گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی تعمیرات سام در کرج

نمایندگی تعمیرات سام در کرج

آچار سرویس(نمایندگی تعمیرات سام در کرج) تعمیرات انواع لوازم خانگی با برند سام سرویس، سامسونگ، بوش، هیمالیا، امرسان، اسنوا، زیمنس و.. را با بهترین تکنسین ها و ابزارها انجام می دهد.

این نمایندگی ابزارهای تعمیراتی پیشرفته ای را دارد. تعمیرات به وسیله تکنسین‌های ماهری انجام می شود که در این زمینه تجربه و سابقه موفقی دارند. 

هزینه‌ای که بابت تعمیرات از مشتری دریافت می شود، مصوب اتحادیه تعمیرکاران است. تیم ما در آچار سرویس کرج هیچ هزینه مازاد از مشتری دریافت نخواهد کرد. مشتری می تواند قبل از انجام تعمیر حین تماس از هزینه مطلع و در صورت تایید، آدرس را برای تکنسین تعمیر بفرستد. با ما همراه باشید و از تمامی خدمات عالی که در مرکز نمایندگی ما ارائه می شود مطلع شوید.

به نظر شما تعمیر لوازم خانگی بهتر است یا تعویض آن

به نظر شما تعمیر لوازم خانگی بهتر است یا تعویض آن

بهتر است قبل از صحبت کردن در رابطه با سوال مطرح شده ابتدا شما را با خدماتی که در تعمیرگاه ما انجام می شود آشنا کنم. تعمیرگاه ما(نمایندگی تعمیرات سام در کرج) به دلیل داشتن تکنسین های فعال، خدمات تعمیر را به صورت زنجیره ای در سراسر کرج و تهران  انجام می دهند. این نوع فعالیت نشان از تیم قوی و با تجربه آچار سرویس کرج است.

خب در ادامه سوالی را که اکثر تکنسین های ما با آن مواجه شده و مشتریان در حین تعمیر از آن‌ها می پرسند این است که در صورت خرابی لوازم خانگی بهتر است آن را تعمیر یا تعویض کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید به شما بگویم که در صورت خرابی هر نوع لوازم خانگی نمی توان چنین راهکاری را به مشتریان پیشنهاد داد. 

لوازم خانگی ها هزینه بالایی دارند و در صورت خرابی بهتر است آنها را تعمیر کرد. اما در شرایط استثنا، امکان دارد هزینه تعمیر یک قطعه از لوازم خانگی بسیار بالا باشد. اگر هزینه تعمیر نزدیک به هزینه خرید وسیله نو باشد، در این صورت تعمیرکاران آچار سرویس مشتری را از این موضوع مطلع و به آن ها پیشنهاد می دهند: قطعه خراب را تعمیر نکنند. زیرا ممکن است در آینده دوباره خراب شود و خرید یک وسیله جدید مقرون به صرفه تر از هزینه تعمیر باشد.

شماره نمایندگی تلویزیون سام در کرج

شماره نمایندگی تلویزیون سام در کرج

آچار سرویس (نمایندگی تعمیرات سام در کرج) دارای دو شعبه در کرج و تهران است. و خدماتی که در این نمایندگی ارائه می شود تعمیر انواع لوازم خانگی با تمام انواع برندها است. برای اطلاع از شماره نمایندگی تلویزیون سام در کرج بهتر است در دفترچه راهنمای محصولات سامسونگ این شماره را پیدا کنید. در صورتی که به دفترچه دسترسی نداشتید با سرچ کردن در موتورهای جستجوی اینترنت، شماره مورد درخواست خود را پیدا و با آن ‌ها تماس بگیرید.

شماره های تماس با نمایندگی تعمیرات سام در کرج

 

(02634613309 شعبه کرج  و 02636575042  شعبه فردیس  و

02634612680  شعبه کرج)

خدمات نمایندگی تعمیرات سام در کرج

خدمات نمایندگی تعمیرات سام در کرج

در راستای ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی سام، تعمیرگاه آچار سرویس کرج به شما معرفی می‌شود. این تعمیرگاه امکانات و خدمات ویژه‌ای را به شما ارائه می‌دهد که در زیر توضیح داده می شود:

✔️مشاوره رایگان:

   تعمیرگاه مدرن سرویس به همه مشتریان خود مشاوره رایگان ارائه می‌دهد. در این مشاوره، تمام اطلاعات لازم در مورد تنظیمات، استفاده و نگهداری از دستگاه به مشتریان داده می‌شود. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کند تا برخی از مشکلات ابتدایی که نیاز به تعمیرکار ندارد توسط خود مشتری حل شود. در صورت لزوم و نیاز به تعمیرکار مشتری می تواند تصمیم به تعمیر توسط تعمیرکار بگیرد.

