گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی آبسال در کرج

نمایندگی آبسال در کرج

تاریخچه شرکت آبسال:

شرکت آبسال یک شرکت لوازم خانگی ایرانی است که کولرهای آبی، بخاری‌های گازسوز، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و یخچال تولید و به بازار روانه می‌کند.

شرکت آبسال در سال 1956 تاسیس شد و تا سال 1983 اسمش یونیورسال پی ال اس بود. بعد از آن نامش به آبسال تغییر پیدا کرد که هم اکنون دارای 348 شعبه در سراسر کشور است.

نمایندگی آبسال در کرج:

لوازم منزل در دسته‌ی وسایل مصرفی قرار می‌گیرند. اکثر افراد ترجیح می‌دهند در هنگام بروز مشکل برای هر یک از لوازم منزل آن را به جای تعویض تعمیر نمایند. زیرا تعمیر وسایل برای مشتریان دارای صرفه‌ی اقتصادی است. 
در تمام خانه های ایرانیان محصولاتی از برند آبسال وجود دارد. این برند پر آوازه یکی از محبوب ترین برند های ایرانی به حساب می آید که از کیفیت بالایی برخوردار است. 
اما لازم به ذکر است که اگر وسیله‌ی برقی شما از هر برندی هم که باشد پس از مدتی دچار نقص و خرابی می‌شود. در هنگام بروز چنین مشکلی می‌توانید از نمایندگی تعمیرات آبسال در کرج کمک بگیرید. برای درخواست اعزام تعمیرکار در کمترین زمان با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

مجموعه آچار سرویس کرج یکی از نمایندگی های لوازم خانگی آبسال در کرج است. مجموعه‌ی سرویس کرج در زمینه تعمیر و تعویض قطعات لوازم خانگی آبسال فعالیت دارد. اگر شما از طرفداران برند آبسال هستید می‌توانید برای تعمیر و سرویس لوازم خانگی خود روی ما حساب کنید. پس برای آشنایی بیشتر با مجموعه ما و مطالعه خدمات ما کلیک کنید.

شاید برای شما سوال پیش بیاید چرا تعمیرگاه آچار سرویس کرج را انتخاب کنیم؟

*ما برای جمع آوری و انتخاب افراد مجموعه مان وسواس خاصی به خرج داده‌ایم که علاوه بر داشتن مهارت و دانش کافی و تجربه و تخصص، با اخلاق هم باشند.

*تمام قطعاتی که برای لوازم خانگی شما استفاده می کنیم اورجینال و اصلی هستند و از این بابت خیالتان راحت است و از طرفی دیگر یکی از تعهد های اخلاقی که ما به مشتریانمان داریم این است که پس از بررسی دستگاه شما اگر قطعه مورد نظر با تعمیر درست شود و نیاز به تعویض نداشته باشد ما با تعمیر و کمترین هزینه آن را برایتان درست می کنیم.

*تمامی قطعاتی که عوض می‌کنیم گارانتی و ضمانت دارند و شما می توانید 6 ماه بعد از آن نسبت به استفاده از گارانتی اقدام کنید.

خراب شدن ماشین لباسشویی یکی از معضلاتی است و دشواری های زندگی امروزه است چرا که ما هر روزه صبح به محل کارمان، محل تحصیل و بیرون از منزل می رویم و شب برمیگردیم پس بدیهی است که تایم زیادی برای شستن لباس ها نداریم و اگر ماشین لباسشویی مان خراب شود به مشکل بزرگی بر میخوریم. از این بابت نمایندگی تعمیر آبسال در کرج 7 روزه هفته آماده خدمت رسانی به شما است.

مشکلات رایج یخچال آبسال

آبسال یکی از برند‌های شناخته شده‌ی ایرانی است که در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است. با این حال باید بگویم که:
درست است که برند آبسال یک برند باکیفیت است اما یخچال‌ها عموما به دلیل مصرفی بودن پس از گذشت مدتی ممکن است دچار نقص و خرابی شوند. خرابی یخچال شاید در نظر مشکلی ساده به نظر بی‌آید. اما باید در نظر بگیریم که: بروز مشکل در یخچال می‌تواند باعث ایجاد دردسرهای بزرگی شود. برای مثال: شما در نظر بگیرید برودت هوا در یخچال کاهش یافته و هوای درون یخچال بالا رود. مواد غذایی را باید در دمای خاصی نگهداری شوند تا بتوانند تازگی و کیفیت خود را حفظ کنند. زمانی که دمای مناسب یخچال به هر دلیلی بهم خورده و دارای دمایی بالاتر از حد استاندارد می‌شود. باعث شده مواد غذایی درون یخچال فاسد شود.


