گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج

تاریخچه برند الجی:

شرکت ال جی به عنوان یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در زمینه الکترونیک می باشد که تاریخ تاسیس آن سال 1958 می باشد که با نام گلداستار می باشد. و هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت های در زمینه تولید لوازم خانگی است. اگر شما از طرفداران محصولات الجی هستید و دستگاه شما احتیاج به تعمیر پیدا کرد می توانید روی تیم آچار سرویس کرج حساب کنید.

نمایندگی ال جی در کرج

اگر برای تعمیر لوازم خانگی خود نیاز به متخصصین کاربلد دارید می توانید روی تیم تخصصی آچار سرویس کرج حساب کنید چرا که ما تمام توان خود را برای جمع آوری افرادی زبده برای تیم خود کرده ایم تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

توصیه ما به شما این است که هیچوقت سراغ تعمیرکاران تعمیرات الجی نروید و در صورت نیاز به تعمیرکار از مرکز تعمیرات الجی کمک بگیرید چرا که وقتی شما از نمایندگی الجی تعمیرکار بخواهید خیالتان راحت است که از قطعات استاندارد و اورجینال استفاده می کنند و همچنین از ماهر بودن تعمیرکار اطمینان خاطر دارید.

و از نظر هزینه هم خیالتان راحت است که با کمترین هزینه و هزینه های استاندارد دستگاه شما تعمیر می شود.

راه های ارتباط با ما:

شما می توانید با تماس با شماره های 02632211189 و 02632211190 و 02632208103 و 09199563386 از متخصصین تیم آچار سرویس کرج برای رفع مشکلات دستگاه تان کمک و مشورت بگیرید و همچنین می توانید با پر کردن فرم درخواست در قسمت سفارش آنلاین سایت ما درخواست خود را ثبت کنید تا درخواست شما توسط تکنسین های ما بررسی شود و با شما تماس بگیرند.

شما میتوانید با با دانستن error هایی که روی ماشین لباسشویی الجی ظاهر می شود علت خرابی آن را متوجه شوید:

UI: نامتعادل بودن لباس های داخل دیگ

AE یا EI: نشت آب

OE: اختلال در تخلیه آب

PE: بوجود آمدن اختلال در سنسور فشار

LE: خطای موتور

DE: خطای سوئیچ درب

برای اینکه طول عمر دستگاه خود را بالا ببرید و بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید باید به آن رسیدگی کنید و شرایط نگهداری آن را مطالعه کنید که نگهداری آن به دو دسته تقسیم می شود:

1-با مطالعه دفترچه راهنمای لوازم خانگی الجی و همچنین سایت آن و رعایت مواردی مثل تمیز کردن یا توجه به صداها و لرزش های دستگاه و بقیه موارد می توانید مواظب عملکرد بهتر دستگاه تان باشید تا با مشاهده کوچکترین مساله در صدد رفع آن بر بیایید.

2-اصول و مواردی که لازم است هر 6 ماه یکبار بوسیله متخصصین مرکز تعمیرات الجی در محل شما انجام شود تا ضمن رسیدگی به دستگاه از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

خدمات نمایندگی ال جی در کرج

خدماتی که در نمایندگی ال جی ارائه می شود به دو دسته تقسیم می شود:

دسته اول خدمات مربوط به تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات دستگاه های الجی است که می توان هم در مرکز تعمیرات اینکار انجام شود و همچنین می توان در محل مورد نظر شما نیز سرویس انجام داد.

دسته دوم خدمات مربوط به فروش محصولات الجی است که در نمایندگی فروش توسط کارشناسان فروش ارائه می شود.

در نمایندگی الجی در کرج تعمیر تمام لوازم خانگی الجی انجام می پذیرد مثل :

تعمیر یخچال فریزر الجی

تعمیر ماکروفر الجی

تعمیر سولادوم الجی

تعمیر ماشین لباسشویی الجی

تعمیر ماشین ظرفشویی الجی

تعمیر کولرگازی الجی و ...

