گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی نیکسان در کرج

نمایندگی نیکسان در کرج

 تجربه دریافت بهترین خدمات تعمیرات با نمایندگی نیکسان در کرج را برای یکبار امتحان کنید . این تعمیرگاه تعمیر انواع لوازم خانگی در برندهای مختلف با بهترین کیفیت انجام می دهد. برند نیکسان تولید انواع یخچال ها و کولر‌گازی را در داخل کشور انجام می دهد. کیفیت این یخچال ها مانند برندهای دیگر می باشد و ممکن است به مرور زمان دچار ایرادات و نقص فنی شوند که این مسئله جای نگرانی ندارد. با تماس به نمایندگی های مجاز تعمیراتی برند نیکسان می توانید تعمیر این وسیله را به تکنسین های ماهر آن بسپارید. آچار سرویس کرج با مجرب ترین تکنسین ها بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

نمایندگی نیکسان در کرج 

نمایندگی نیکسان در کرج 

آچار سرویس کرج با داشتن وب سایت رسمی به همشهریان کرجی این امتیاز را می دهد که با ورود به وب سایت و ثبت درخواست تعمیرات آنلاین از تخفیف ده درصدی برخوردار شوند. 

بعد از ثبت درخواست آنلاین تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و سوالاتی درباره نقص و ایراد فنی که برای وسیله شما پیش آمده از مشتری می پرسند.

در صورتی که مشکل از طریق تلفن برطرف شد دیگر نیازی به حضور تکنسین یا تعمیرکار به محل نیست در غیر اینصورت با ارسال آدرس، تعمیرکار در محل حاضر شده و تعمیر وسیله شما را با بهترین ابزارها و تجهیزات انجام می دهد.

برای تماس با آچار سرویس نمایندگی نیکسان در کرج می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

(02634613309 شعبه کرج  و 02133063452 شعبه تهران  و02636575042  شعبه فردیس  و

02634612680  شعبه کرج)

 نمایندگی نصب یخچال نیکسان در تهران

 نمایندگی نصب یخچال نیکسان در تهران

آچار سرویس مرکز نمایندگی نیکسان در کرج نصب اولیه یخچال های خریداری شده را انجام نمی دهد. خدمات نصب یخچال تازه خریداری شده به دلیل تایید برای برگه گارانتی باید توسط تکنسین فروشگاه انجام شود. 

بنابراین، اگر تاریخ انقضای برگه گارانتی یخچال شما تمام شد در صورتی که به سرویس دوره ای نیاز دارید می توانید با بزرگترین مرکز تعمیراتی در تهران و کرج تماس بگیرید.

با مطالعه این متن دریافتید که برای نصب یخچال نیکسان در تهران باید با فروشگاه تماس بگیرید.

آچار سرویس یک مرکز نمایندگی تعمیرات می باشد که خدمات تعمیر را در شهرهای تهران و کرج به طور همزمان انجام می دهد.

نمایندگی یخچال نیکسان در شهریار

آچار سرویس نمایندگی نیکسان در کرج بهترین خدمات تعمیر و پس از فروش انواع قطعات و لوازم جانبی های یخچال برند نیکسان را انجام می دهد. این نمایندگی تعمیر انواع یخچال های برند نیکسان ( یخچال تک، فریزر،ساید، دوقلو) و (کولرگازی نیکسان) را انجام می دهد. 

خدماتی که مشتریان ما در این نمایندگی دریافت می کنند شامل موارد زیر می باشد:

  • سرویس و تعویض قطعات و تعمیرات دوره ای یخچال های برند نیکسان 

  • تعمیر فیلتر های تصفیه آب در یخچال های ساید برند نیکسان

  • تعمیر موتور یخچال نیکسان در صورت عدم تعمیر تعویض موتور آن

  • تعمیر و تعویض برد های یخچال های هوشمند برند نیکسان

  • برطرف کردن بوهایی نامطبوع یخچال های برند نیکسان

  • برطرف کردن مشکل ریزش آب در یخچال های نیکسان

  • تعویض لاستیک های دور درب خراب و فرسوده 

  • خدمات تعمیر انواع برندها از جمله برندهای خارجی و ایرانی موجود در بازار

نمایندگی یخچال نیکسان در شهر قدس

نمایندگی یخچال نیکسان در شهر قدس

 مرکز تعمیرات آچار سرویس در شهر قدس - نمایندگی نیکسان در کرج

آیا یخچال نیکسان شما نیاز به تعمیرات یا خدمات تخصصی دارد؟ ما در مرکز تعمیرات آچار سرویس با افتخار به عنوان نمایندگی رسمی یخچال‌های نیکسان در شهر قدس آماده به خدمت رسانی به شما هستیم.