 برخی از مشکلات رایج یخچال آبسال عبارت است از:

1-    روشن شدن فیلتر تصفیه آب:
با روشن شدن چراغ فیلتر تصفیه آب، یخچال این هشدار را می‌دهد که زمان تعویض فیلتر تصفیه رسیده است. این نکته‌ی مهم را فراموش نکنید: زمانی که اقدام به تعویض فیلتر تصفیه آب نمودید حتما هم فیلتر داخل و هم فیلتر پشت را تعویض نمایید. 
بهتر است در هنگام خرید فیلتر از فیلترهای سه کاره استفاده نمایید زیرا: این فیلترها می توانند سه عملیات مهم را بر روی آب انجام دهند که شامل:
زدودن هرگونه هرگونه باکتری از آب
تبدیل آب به آب معدنی
ایجاد نیترات در آب

2-    منجمد نشدن مواد غذایی درون فریزر:
کار اصلی فریزر به انجماد رساندن مواد غذایی مختلف است. زمانی که نتواند این کار را به خوبی انجام دهد ممکن است بروز چنین مشکلی به دلایل مختلفی بروز نماید. این دلایل عبارتند از:
خرابی ترموستات
کم شدن شارژ گاز فریزر
بروز مشکل در کمپرسور
شل شدگی و یا پارگی لاستیک درب فریزر
مشکل در فن فریزر
اگر شما در زمینه‌ی تعمیرات مهارت و تجربه نداشته باشید قادر به عیب‌یابی درست وسیله نخواهید بود، بنابراین بهتر است برای عیب یابی دقیق و رفع کامل مشکل از متخصصین سرویس کرج کمک بگیرید.

3-    چکه کردن آب از قسمت آبریز یخچال:
چکه کردن آب از قسمت آبریز یخچال ساید بای ساید می‌تواند به علت سوختن شیر برقی یخچال باشد. 
اما اگر یخچال شما از مدل های قدیمی تر یخچال آبسال است و قسمت آبریز یخچال دارای مخزن است بهتر است برای رفع چکه کردن ابتدا شیر مخزن را باز کرده و پس از تعویض واشر و اورینگ آن را پر آب نمایید. خواهید دید که چکه کردن آب ریز قطع خواهد شد.

4-    وجود برق در بدنه ی یخچال:

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در بین یخچال ها و لباسشویی ها مرسوم است برق داشتن بدنه‌ی یخچال و لباسشویی است. این مشکل می‌تواند به دلایل متعددی بروز نماید که این دلایل عبارتند از:
1-    بروز عیب و خرابی در سیم رابط یخچال
2-    وجود اتصالی در سرپیچ لامپ درون یخچال
3-    اگر ترموستات و یا موتور یخچال دارای اتصال بدنه باشد می تواند باعث برق دار شدن بدنه ی یخچال شود. 
 

نکات مراقبتی در نگهداری یخچال آبسال

1-    محل قرار گیری یخچال جایی مناسب باشد. از قرار دادن یخچال در کنار وسایل های گرمایشی مانند: گاز و پکیج قرار ندهید. از طرف دیگر بدنه‌ی یخچال نباید در کنار سینک های ظرفشویی قرار بگیرد. زیرا اگر یخچال در مجاورت آب قرار بگیرد باعث پوسیدگی می شود.
2-    اگر می‌خواهید پریز یخچال را از برق بکشید هرگز قسمت سیم دستگاه را نکشید. ابتدا باید پریز برق را با دست نگهداشته و سپس محکم قسمت دو شاخه یخچال را محکم گرفته و بکشید.
3-    اگر قصد تمیز کردن یخچال آبسال خود را دارید بهتر است برای ایمنی بیشتر آن را از برق جدا کنید.
4-    ظروف شیشه ای را در یخچال قرار ندهید. زیرا بر اثر انبساط ممکن است دچار شکستگی شود.
5-    دو شاخه ی یخچال را در پریزهای قابل دسترس به برق متصل کنید. تا بتوانید در هنگام بروز حادثه سریعا آن را از برق بکشید.
6-    تجمع برفک و یخ در قسمت فریزر یخچال می تواند یک مشکل رایج در این یخچال ها باشد. برای برطرف کردن آن بهتر است از تکنسین های مجرب کمک بگیرید.
7-    یکی دیگر از مشکلات شایع ایجاد صداهای نا به هنجار از موتور یخچال.
8-    اگر دما در محیط یخچال ثابت نمی‌ماند به احتمال زیاد بروز مشکل از قسمت ترموستات یخچال است. برای رفع آن بهتر است از تکنسین های مجرب در زمینه ی تعمیرات آبسال در کرج کمک بگیرید.
9-    بد مزگی آب خارج شده از آب‌ریز یخچال. این مشکل به دلیل تعویض نکردن فیلتر آب یخچال بروز می‌کند.
10-    عدم کارکرد یخ‌ساز یخچال. 
11-    اگر درب یخچال شما بسته نمی شود ممکن است به دلایل متفاوتی این اتفاق افتاده  باشد. این دلیل به ظاهر ساده می تواند منجر به اتفاقات ناگوار بزرگتری شود. پارگی لاستیک، کثیفی لاستیک، ازبین رفتن حالت مغناطیسی لاستیک دور درب می تواند علت اصلی بسته نشدن درب باشد.
 

