گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی تعمیرات جی پلاس در کرج

نمایندگی تعمیرات جی پلاس در کرج

نمایندگی تعمیرات جی پلاس در کرج را با آچار سرویس کرج تجربه کنید. این نمایندگی با انجام تعمیرات انواع برندهای خارجی و ایرانی لوازم خانگی ها توانسته در شهر کرج اعتبار خوبی را کسب کند. ابزارهایی که در نمایندگی تعمیرات جی پلاس(آچار سرویس) برای تعمیر وسیله معیوب استفاده می شود از مجهزترین ابزارها است. هزینه ای که برای تعمیرات لوازم خانگی در مرکز تعمیراتی ما از مشتری دریافت می شود کمترین هزینه طبق مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی است. برای آشنایی بیشتر با نمایندگی ما که چه خدماتی را ارائه می دهد با ما همراه باشید. با همراهی خود می توانید اطلاعات کلیدی و مهمی را از ما دریافت کنید.

نمایندگی تعمیرات جی پلاس در کرج

نمایندگی تعمیرات جی پلاس در کرج

همانطور که میدانید وجود یک نمایندگی تعمیرات برای لوازم خانگی هایی که برندهای معروفی هستند لازم و ضروری است. اکثر تولید کننده‌های لوازم خانگی دارای مراکز تعمیراتی معتبر هستند که مجوز تعمیرات را به آنها اعطا کرده اند. جی پلاس نیز یکی از برندهای لوازم خانگی است که به تعمیرکاران با تجربه و آموزش دیده در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ها مجوزهای تعمیرات اعطا کرده است. آچار سرویس(نمایندگی تعمیرات جی پلاس در کرج) یکی از مراکز تعمیراتی معتبر در شهر کرج است. تعمیراتی که در این نمایندگی انجام می شود شامل انواع برندهای ایرانی و خارجی است. تعمیرکاران آچار سرویس کرج به صورت فعال در تمام مناطق کرج خدمات ارائه می دهند. 

شماره نمایندگی جی پلاس در کرج

شماره نمایندگی جی پلاس در کرج

 تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات جی پلاس در کرج با داشتن تجربه و مهارت لازم، در آچار سرویس به شما خدمات تعمیر و نگهداری لوازم خانگی ال جی را به صورت حرفه ای ارائه می دهند. خدماتی که در نمایندگی ما ارائه می شود شامل تعمیر انواع : تلویزیون های الجی، یخچال های برند ال جی(ساید، یخچال دوقلو، معمولی، قدیمی) است. برای داشتن شماره نمایندگی جی پلاس در کرج واحد تعمیرات آن می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

 با ما تماس بگیرید و از خدمات حرفه ای ما بهره مند شوید!

شماره های تماس با مرکز نمایندگی تعمیرات جی پلاس در کرج

(02634613309 شعبه کرج  و 02133063452 شعبه تهران  و02636575042  شعبه فردیس  و

02634612680  شعبه کرج)

نمایندگی تعمیر یخچال جی پلاس در کرج

نمایندگی تعمیر یخچال جی پلاس در کرج

در این پاراگراف آچار سرویس قصد دارد مهمترین دلیلی که باعث داغی یخچال می شود را به شما بگوید. با ما همراه باشید تا با دلایل آن آشنا شوید:

اگر دلیل داغی یخچال خود را متوجه شده‌اید، بهتر است به مشکلات فنی مربوط به داغی یخچال بپردازید. در غیر این صورت، تعدادی از دلایل ممکن عبارتند از:

1. درجه حرارت بیش از حد:

   اگر تنظیمات دما در یخچال های جی پلاس بیش از حد بالا باشد، یخچال بیش از حد معمول گرم می‌شود. معمولاً دمای ایده‌آل برای یخچال بین ۳ تا ۴ درجه سانتی‌گراد و برای فریزر بین -۱۸ تا -۱۵ درجه سانتی‌گراد است. در صورتی که یخچال شما روی درجه ایده آل قرار دارد مشکلی در آینده برای آن پیش نمی آید در غیر اینصورت به شما پیشنهاد می شود که درجه یخچال را روی دمای ذکر شده قرار دهید. 

2. اختلال در کارکرد فن:

   فن‌های با کیفیتی در یخچال های جی پلاس تعبیه شده است، که در بسیاری از یخچال‌ها برای انتقال هوا و خنک کردن استفاده می‌شوند. اگر فن خراب یا اختلال داشته باشد، امکان داغی یخچال وجود دارد.

3. بسته نبودن درست درب‌ها:

   اطمینان حاصل کنید که درب‌های یخچال به درستی بسته شده باشند تا هوا داخل یخچال نرود و دما به حداکثر خود برسد.