خدمات ارائه شده در نمایندگی نیکسان در کرج:

✅ تعمیرات حرفه‌ای: تیم ما از تعمیرکاران ماهر و متخصص با بهترین تجهیزات و ابزارهای تعمیراتی هر گونه مشکل را در یخچال شما رفع و تعمیر می کنند.

خدمات نصب و راه‌اندازی مجدد: اگر یخچال نیکسان خود را به تازگی خریداری کرده‌اید برای نصب باید از فروشگاه خریداری شده درخواست نصاب کنید، اما ما آماده به نصب و سرویس مجدد بعد از اتمام تاریخ انقضای گارانتی یخچال شما هستیم تا از بهترین عملکرد و کارایی برخوردار شوید.

✅ تضمین کیفیت: ما به مشتریان خود خدمات با کیفیت و تضمین شده می دهیم و به جرات می گوییم که خدمات ما مورد رضایت مشتریانی می باشد که از ما خدمات تعمیر دریافت کرده اند.

از خدمات متمایز ما بهره‌مند شوید و یخچال خود را به دست تیم ما بسپارید. با ما تماس بگیرید و تجربه خدمات حرفه‌ای را تجربه کنید.

 شماره تماس: [02634612680]

نمایندگی یخچال نیکسان در رباط کریم

 آچار سرویس - نمایندگی یخچال نیکسان در رباط کریم

با افتخار اعلام می‌کنیم که آچار سرویس نمایندگی نیکسان در کرج و رباط کریم به عنوان یک تعمیرگاه تخصصی فعالیت می‌کند. ما با تیم متخصص و دارای تجربه، خدماتی گسترده و با کیفیتی را در زمینه تعمیرات انواع یخچال‌ها، کولر‌گازی، جاروبرقی و لباسشویی، ظرفشویی و…  ارائه می‌دهیم.

خدمات ارائه شده:

 ✔️ تعمیرات تخصصی و پیشرفته: تیم تعمیرات ما با دانش عالی و مهارت فنی برتر، به تعمیرات تخصصی یخچال نیکسان و کولر‌گازی می‌پردازد.

 ✔️ استفاده از قطعات اصلی: در تعمیرات ما، از قطعات اصلی و با کیفیت برای حفظ کارایی بالا و دوام یخچال شما استفاده می‌شود.

✔️تعمیرات سریع و موثر: آچار سرویس به عنوان یک مرکز تعمیرات متخصص، تعهد دارد تا تعمیرات شما را با سرعت و به شکل موثر انجام دهد.

✔️خدمات پس از فروش قطعات تعویضی: پس از انجام تعمیرات، ما خدمات پس از فروش مستمر و پشتیبانی فنی را نیز فراهم می‌کنیم.

 تماس با ما:(  02636575042  شعبه فردیس  و 02634613309 شعبه کرج  و 02133063452 شعبه تهران

و 02634612680   شعبه کرج)

برای اطلاعات بیشتر و یا تعیین وقت تعمیر، با ما تماس بگیرید.

آچار سرویس - همیشه در خدمت شما برای تعمیرات یخچال نیکسان و برندهای دیگر!

نتیجه گیری

 نمایندگی نیکسان در کرج - بهترین گزینه برای یخچال شما می باشد که خدمات تعمیر را انجام می دهد. اگر به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر در تعمیرات یخچال خود هستید، نمایندگی نیکسان در کرج با نام آچار سرویس همواره آماده خدمت‌رسانی به شماست. با تضمین کیفیت و خدمات متمایز، نمایندگی ما به عنوان یک نقطه مرکزی ارائه دهنده خدمات یخچال نیکسان می باشد.  تیم نصب ما با دقت یخچال شما را نصب می‌کند تا از بهترین عملکرد آن لذت ببرید.

 با تیم تعمیرات ما می‌توانید به خدمات تعمیراتی مطمئن و قابل اعتماد دست یابید. 

02632211189 02632211190 02632208103