ماشین لباسشویی ها اغلب دچار مشکلات زیر می شوند :

*حرکات لرزشی و پرشی شدید ماشین لباسشویی آبسال:

اغلب ماسین لباسشویی ها زمانیکه روشن هستند و به اصطلاح در حال کار کردن هستند دارای لرزش هستند اما اگر این لرزش غیرطبیعی و زیاد شود باید به دنبال علت آن باشید تا به دستگاه شما صدمه جدی وارد نشود، لرزش بیش از حد و زیاد ممکن است به دلیل تراز نبودن دستگاه رو زمین باشد.


*عدم تخلیه آب از دستگاه:

اگر آب درست از ماشین لباسشویی خارج و تخلیه نشود، دلیل آن می تواند یکی از دو مورد زیر باشد:

1-پمپ دستگاه خراب شده است.

2-فیلتر آن دچار مشکل شده است.
*سر و صدای زیاد و غیرطبیعی دستگاه:

امروزه ماشین لباسشویی هایی تولید شده اند که سرو صدای کمی ایجاد میکنند، پس از ماشین لباسشویی شما به روز است و در حین کار کردن صدایی غیر طبیعی ایجاد کرد مطمئن باشید که دستگاه شما ایراد دارد.

*نچرخیدن دستگاه:

یکی از مشکلاتی که بیشتر مواقع در ماشین لباسشویی آبسال دیده می شود ثابت مانده و نچرخیدن دیگ شستشو می باشد که احتمالا سنسور های درون دستگاه دچار اختلال را خرابی شده اند.

*مشکل در آب گیری دستگاه:

گاهی وقت ها دستگاه لباسشویی شما قادر به آبگیری یا آبکشی لباس ها نیست یا به کندی آن را انجام می دهد که این مساله می تواند دلایل مختلفی داشته باشد مثل از بین رفتن اتصال بین کلید تایمر و میکروسوئیچ.

*باز نشدن درب ماشین لباسشویی آبسال:

گاهی اوقات پیش می آید که بعد از شستن لباس ها درب ماشین لباسشویی آبسال باز نمی شود که این مساله احتمالا از فرآیند تخلیه آب سرچشمه میگیرد.

*آب گیری پیوسته که قطع نمی شود:

یکی دیگر از مشکلاتی که اغلب در ماشین لباسشویی آبسال دیده می شود قطع نشدن فرآیند آبگیری دستگاه است که خرابی شیر ورودی آب ماشین لباسشویی می تواند چنین مشکلی بوجود آورد.

تیم آچار سرویس کرج برای همه این مشکلات راه چاره دارد و شما می توانید با تماس با شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید و درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا ما به جهت انجام تعمیرات یکی از متخصصین خود را در محل شما اعزام کنیم.