✔️اعزام تعمیرکار:

   یکی از ویژگی‌های خدماتی این تعمیرگاه، اعزام تعمیرکار به محل مشتری است. بعد از تایید مشتری تعمیرکار با تجهیزات لازم برای عیب‌یابی و بازرسی دستگاه به محل می‌رود و تعمیرات را در همانجا انجام می‌دهد. تعمیرات و اعزام در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

✔️تعویض قطعات:

  در صورت نیاز به تعویض قطعات، تعمیرگاه آچار سرویس(نمایندگی تعمیرات سام در کرج) قطعات اورجینال لوازم خانگی سام را در اختیار دارد و در صورت تایید مشتری تعویض آنها در سریعترین زمان ممکن انجام می دهد. قطعات تعویضی خریداری شده از نمایندگی ما دارای ضمانت هستند.

✔️تعمیر در کمتر از یک روز کاری:

  در صورت نیاز به تعمیر در تعمیرگاه، لوازم خانگی مورد نظر به محل تعمیرگاه منتقل می‌شود و پس از تعمیر، در کمتر از یک روز کاری به مشتری بازگردانده خواهد شد.

✔️هزینه مناسب:

 تعمیراتی که در تعمیرگاه آچار سرویس کرج انجام می شود از قیمت مناسبی برخوردار است. این تعمیرگاه با هزینه مناسب و متناسب با کیفیت بالا خدمات ارائه می دهد. مشتریان می توانند با اطمینان از قیمت مناسب و به صرفه تعمیرات خود را به تیم اچار سرویس بسپارند.

خدمات پس از فروش سام

خدمات پس از فروش سام

آچار سرویس کرج، یکی از نمایندگی‌های تعمیرات است که خدمات تعمیر را با بهترین کیفیت و با مناسب ترین هزینه انجام می دهد. این نمایندگی خدمات پس از فروش سام را در حیطه تعویض قطعات دارد. قطعاتی که در این مرکز دریافت می کنید اصل و اورجینال خواهد بود و از ضمانت قطعه برخوردار است.

چرا با آچار سرویس(نمایندگی تعمیرات سام در کرج) تماس بگیرم؟

در کنار خدمات ممتاز آچار سرویس(نمایندگی تعمیرات سام در کرج) تعمیر انواع لوازم خانگی با ویژگی‌ها و خدمات منحصر به فرد انجام می شود. با این خدمات اعتماد و رضایت مشتریان به خوبی تضمین خواهد شد. در زیر به تعدادی از این ویژگی‌ها اشاره می‌شود:

✔️ پاسخگویی سریع:

 پس از تماس مشتری با تعمیرگاه، تعمیرکار در کمتر از 1 الی 1.5 ساعت به محل مورد درخواست مشتری می‌آید و دستگاه را بررسی و در صورت نیاز تعمیر را به بهترین نحو انجام می دهد.

✔️تخصص فنی:

تمام کارشناسان و تعمیرکاران تعمیرگاه آچار سرویس(نمایندگی تعمیرات سام در کرج) دارای تخصص فنی لوازم خانگی‌ های سام هستند و با عیب‌یابی به موقع، فرآیند تعمیرات را به سرعت انجام می‌دهند.

✔️آشنایی با برند:

تعمیرکاران تیم آچار سرویس در کرج با تمام جزئیات و ویژگی‌های متمایز لوازم خانگی سام آشنا هستند و می‌توانند تعمیرات را به بهترین نحو انجام دهند.

✔️تعمیر سریع:

 تمام تعمیرات در کمتر از ۲۴ ساعت انجام می‌شود، پس با اطمینان دستگاه خود را به ما بسپارید. وسیله شما به سرعت بعد از تعمیر به دست شما باز می‌گردد.

✔️دریافت هزینه مناسب

 هزینه تعمیرات در تعمیرگاه آچار سرویس بسیار مناسب نسبت به رقبای خود است. هزینه ای که برای تعمیر وسیله از مشتری گرفته میشود، مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی است.

✔️مشتری مداری:

این تعمیرگاه فعالیت خود را بر پایه مشتری مداری انجام می‌دهد. رضایت مشتریان در آچار سرویس به عنوان اصل اولویت کار قرار داده می شود.

نتیجه گیری

در مقاله آشنایی با نمایندگی تعمیرات سام در کرج دریافتید که این تعمیرگاه یک تعمیرگاه لوازم خانگی است. تعمیراتی که در این تعمیرگاه انجام می شود با استفاده از ابزارهای پیشرفته صورت می گیرد. استفاده از ابزارهای پیشرفته به وسیله مورد تعمیر هیچ آسیبی نمی زند. 

در آچار سرویس کرج تمام برندها تعمیر می شود. هزینه دریافتی بابت تعمیرات مناسب ترین هزینه خواهد بود. پس با خیال راحتی می توانید با ما در تماس بگیرید. قبل از تایید و قبول درخواست تعمیر میتوانید از هزینه های تعمیر به صورت تقریبی مطلع شوید.

شماره های تماس با نمایندگی تعمیرات سام در کرج

 

(02634613309 شعبه کرج  و 02133063452 شعبه تهران  و02636575042  شعبه فردیس  و

02634612680  شعبه کرج)

نمایندگی نصب تلویزیون سام در کرج

لیست نمایندگی های سام

نمایندگی سام سرویس فردیس

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سام

شماره نمایندگی سام سرویس در کرج

شماره تلفن نمایندگی سام

02632211189 02632211190 02632208103