گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی سیلوان در کرج

نمایندگی سیلوان در کرج


تاریخچه شرکت سیلوان:

شرکت سیلوان در سال 1357-1356 فعالیت خود را با تولید پلوپز آغاز کرد و در سال های 1367-1366 موفق به تولید اجاق گاز های کابین دار کرد که به عنوان اولین واحد تولید کننده با نشان استاندارد در کشور شناخته شد. محصولات بعدی این شرکت تولید انواع بخاری گازسوز و کولرآبی در سال 75 بودند که همزمان با آن پروژه تحقیقات ساخت و تولید آبگرمکن دیواری در دستور کار شرکت قرار گرفت.

در سال 83 تولید یخچال فریزر را شروع کرد و در سال 84 یخچال فریزر به مجموعه تولیدات آن اضافه شد. و در سال 85 با توجه به پتانسیل های بالا این مجموعه انواع آبگرمکن زمینی به تولیدات این شرکت اضافه گردید


اگر شما ساکن کرج هستید و از طرفداران لوازم خانگی سیلوان هستید می توانید برای تعمیر هر یک دستگاه های منزلتان روی مجموعه ما حساب کنید. مجموعه آچار سرویس کرج با داشتن متخصصین ترین تعمیرکاران در سطح شهر کرج توانسته یکی از بهترین مراکز تعمیرات در زمینه تعمیر لوازم خانگی باشد.

ویژگی یخچال های سیلوان:

-دارای فضای جادار و بزرگ

-دارای سیستم قفل کودک

-دارای فریزر بدون برفک

-دارای پنل نمایشگر دیجیتال

-رتبه مصرف انرژی A

-دارای گاز مبرد

تمام لوازم خانگی هر برند و هر مدلی حتی اگر بهترین و معروف ترین هم باشد بدیهی است که دچار مشکل و خرابی شوند، یخچال های سیلوان هر زمان دچار خطاهای زیر شد و نیاز به تعمیر یخچال داشتید با تماس با شماره های 02632211189 و 02632211190 و 09199563386 از ما کمک بخواهید.

تعمیر یخچال سیلوان در کرج 

یخچال های سیلوان از محبوب ترین یخچال های بازار به حساب می آید. این یخچال ها بیشتر به دلیل قدرتمند بودن و ظاهر زیبا و جاداری که دارند توانسته اند در بین مردم محبوبیت زیادی را کسب نمایند. اما لازم به ذکر است که یخچال های برند سیلوان مانند یخچال های برند های مختلف امکان دارد گاهی دچار نقص و خرابی شود. خراب شدن و بروز مشکل در یخچال می تواند علت های گوناگونی داشته باشد که در این مقاله به برخی از این مشکلات پرداخته و مورد بررسی قرار می دهیم:

1- تجمع یخ در فریزر: درست است که قسمت بالای فریزر محل قرار گیری یخ ها می باشد اما گاهی مقدار قابل توجهی یخ در آن مشاهده می شود که این اتفاق طبیعی نبوده و می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. برخی از این عوامل شامل:
بازنگهداشتن درب یخچال به مدت طولانی می تواند باعث تجمع یخ در فریزر شود.

معیوب بودن درزگیر درب فریزر. برای تعویض درزگیر بهتر است از یک فرد متخصص در زمینه ی تعمیرات یخچال کمک بگیرید.

2- نشت کردن آب از یخچال یا فریزر: این مشکل می تواند به دلایل مختلفی مانند: مسدود شدن یخزدایی یخچال، یخ زدگی لوله ی تامین آب، رسوب گرفتگی لوله ی تامین آب بروز کند.

محفظه ی یخ زدایی یخچال می تواند به وسیله ی قطعه های کوچک مواد غذایی موجود در یخچال مسدود شده باشد. که می توانید با کمک آب گرم شست و شو این مسدود شدن را از بین ببرید. اگرمحفظه یخ زدایی به وسیله ی قطعه های مواد غذایی مسدود شده باشد باید پس از شست و شو مواد غذایی گیر کرده را خارج کنید.

اگر نشتی آب به دلیل  رسوب یا یخ زدگی لوله ی تامین آب اتفاق افتاده باشد باید ابتدا یخچال را از برق بکشید و سپس آب یخچال را قطع نمایید. سپس لوله های تامین آب را از نظر پارگی  چک کنید. در صورت وجود پارگی بهتر است برای تعویض آن اقدام نمایید.

کد خطایD1

مشکل از سنسور دمای یخچال می باشد.

کد خطایD2

مشکل از سنسور دمای فریزر است.

کد خطایD3

مشکل از سنسور دیفراست می باشد.

با بروز هر یک از کدهای زیر نگران نباشید چرا که ما با خدمات خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی آماده خدمت رسانی به شما هستیم و شما می توانید در هر ساعت از روز مشکل دستگاه خود را در سایت ثبت کنید و اپراتورهای ما به محض دریافت فرم شما، تکنسین های ما را در جریان قرار می دهند و در اولین فرصت با شما تماس گرفته می شود برای هماهنگی زمان اعزام به محل مورد نظر شما.


اگر دستگاه شما گارانتی داشته باشد و تاریخ آن به پایان نرسیده باشد در صورتی که مشکلی برای دستگاهتان بوجود بیاید می توانید از مزایای نمایندگی رسمی تعمیر لوازم خانگی سیلوان استفاده کنید اما اگر تاریخ استفاده از گارانتی برای دستگاه شما به پایان رسیده است یا به هر دلیلی نمی توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید می توانید با تعمیرگاه آچار سرویس کرج تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید.

مزیت های استفاده از خدمات آچار سرویس کرج:

*داشتن تیمی قوی و ماهر و مجرب در زمینه تعمیر یخچال

*وقت شناسی و خوش برخورد بودن از ویژگی های بارز تعمیرکاران ما می باشد

*در نظر قیمت های منصفانه برای خدمات انجام شده

*استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

*قطعاتی که استفاده میکنیم دارای ضمانت نامه هستند

02632211189 02632211190 02632208103