4. اختلال در کمپرسور:

   کمپرسور مسئول فشرده کردن گاز و ایجاد سرمایش در سیستم یخچال است. اگر کمپرسور به درستی کار نکند یا دچار مشکلات باشد، باعث داغی یخچال می شود. در صورت مشاهده داغی بیش از حد یخچال می توانید با آچار سرویس(نمایندگی تعمیرات جی پلاس در کرج) تماس بگیرید.

5.تجمع گرد و غبار در خنک کنند یا فن :

   تجمع گرد و غبار در بخش‌های خنک‌کننده مانع انتقال حرارت و باعث افزایش دما در یخچال ها می شود.

در صورتی که یخچال شما با چنین نشانه های مواجه است و تمام اقدامات برای نگهداری صحیح یخچال به درستی انجام داده اید، با مرکز تعمیراتی ما در آچار سرویس کرج در تماس باشید تا مشاوره های لازم را از تعمیرکاران ما دریافت کنید.

در صورتی که مشکل ادامه داشته و بهبودی حاصل نشد، توصیه می‌شود، با یک تعمیرکار متخصص یا خدمات پشتیبانی تماس بگیرید تا مشکل را تشخیص و رفع نماید.

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات جی پلاس در کرج

در نمایندگی تعمیرات جی پلاس در کرج، هزینه تعمیرات مطابق با مصوبات اتحادیه تعمیرکاران است و هیچ هزینه اضافی از سوی آچار سرویس کرج برای سرویس و تعمیر یخچال و لوازم خانگی های دیگر دریافت نخواهد شد. 

این نمایندگی از ابزارهای پیشرفته تعمیراتی استفاده می‌کند تا هر گونه مشکلی که در وسیله خانگی شما وجود دارد، با دقت و کارایی برطرف گردد.

 شما می‌توانید با اطمینان با آچار سرویس در تماس باشید. هزینه تعمیرات را بر اساس استانداردهای اتحادیه تعمیرکاران پرداخت کنید.

خدمات ارائه شده  در نمایندگی تعمیرات جی پلاس شامل چه مواردی است؟

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات جی پلاس در آچار سرویس کرج شامل موارد زیر است:

1. تعمیرات دوره‌ای:

   تعمیرات و خدمات دوره‌ای جهت اطمینان از عملکرد بهینه و برطرف کردن هر گونه مشکل فنی در نمایندگی تعمیرات جی پلاس در کرج با نام آچار سرویس امکان پذیر است.

2. تعمیرات تخصصی:

   برطرف کردن مشکلات خاص و تخصصی در لوازم خانگی های برند ال جی و سایر برندها، از جمله مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مدل های هوشمند نیز انجام می شود.

3. سرویس و نگهداری:

   ارائه سرویس‌های نگهداری و تمیزکاری قطعات مهم مانند کمپرسور و… به منظور افزایش عمر مفید و بهبود کارایی دستگاه در نمایندگی تعمیرات ما با دقت انجام می شود.

4. تعمیرات ضمانتی:

   انجام تعمیرات برخی قطعات به منظور تعویض قطعه  دارای ضمانت است. قطعات تعویضی که در مرکز تعمیراتی ما تعویض می شود اصل و اورجینال و دارای ضمانت معتبر هستند.

5. تعمیرات فوری:

   ارائه خدمات تعمیرات فوری برای مواقع اضطراری و مشکلاتی که نیاز به تعمیر سریع دارند در مرکز تعمیراتی ما به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود.

7. مشاوره فنی:

   ارائه مشاوره فنی به مشتریان برای استفاده بهینه از لوازم خانگی ها در آچار سرویس به صورت کاملاَ حرفه ای و رایگان انجام می شود.

برای دریافت خدمات تعمیراتی برای برندها و لوازم خانگی های متنوع می توانید با ما در تماس باشید.

نمایندگی ال جی در کرج

نتیجه گیری

در آچار سرویس کرج، نمایندگی تعمیرات جی پلاس در کرج هزینه تمامی خدماتی که ارائه می شود مطابق با هزینه های اتحادیه اصناف تعمیرکاران است.

هزینه های دریافتی بابت تعمیر لوازم خانگی‌ها متغیر است. اما در آچار سرویس خدمات با کیفیت و بدون دریافت هزینه مازاد با استفاده از ابزارهای تعمیراتی پیشرفته انجام می شود.

 ☀️برای دریافت خدمات از مرکز نمایندگی ما می توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید ☀️

(02634613309 شعبه کرج  و 02133063452 شعبه تهران  و02636575042  شعبه فردیس  و

02634612680  شعبه کرج)

نمایندگی جی پلاس کرج گوهردشت

نمایندگی جی پلاس در کرج

نمایندگی جی پلاس در فردیس کرج

نمایندگی جی پلاس در گلشهر کرج

02632211189 02632211190 02632208103