گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

تعمیرات پاکشوما در کرج

تعمیرات پاکشوما در کرج

تاریخچه برند پاکشوما:

شرکت پاکشوما یکی از شرکت های معروف در زمینه تولید لوازم خانگی در کشورمان ایران می باشد، که دارای سابقه چهل ساله می باشد که از اول شروع فعالیتش تا به امروز فعال بوده است. شرکت پاکشوما فعالیت صنعتی خود را در سال 1354 و با تولید ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک شروع کرد و در سال 1376 مدیریت این شرکت تغییر کرد و به موازات این تغییر حوزه فعالیت آن پیشرفته تر شد که شروع به تولید لباسشویی اتوماتیک، ظرفشویی، ماکروفر، جاروبرقی، کولر آبی و گازی و یخچال ساید  کرد.

در سال 1393 تصمیم به احداث ساختمان جدیدی در شهرک صنعتی محمودآباد قم کرد که برای تولید قطعات و دو خط کامل به بهره برداری رسید، و در سال 94 سالن های تولیدی شرکت را افزایش داد که پاکشوما نزدیک به 2000 نفر نیروی انسانی و بیش از 700 مرکز خدمات در سراسر ایران دارد.

پاکشوما یک شعار دارد که عموم مردم با شنیدن آن یاد برند پاکشوما می افتند و آن پاکشوما همیشه با شما می باشد.

این شرکت با شرکت های تولیدی بزرگی در سراسر دنیا همکاری کرده است چرا که با تولید محصولات متنوع با قیمت ها و ویژگی های متفاوت برای همه قشر و هر نوع سلیقه ای محصولی برای ارائه دارد.

تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما


تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما:

شرکت پاکشوما با تولید محصولات با کیفیت و به روز و بکارگیری افراد توانمند و مجرب در این عرصه جز یکی از تولید کننده های قوی به حساب می آید.

اگر لوازم خانگی پاکشوما شما دچار مساله یا خرابی شد هیچ نگران نباشید چرا که مجموعه آچار سرویس کرج با داشتن مجرب ترین تکنسین ها در کمترین زمان ممکن به یاری شما می آیند فقط  کافیست با شماره های 02632211189 و 02632211190 و 09199563386 تماس بگیرید و دلیل خرابی دستگاه خود را با ما در میان بگذارید ، که اگر مشکل دستگاه شما جوری باشد که ما بتوانیم تلفنی شما را راهنمایی کنیم خودتان نیز می توانید آن را برطرف کنید در غیر اینصورت یکی از تعمیرکاران ما به محل شما اعزام می شود.

یکی دیگر از راه هایی مطلع کردن ما از خرابی دستگاه تان، ثبت سفارش از طریق سایت می باشد که می توانید با مراجعه به صفحه سفارش آنلاین و پر کردن فرم، درخواست خود را ثبت کنید تا ما در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.


تعمیرات پاکشوما در کرج:

-به محض تماس شما با مجموعه آچار سرویس کرج تیم ما در کوتاه ترین زمان ممکن یکی از متخصصین را به محل مشتری اعزام می کند و تمام تعمیرات را در محل کار یا منزل شما انجام می دهد.

-متخصص ما بعد از بررسی در صورتی که متوجه شود دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه دارد آن قطعه تعویض میگردد و همچنین مجموعه آچار سرویس کرج این اطمینان را به شما می دهد که از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می شود که دستگاه شما تحت هیچ شرایطی دچار مشکل نشود.

-ما دارای پشتیبانی 7 روز در هفته هستیم

-تمامی تعمیر کاران ما دوره دیده، متخصص و مجرب هستند.

-ما در ارائه تمام خدماتمان تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما در کرج


نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما در کرج

آچار سرویس کرج به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما در شهر کرج، با ارائه خدمات و تجربه‌ای حرفه‌ای در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش، به مشتریان خود حس اطمینان و رضایت بخشی می‌دهد. این نمایندگی با تیمی مجرب و متعهد از تکنسین‌های ماهر، تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکلات مربوط به جاروبرقی‌های پاکشوما را با دقت و سرعت برطرف نماید.آچار سرویس کرج با استفاده از قطعات اصلی و به روز و استفاده از تجهیزات پیشرفته، تعمیرات با کیفیتی ارائه می‌دهد و به مشتریان خود اعتماد و اطمینان لازم را می‌بخشد. همچنین، با ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای و مشاوره‌های فنی مناسب، آچار سرویس کرج به مشتریان خود در حفظ و بهره‌وری بیشتر از جاروبرقی‌های پاکشوما کمک می‌کند.