 

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج

یکی از خدماتی که به صورت تخصصی و حرفه ای در نمایندگی ال جی در کرج انجام میگیرد تعمیر ماشین لباسشویی الجی می باشد، ماشین لباسشویی الجی یکی از ماشین لباسشویی های پرطرفدار در ایران می باشد چرا که شرکت الجی با بهره مند شدن از تکنولوژی های جدید و به روز توانسته ماشین لباسشویی به روز و کارآمدی به بازار روانه کند اما بدیهی است که ماشین لباسشویی مثل بقیه لوازم خانگی به دلیل استفاده روزمره دچار خرابی شود که اغلب استفاده کنندگان ماشین لباسشویی الجی با مشکلاتی که در ادامه گفته شده مواجه می شوند:

-خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی الجی

-نشتی آب از زیر ماشین لباسشویی الجی

-صدا دادن زیاد ماشین لباسشویی الجی

-از کار افتادن خشک کن ماشین لباسشویی الجی

-تمیز نکردن لباس ها

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در کرج

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در کرج، شرکت آچار سرویس کرج، یک مرکز تخصصی و معتبر برای تعمیر و خدمات مربوط به دستگاه‌های جاروبرقی ال جی می‌باشد. 

تیم متخصص و ماهر این نمایندگی با بیش از ده سال تجربه در زمینه تعمیرات، تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به مشتریان در کرج و مناطق اطراف ارائه دهد. این نمایندگی با استفاده از قطعات اصلی و تکنولوژی‌های پیشرفته، تعمیرات موثر و دقیقی را بر روی جاروبرقی‌های ال جی انجام می‌دهد. 

همچنین، آچار سرویس کرج در ارائه خدمات پس از فروش نیز بسیار حساس و متعهد است و تلاش می‌کند تا مشتریان خود را در هر مرحله از فرآیند تعمیر راضی و مطمئن نگه دارد. 

با انتخاب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی آچار سرویس کرج، می‌توانید از سرعت و کارایی بالایی در تعمیرات دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.

شماره تلفن نمایندگی ال جی در کرج

شماره تلفن نمایندگی ال جی در فردیس، اندیشه، گرمدره : 02632208103

شماره تلفن نمایندگی ال جی در مهرشهر، کمالشهر ، محمدشهر : 02632211189

شماره تلفن نمایندگی ال جی در گوهردشت، عظیمیه، باغستان : 02632211190

فروش قطعات جاروبرقی ال جی در کرج

فروش قطعات جاروبرقی ال جی در کرج، یکی از خدماتی است که توسط آچار سرویس کرج ارائه می‌شود. این نمایندگی تعمیرات مجاز ال جی، قطعات اصلی و اورجینال مورد نیاز برای تعمیر و تغییر قطعات جاروبرقی‌های ال جی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. با این خدمت، مشتریان می‌توانند به راحتی قطعات خراب شده را تعویض کرده و دستگاه خود را به حالت اولیه بازگردانند. 

تمامی قطعات عرضه شده توسط آچار سرویس کرج از کیفیت بالا برخوردار بوده و با استانداردهای ال جی سازگاری دارند. همچنین، تیم فروش این نمایندگی با داشتن اطلاعات کامل در مورد قطعات ال جی، به مشتریان در انتخاب و خرید صحیح قطعات مناسب برای دستگاهشان کمک می‌کنند. 

با استفاده از خدمات فروش قطعات جاروبرقی ال جی در آچار سرویس کرج، مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل قطعات مورد نیاز خود را تهیه کرده و برای تعمیر و بهینه‌سازی دستگاه‌های خود از آنها بهره‌برداری کنند.

نمایندگی جاروبرقی ال جی در کرج

نمایندگی فروش ال جی در کرج عظیمیه

آدرس نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج گوهردشت

نمایندگی ال جی در گلشهر کرج

نمایندگی ال جی کرج شاهین ویلا

 

 
02632211189 02632211190 02632208103