش جاروبرقی گیر نکرده باشد این مشکل می تواند از بلبرینگ جاریوبرقی باشد که در صورت کار کشیدن از آن در این شرایط به موتور آن فشار وارد می شود.

-جاروبرقی یک سره کار میکند و دکمه خاموش کردن آن غیر فعال شده است:

در این شرایط تنها کاری که می توانید انجام دهید از برق کشیدن جاروبرقی است در بعد از آن سریعا از متخصصین تعمیر لوازم خانگی برقی کمک بخواهید.

نکاتی که برای بیشتر شدن طول عمر جاروبرقی هاردستون نیاز است که به آن توجه شود:

* جاروبرقی را مدت زمان طولانی روشن نگذارید . بعد از جارو کشیدن هر اتاق چند دقیقه آن را خاموش کنید تا خنک شود.
* هر چند وقت یکبار قطعاتی از جارو برقی که قابلیت شستن دارند را بشویید و بعد از اینکه کاملا خشک شدند آن ها را مجدد روی جاروبرقی نصب کنید.
* جاروبرقی هایی که برای مکش آب نمی باشند را در جاهای خیس استفاده نکنید.
* کیسه جاروبرقی را قبل از آنکه خیلی پر شود خالی کنید چرا که در غیر اینصورت موجب فشار وارد شدن به موتور جاروبرقی می شود.
* پس از هر بار استفاده از جاروبرقی آن را در فضایی قرار دهید تا کاملا خنک شود.


تعمیر یخچال فریزر هاردستون در کرج:

اگر یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما هاردستون است و دچار اختلال یا خرابی شد می توانید روی خدمات نمایندگی هاردستون در کرج حساب کنید و با تماس با شماره های 02632211189 و 02632211190 و 09199563386 از مشاوره رایگان آچار سرویس کرج بهره مند شوید و در صورت نیاز یکی از تعمیرکاران ما به محل شما اعزام می شود.

مزیت های آچار سرویس کرج :

*مجموعه ما به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات نمایندگی هاردستون در کرج می باشد که تعمیرکاران متخصص و خبره دارد که همه تکنسین های ما به صورت تخصصی روی تعمیرات لوازم خانگی شما کار می کنند که همین موضوع باعث می شود عیب یابی دستگاه شما سریع تر انجام شود.

*اگر شما یکبار از خدمات ما استفاده کنید متوجه می شوید که یکی از اولویت های ما در کارمان به صرفه بودن انجام تعمیرات لوازم شماست و این به این معنی می باشد که به طور مثال اگر قطعه ای از دستگاه شما با تعمیر درست شود و نیازی به تعویض آن نباشد ما آن را با تعمیر درست می کنیم.

*تمامی قطعاتی که ما استفاده می کنیم دارای ضمانت 6 ماهه هستند.

*یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات ما، تعیین زمان خدمات توسط مشتری است و این به این معناست که شما به ما زمان می دهید برای تعمیر لوازم خانه تان.

*تعمیر در کوتاه ترین زمان ممکن و تعمیر در سریعترین زمان از دیگر مزایای مجموعه آچار سرویس کرج می باشد

02632211189 02632211190 02632208103