نمایندگی یخچال پاکشوما در کرج

نمایندگی یخچال پاکشوما در کرج، با نام آچار سرویس کرج، یکی از معتبرترین و پرسابقه‌ترین مراکز خدمات پس از فروش برای یخچال‌های پاکشوما در این منطقه می‌باشد. این نمایندگی بابیش از چندین سال سابقه‌ی درخشان در عرصه خدمات پس از فروش، با ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای و کیفیت بالا به مشتریان خود، توانسته است رضایت و اعتماد بسیاری را در بین مشتریانش جلب کند. آچار سرویس کرج با تیمی مجرب و متعهد از تکنسین‌های ماهر، قادر است تمامی مشکلات و نیازهای فنی مربوط به یخچال‌های پاکشوما را با دقت و سرعت برطرف نماید. این شرکت با استفاده از قطعات اصلی و استاندارد، تضمین می‌کند که یخچال شما با بهترین کیفیت و کارایی ممکن تعمیر شود. این نمایندگی همچنین به تمدید گارانتی و ارائه‌ی خدمات پس از فروش به مشتریان پاکشوما نیز می‌پردازد. در کل، با انتخاب آچار سرویس کرج، شما به یک نمایندگی معتبر و قابل اعتماد برای تعمیر و خدمات یخچال پاکشوما دسترسی خواهید داشت


متعدد ترین علل خرابی جاروبرقی پاکشوما

علل خرابی جاروبرقی پاکشوما بسته به شرایط و عوامل مختلف، متفاوت است. در ادامه چندین علت متداول خرابی جاروبرقی پاکشوما را بررسی خواهیم کرد:

    مسدودی در لوله‌ها: تجمع ذرات گرد و غبار، موی حیوانات خانگی و سایر مواد می‌تواند باعث مسدودی در لوله‌های جاروبرقی شود و در جریان هوا تداخل ایجاد کند. این مسدودی می‌تواند باعث کاهش قدرت مکش و عملکرد ضعیف جاروبرقی شود.

    سیم برق شکسته یا آسیب دیده: در صورتی که سیم برق جاروبرقی پاکشوما شکسته، ترک خورده یا آسیب دیده باشد، قدرت تغذیه برق به دستگاه قطع می‌شود و جاروبرقی عمل نخواهد کرد.

    موتور ضعیف یا خراب: موتور جاروبرقی مسئول ایجاد جریان هوا و مکش است. اگر موتور ضعیف یا خراب شده باشد، قدرت مکش جاروبرقی کاهش می‌یابد یا ممکن است جاروبرقی به طور کامل کار نکند.

    کیسه آلوده: استفاده از کیسه گرد و غبار پر شده و آلوده می‌تواند باعث کاهش قدرت مکش جاروبرقی شود. کیسه آلوده مانع از عبور آزاد هوا می‌شود و عملکرد جاروبرقی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

    قطعات داخلی آسیب دیده: خرابی قطعات داخلی مانند سوئیچ‌ها، کنترلرها یا قطعات الکترونیکی دیگر نیز می‌تواند به عدم عملکرد صحیح جاروبرقی پاکشوما منجر شود.

توجه داشته باشید که برای تشخیص دقیق و تعمیر خرابی‌های جاروبرقی پاکشوما، بهتر است به یک تکنسین متخصص و نمایندگی معتبر مراجعه کنید.


نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما در کرج

جاروبرقی پاکشوما یک برند معروف و پرطرفدار در صنعت جاروبرقی است. این شرکت محصولات متنوعی از جاروبرقی‌های خانگی با کیفیت عالی با قابلیت‌های متنوع عرضه می‌کند.

اگر با خرابی جاروبرقی روبرو شدید برای تعمیر جاروبرقی پاکشوما، ابتدا باید عیب دستگاه را شناسایی کنید. ممکن است مشکل شما شامل برق نداشتن جاروبرقی، کاهش قدرت مکش، عدم عملکرد صحیح موتور یا سایر مشکلات مشابه باشد. در هر صورت، در ادامه چند مرحله ، برای تعمیر جاروبرقی پاکشوما آورده ایم که عبارتند از:

1. بررسی منابع برق: اطمینان حاصل کنید که جاروبرقی به درستی به منبع برق وصل شده است. بررسی سوکت برق، کابل برق و سایر اتصالات می‌تواند مشکل را حل کند.