خدمات ما برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال :

-نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی آبسال

-عوض کردن بلبرینگ ماشین لباسشویی آبسال

-عوض کردن پمپ ماشین لباسشویی آبسال

-عوض کردن میکروسوییچ درب ماشین لباسشویی آبسال

-عوض کردن یا تعمیر موتور ماشین لباسشویی آبسال

-عوض کردن لاستیک ماشین لباسشویی آبسال

خدمات ما برای تعمیر یخچال فریزر آبسال :

-نصب و راه اندازی یخچال فریزر

-عوض کردن فیلتر تصفیه آب یخچال فریزر

-عوض کردن یا تعمیر موتور یخچال فریزر

-تعمیر برد یخچال فریزر

-برطرف کردن آبریزی یخچال فریزر

-عوض کردن لاستیک دور درب یخچال فریزر

 

خدمات نمایندگی آبسال در کرج:

1-دقت و سرعت بالا برای تعمیرات لوازم خانگی: 

زمانی که هر یک از لوازم منزل دچار آسیب و خرابی می شود باعث ایجاد دردسر های زیادی شده و زندگی روزمره و عادی را دچار اختلال می نماید. بنابراین زمان بروز چنین مشکلی بهتر است از یک تعمیرکار حرفه ای و خبره کمک بگیریم. یک تعمیرکار حرفه ای و دلسوز برای بر طرف شدن مشکل در کمترین زمان تمام تلاش خود را انجام داده و به روند تعمیرات سرعت می بخشد.

2-اعزام متخصصین در کمترین زمان ممکن: 

کارشناسان ما ارزش واقعی زمان را دانسته و برای وقت و زمان مشتریان ارزش زیادی قائل هستند. برای آنکه مشتریان بتوانند در کمترین زمان به نتیجه ی مطلوب برسند کارشناسان ما پس از بررسی مشکل در طی 24 ساعت تعمیرکار حرفه ای و مجرب را آدرس ثبت شده اعزام می کنند.

3-انجام خدمات تعمیر یا تعویض قطعات در محل مورد نظر شما:

برخی از افراد سود جو با انتقال وسیله ی معیوب به تعمیرگاه وتعمیر آن دور از چشم مشتری قطعه ی معیوب را با یک قطعه ی نو و اصل تعویض نکرده و برای تعویض قطعات از قطعات غیر اصل و تقلبی استفاده می کنند. همین مسئله باعث ایجاد بی اعتمادی در بین مردم شده است.
اما تعمیرکاران موجود در مجموعه ی سرویس کرج برای کسب اعتماد مشتریان و همچنین آسودگی خیال مشتریان تمام وسایل برقی معیوب را در منزل مشتری و در مقابل چشمان مشتری تعمیر می نماید.

4-مشاوره و راهنمایی تلفنی:

اگر مشکلات جزئی برای لباسشویی و یا هر لوازم برقی دیگری رخ داده است و باعث به وجود آمدن سوال هایی در ذهنتان شده می توانید با مجموعه ی سرویس کرج تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان آن استفاده نمایید. 
اگر لباسشویی شما دارای ایرادی جزئی باشد که با انجام چند نکته درست شود مشاوران ما آن نکات را گوش زد کرده و شما را برای رفع مشکل راهنمایی می کنند. اما گاهی مشکل بزرگ تر بوده و با مشاوره تلفنی حل نمی شود.

5-دارا بودن ضمانت گارانتی:

پس از انجام تعمیر دستگاه اگر لباسشویی از قسمت تعمیر شده دچار نقص و خرابی شود تکنسین های موجود در مجموعه بدون دریافت هزینه اقدام به تعمیر مجدد می نمایند. لازم به ذکر است این گارانتی تعمیرات زمانی قابل استفاده است که این اتفاق به دلیل تعمیر بد یا ناقص رخ داده باشد. هر گونه دستکاری، ضربه یا هر عامل خارجی دیگر که باعث بروز چنین مشکلی شود شامل گارانتی نمی شود.

6-داشتن متخصصین و تکنسین های ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی:

مجموعه ی سرویس کرج  با چندین سال تجربه در زمینه ی تعمیر لوازم برقی همواره کوشیده بهترین و مجرب ترین کادر تعمیر را گرداوری نماید. 
زیرا تنها تعمیرکاران مجرب و کاربلد هستند باعث سرافرازی و اعتبار یک مجموعه تعمیراتی می شوند.

7-استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و مطمئن:

استفاده از قطعات اصلی باعث می شود دستگاه نه تنها پروسه ی تعمیرات موفقی را طی کرده باشد بلکه باعث می شود دستگاه کاملا نو شده باشد و مانند روزهای اول کار کند.

عیب یابی و تعمیرات تمامی دستگاه های شما در منزل و حضور شما توسط خبره ترین سرویس کاران نمایندگی آبسال انجام می شود.

02632211189 02632211190 02632208103