گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی امرسان در کرج

نمایندگی امرسان در کرج

تاریخچه شرکت امرسان:

شرکت امرسان در تاریخ یک فروردین سال 1364 تاسیس شده است و تا سال 1366 یخچال فریزر تولید می کرد و سپس شروع به تولید فریزرهای بزرگتر کرد. همچنین در سال 1382 یخچال 5 فوت و فریزر 20 فوت امرسان لوح "طرح برتر از مرکز توسعه صادرات و فرهنگستان هنر" را دریافت کرد.

در سال 1383 شرکت امرسان اولین یخچال فریزر هوشمند را تولید و به بازار روانه کرد.شرکت امرسان دارنده افتخاراتی از قبیل حرفه ای ترین کارآفرین ایران که در سال های 1380-1390-1391 به عنوان برترین کارآفرین معرفی شد.


افتخارات شرکت امرسان:

از افتخارات شرکت امرسان می توان راه اندازی خط تولید محصولات هوشمند این شرکت را نام برد که شرکت امرسان در سال 1397 به عنوان اولین تولیدکننده لوازم خانگی هوشمند شناخته شد و همچنین در ساا 1383 لوح طرح برتر را از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی دریافت کرد.

نمایندگی امرسان در کرج:

مجموعه آچار سرویس کرج آماده خدمت رسانی به شهروندان کرجی می باشد، شما در هر منطقه از کرج که ساکن باشید می توانید از خدمات ما بهره مند شوید و با یک تماس با شماره های    02632211189 _ 02632211190 مشکل و خرابی دستگاه خود را با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شودT این مجموعه با کادری مجرب تاکنون توانسته بهترین خدمات را به ساکنین کرج ارائه کرده است.

بدیهی است که لوازم های خانگی بعد از مدتی استفاده به دلیل استفاده روزمره از آنها دچار خرابی شوند که در این صورت می توانید از خدمات نمایندگی امرسان در کرج بهره مند شوید.

تعمیر یخچال فریزر امرسان در کرج:

عمده مشکلاتی که برای یخچال فریزرهای امرسان پیش می آید عبارتند :

*از کار افتادن یخچال

*ریپ زدن یخچال

*نیاز به تعویض فیلتر یخچال

*یکسره کار کردن یخچال

*سرمای زیاد یخچال

*کار نکردن یخساز

تیم آچار سرویس کرج برای تک تک این خرابی ها متخصص و تعمیرکار مخصوص خود را دارد که شما می توانید با در میان گذاشتن آن با ما با خیال راحت دستگاه خود را سالم تحویل بگیرید، چرا که وقتی شما از خدمات مجموعه ما استفاده می کنید خیالتان از چند جهت راحت است اول اینکه قیمت تمام خدمات ما منصفانه است و درسته که تمام قطعاتی که استفاده می کنیم اورجینال و اصلی هستند اما از بابت کیفیت و دوام خیالتان راحت است و از مهمترین خدماتی که ما برای شما در نظر گرفته ایم گارانتی بودن قطعات است و شما تا  شش ماه می توانید جهت استفاده از گارانتی با ما تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی امرسان در کرج:

ماشین لباسشویی های امرسان اغلب دچار مشکلات زیر می شوند:

*درست آبکشی نکردن لباس ها

*باز نشدن درب آن

*تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی

*لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی

*صدای بیش از حد ماشین لباسشویی

تعمیر اجاق گاز امرسان:

اجاق گاز های امرسان عمده مشکلاتی که ممکن است در آن بوجود بیاید شامل موارد زیر می باشد:

*روشن نشدن شعله اجاق گاز

*یک دست نبودن شعله اجاق گاز

*پخش شدن بوی گاز اطراف اجاق گاز

*زرد سوختن شعله اجاق گاز

*گرم نشدن آن

یکی از راه های ارتباطی با مجموعه ما علاوه بر شماره تماس های موجود در سایت ما، شما می توانید با پر کردن فرم درخواست، درخواست خود را ثبت کنید تا ما در اسرع وقت درخواست شما را بررسی و با شما تماس بگیریم پس برای مشاهده فرم مربوطه کلیک کنید.


یکی از مزیت های مجموعه آچار سرویس کرج که آن را از بقیه نمایندگی های لوازم خانگی متمایز کرده است بهره گیری از کارشناسان مجرب و ماهر و حرفه ای می باشد چرا که تعمیر لوازم خانگی از سری کارهای تخصصی است چرا که اگر تعمیر دستگاه خود را به یک آدم آماتور بسپارید بی شک هزینه زیادی روی دست شما می گذارد و دستگاه را نمی تواند بدرستی تعمیر کند پس اینکه شما از تجربه و دانش متخصصی که روی لوازم خانگی شما کار می کند اطمینان داشته باشید دارای اهمیت زیادی است و همچنین اگر آن شخص کار خود را بلد باشد می تواند هم در کمترین زمان ممکن آن را تعمیر کند و همچنین با کمترین هزینه آن را انجام میدهد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات ما این است که تمامی قطعاتی که متخصصین ما روی دستگاه های شما کار می گذارند اصلی و اورجینال می باشند.

02632211189 02632211190 02632208103