گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی سامسونگ در کرج

تاریخچه برند سامسونگ:

گروه سامسونگ در سال 1938 بوسیله لی بیونگ-چول به عنوان یک شرکت بازرگانی تاسیس شد و درصد زیادی از حجم کاری خود را بر صادرات ماهی، میوه و سبزی به چین قرار داد.

حدود سی سال بعد یعنی در سال 1969 شرکت سامسونگ الکترونیک در گروه سامسونگ متولد شد که در سال 1970 با سرمایه گذاری در صنایع شیمیایی و پتروشیمی و کشتی سازی رها خود را به جهان صنعتی شدن پیش گرفت.

شرکت سامسونگ در اوایل دهه 1990 دوران مدیریت نوین خود را آغاز است که در این دوران شعارشان "اول کیفیت" بود و با آن تبلیغات خود را آغار کرد و 17 محصول مثل نیم رسانا، نمایشگرهای رایانه و ... تولید کرد و برخی از این محصولات به عنوان بهترین در سطح جهانی دست پیدا کردند.

برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای محبوب در ایران بوده و طرفداران زیادی هم دارد که در خانه بسیاری از ما محصولاتش دیده میشود.

با همه این تفاسیر بدیهی است که هر لوازم خانگی بعد از مدتی استفاده دچار خرابی و مشکل شود اما اگر یک سری موارد را رعایت کنید این خرابی و نیاز به تعمیر دیرتر اتفاق میفتد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج

نمایندگی سامسونگ در کرج:

مجموعه آچار سرویس کرج به عنوان یکی از بهترین نمایندگی ها در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در شهر کرج می باشد، اگر از طرفداران لوازم خانگی سامسونگ هستید و یکی از دستگاه های منزل شما خراب شد و نیاز به تعمیر پیدا کرد می توانید روی ما حساب کنید و با ما تماس بگیرید و با خیال راحت تعمیر هرکدام از لوازم خانگی خود را به ما بسپارید چرا که تیم ما به صورت تخصصی و فنی روی تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد و با داشتن تکنسین هایی ماهر و مجرب برای خدمت رسانی به شما به صورت شبانه روزی آماده است.

خدمات نمایندگی سامسونگ در کرج:

  • تعمیر یا تعویض قطعات یخچال ساید بای ساید سامسونگ
  • تعمیر یا تعویض قطعات اجاق گاز سامسونگ
  • تعمیر یا تعویض قطعات لباسشویی سامسونگ
  • تعمیر یا تعویض قطعات ظرفشویی سامسونگ
  • تعمیر کولرگازی سامسونگ

مزایای استفاده از نمایندگی سامسونگ در کرج

همه ی ما از کیفیت محصولات برند شناخته شده و معتبر سامسونگ با خبر هستیم. اما گاهی ممکن است بهترین برند ها نیز دچار خرابی و مشکل شوند. بروز مشکل در لوازم برقی سامسونگ می تواند به دلیل استفاده ی اشتباه ما از آن وسایل و یا به دلیل استهلاک خود دستگاه باشد. در هر صورت اولین

تصمیمی که به ذهن همه ی ما میرسد کمک گرفتن از یک تعمیرکار حرفه ای می باشد. 

تعمیرکاران زیادی در سطح شهر فعال هستند اما آیا می توان به همه ی آن ها اعتماد کرد و وسیله ی خود را به آن ها بسپاریم؟ 

قطعا پاسخ به این سوال خیر می باشد. بهتر است برای انتخاب تعمیرکار از یک مجموعه معتبر و شناخته شده مانند تیم حرفه ای سرویس کرج کمک بگیرید. 

مجموعه ی سرویس کرج با بهترین خدمات و مجرب ترین کادر تعمیر می کوشد بهترین نتیجه را برای مشتریان عزیز فراهم آورد. برخی از خدماتی که مجموعه سرویس کرج به مشتریان ارائه می دهد شامل موارد ذیل میباشد:

1- اعزام تعمیرکار در کمترین زمان: در هنگامی که هر مشکلی برای دستگاه برند سامسونگ شما پیش بیاید شما می توانید از دو روش با مجموعه نمایندگی سامسونگ در کرج تماس بگیرید. اولین راه تماس با شماره های درج شده در صفحه و دومین راه ارسال فرم درخواست تعمیرکار می باشد. برای

دسترسی به فرم درخواست تعمیرکار کلیک کنید.

پس از ثبت درخواست به هر طریقی درخواست شما توسط کارشناسان ما بررسی شده و در کمتر از 24 ساعت تعمیرکار حرفه ای به محل اعزام می شود. 