2. تمیز کردن فیلترها: فیلترهای جاروبرقی ، باعث کاهش قدرت مکش می‌شود ممکن است دچار گرفتگی یا کثیفی شده باشند. فیلترها را با دقت خارج و آنها را تمیز کنید یا در صورت خرابی حتماَ تعویض کنید.

3. عیب‌یابی: اگر جاروبرقی هنوز عملکرد صحیح ندارد، ممکن است نیاز به عیب‌یابی دقیق توسط تکنسین مجرب داشته باشد.

در این صورت، بهتر است با نمایندگی تعمیرات جارو برقی پاکشوما در کرج تماس بگیرد.

 سرویس کرج به شما این امکان را خواهد داد قبل از بازدید کارشناسان تعمیرات جاروبرقی پاکشوما مشاوره های لازم را به شما ارائه خواهند داد. در صورتی که  طبق نظر تکنسین های واحد تعمیرات مشکل جاروبرقی شما برطرف نشد و نیاز به تعمیر داشت.

سرویس کرج با فرستادن تکنسین تعمیر جاروبرقی پاکشوما در محل مشکل جاروبرقی در کوتاهترین زمان ممکن حل خواهد کرد.

مراقبت و نگهداری منظم از جاروبرقی پاکشوما نیز می‌تواند عمر آن را بهبود بخشد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما در کرج


نمایندگی پاکشوما در مهرشهر

برای تعمیر جاروبرقی پاکشوما در مهرشهر کرج، بهترین راه حل این است که با مرکز تعمیرات مجاز پاکشوما تماس بگیرید. سرویس کرج با تکنسین‌های مجرب در تعمیرات جاروبرقی پاکشوما در کرج آماده خدمت رسانی در اقصی نقاط کرج بدون در نظر گرفتن محدودیت مکانی است.

 نمایندگی تعمیرات جارو برقی پاکشوما در کرج به دلیل دارا بودن تکنسین های فعال در اکثر مناطق می تواند در کمترین زمان در محل حاضر شده و مشکل جاروبرقی شما را رفع نماید.

 تخصص درنمایندگی سرویس کرج حرف اول را میزند. تکنسین های تعمیرات جارو برقی پاکشوما با دارا بودن تخصص و تجربه کافی در زمینه تعمیرات آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن کارکرد جارو برقی خود را به روز اول برگردانید.


نمایندگی پاکشوما در گلشهر، کرج

 در صورتی که دارای مهارت و تجربه لازم هستید، می‌توانید تعمیرات جاروبرقی را خودتان انجام دهید. برای این کار، می‌توانید از منابع آموزشی آنلاین مانند ویدئوها و راهنماهای تعمیرات استفاده کنید. قبل از شروع، اطمینان حاصل کنید که دارای ابزارهای لازم و دانش لازم برای تعمیرات هستید.

 اگر جارو برقی پاکشومای شما خراب شده است و باید قطعه خراب شده در آن تعمیر یا تعویض گردد، در صورتی که در گلشهر کرج هستید شما می‌توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما در کرج  تماس بگیرید، کارشناسان تعمیرات، در نمایندگی سرویس کرج آدرس محل شما را می گیرند و نزدیکترین تکنسین را به آنجا می فرستند.

تکنسین های سرویس کرج با تخصص و تجربه کافی در این زمینه شما را همراهی خواهند کرد.

سخن آخر

به هر حال، در صورتی که جاروبرقی پاکشوما شما هنوز تحت پوشش گارانتی است، بهترین راه حل این است که با نمایندگی خدمات پس از فروش پاکشوما تماس بگیرید.

اینطوری ممکن است بتوانید از خدمات پشتیبانی رسمی و قطعات یدکی اصلی استفاده کنید. اما در صورت نداشتن کارت گارانتی بهتر است با نمایندگی های تعمیرات جاروبرقی پاکشوما در کرج تماس بگیرید. در صورت استفاده قطعه جارو برقی،  نمایندگی های مجاز تعمیر جاروبرقی با داشتن قطعات اصل به شما این تضمین را می دهند تا وسیله برقی خود را با برند پاکشوما تعمیر کنید.

 در این مقاله راه های ارتباطی با نمایندگی پاکشوما در کرج  به شما گفته شد، نحوه تماس و ارتباط با سرویس کرج بسیار ساده است تنها با کلیک بر روی شماره های تماس سرویس کرج با این مرکز در ارتباط باشید. (02632208103) (09199563386).

 

02632211189 02632211190 02632208103