2- تعمیر در محل: اگر وسایل سنگین برقی مانند لباسشویی، ظرفشویی و یا یخچال دچار نقص و خرابی شود، اولین دغدغه ی ما چگونگی انتقال وسیله ی معیوب به تعمیرگاه می باشد. اما مجموعه سرویس کرج به عنوان نمایندگی سامسونگ در کرج برای رفاه حال مشتریان اقدام به تعمیر وسایل معیوب

در محل نموده است. دیگر لازم نیست برای تعمیر وسیله ای آن را به تعمیرگاه انتقال دهید. کارشناسان پس از حضور در محل و عیب یابی دستگاه اقدام به تعمیر وسیله در منزل شما می نمایند.

3- استفاده از قطعات اورجینال: اگر وسیله ای که دچار نقص شده برای تعمیر نیاز به قطعات داشته باشد تعمیرکاران ما برای تعویض از قطعه ی اصل و اورجینال استفاده می کنند که همین موضوع ساده می تواند باعث افزایش طول عمر دستگاه شما شود. قطعات تقلبی می توانند به دستگاه آسیب

های جبران ناپذیری وارد نمایند. 

برای گرفتن بهترین نتیجه با کمترین هزینه از با خیالی آسوده میتوانید از تیم حرفه ای نمایندگی سامسونگ در کرج  (سرویس کرج) کمک بگیرید.

راه های ارتباط با نمایندگی سامسونگ در کرج :

شما به سه روش می توانید با ما ارتباط برقرار کنید، می توانید با تماس با شماره های 02632211189 و 02632211190 و 09199563386 با ما در ارتباط باشید یا از طریق سایت ما با مراجعه به صفحه ثبت سفارش آنلاین درخواست خود را ثبت کنید تا اپراتور های ما در اسرع وقت برای بررسی مشکل دستگاه تان با شما تماس بگیرند. و همچنین یکی دیگر از راه های ارتباط با ما مراجعه حضوری به دفتر ما می باشد.

 نکاتی که با رعایت کردن آن در مورد یخچال فریزرهای سامسونگ می توانید نیاز به تعمیر را به تعویق بیاندازید:

*یخچال حتما باید در محیطی با دمای کمتر از 45 درجه و بالاتر از 5 درجه قرار گیرد.

*محل نصب آن باید به شیر آب نزدیک باشد.

*اجسام سنگین را به هیچ وجه روی یخچال قرار ندهید.

*شیب مجاز برای محلی که یخچال باید قرار گیرد کمتر از 5 درجه باشد.

*فیلتر آب یخچال به طور مرتب چک شود و تعویض شود.

*بیش از حد طبقات یخچال را پر نکنید چرا که اینکار جریان هوای سرد در بین طبقات متوقف میکند.

*جهت پیشگیری از آسیب دیدن موتور یخچال بر اثر نوسانات برق از محافظ برق استفاده کنید.

یخچال فریزرهای سامسونگ عمدتا دچار مشکلات زیر می شوند:

*یخچال فریزر خنک نمیکند.

*یخچال صدای غیر طبیعی می دهد.

*صفحه نمایش آن چشمک می زند

*مواد غذایی داخل فریزر شل شده است.

*از زیر یخچال نشتی آب می دهد.

*بدنه فریزر دچار زنگ زدگی می شود.

*داخل یخچال بوی بدی می دهد.

*یخچال یکسره کار میکند.

*چراغ فیلتر یخچال قرمز شده است.

خرابی هایی که در بالا قید شده عمده خرابی هایی است که برای یخچال فریزر های سامسونگ پیش می آید که شما با دیدن هر یک از آن ها می توانید روی متخصصین مجموعه آچار سرویس کرج حساب کنید و با یک تماس در کوتاهترین زمان ممکن یکی از تعمیرکاران خبره ما به محل شما اعزام می شود و به دلیل مهارت و دانشی که دارند خیلی سریع مشکل دستگاه شما را تشخیص می دهند و کم هزینه ترین راه برای درست شدن دستگاه شما را انجام می دهند .

4 ویژگی که مجموعه آچار سرویس کرج دارد :

1-استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی

2-گارانتی خدمات

3-داشتن تیمی قوی با افرادی کار بلد

4-رسیدگی به شکایات

برای آشنایی بیشتر با مجموعه ما و خدمات ما و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر جهت راه های ارتباطی کلیک کنید.

02632211189 02632211190 02632208103