گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران تهران به عنوان یک نمایندگی مجاز به تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید سامسونگ و یخچال های فریزر، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اسپلیت، مایکروفر، جاروبرقی و هر وسیله برقی که جزو محصولات سامسونگ می باشد را انجام می دهد.

این نمایندگی با نام آچار سرویس آماده ارائه خدمات بدون فوت وقت در سراسر استان تهران و کرج است و تعمیرات را در کوتاه ترین زمان به دلیل تجربه کاری زیاد در زمینه تعمیرات برای مشتری انجام می دهد.

مرکز نمایندگی ما در مرزداران تعمیرات را در منزل شما یا هر محلی که شما تعیین کنید انجام داده و رضایت مشتریان برای تیم تعمیراتی ما بسیار اهمیت دارد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران

بهترین نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران تهران

اگر در مرزداران تهران زندگی می کنید و وسیله برقی شما با برند سامسونگ که یکی از برند های معروف و گران می باشد دچار ایرادات فنی شده است و نمایندگی تعمیرات سامسونگ در این منطقه را نمی شناسید ما به شما آچار سرویس را معرفی می کنیم.

آچار سرویس یکی از بهترین ها در تهران و کرج می باشد و به دلیل تکنسین های تعمیرات عالی در این زمینه شعبه های مختلف و فعال در بهترین مناطق را دارد که به تعمیر محصولات سامسونگ موفق به اخذ نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ شده است.

بنابراین، اگر ضروری ترین وسیله برقی منزل شما دچار ایراد فنی شد بدون معطلی با این نمانیدگی تماس گرفته و تعمیر وسیله خود را با اطمینان به بهترین انتخاب خود دهید.

 

شماره های تماس نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران تهران

 

(02634613309 شعبه کرج  و 02133063452 شعبه تهران  و02636575042  شعبه فردیس  و

02634612680  شعبه کرج)

تعمیر لوازم خانگی بهتر است یا تعویض آن؟

نمایندگی تعمیرات ما با شعبه فعال در مرزداران تهران قبل از اینکه خدمات ارائه شده خود را در این نمایندگی معرفی کند به یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است سوال هر شخصی که وسیله برقی معیوب در منزل دارد پاسخ می دهد.

اکثر شما از خود می پرسید آیا تعمیر قطعه معیوب بهتر است یا تعویض آن؟

در پاسخ به این سوال نمایندگی تعمیرات سامسونگ با نام آچار سرویس به شما می گوید ارائه راهکار قطعی و ثابت امکان پذیر نیست اما تعمیرکاران ما در مرکز نمایندگی در صورتی که مشکل دستگاه شما با هزینه پایینی رفع شود را برآورد کرده و به شما مشاوره خواهند داد که به هیچ عنوان قطعه معیوب را تعویض نکنید چون قابل تعمیر می باشد.

درصورتیکه با تعویض قطعه هزینه کمتری برای مشتری خواهد داشت پیشنهاد می کنند که بهتر است این قطعه را تعویض کنند، البته قطعه تعویضی باید اصل و اورجینال باشد و از مرکز نمایندگی های مجاز تهیه شود.

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در مرزداران تهران

خدماتی که در مرکز نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران ارائه می شود عبارتند از:

  • مشاوره رایگان تعمیرکاران مرکز نمایندگی به مشتریان خود، این مشاوره می تواند شامل: روش های نگهداری وسیله برقی، نحوه استفاده از آن، چگونگی رفع مشکلات جزئی و… با ارائه همین اطلاعات در مرکز آچار سرویس مشکلات بسیار ابتدایی لوازم خانگی شما به طور کامل برطرف می شود و اصلاَ نیازی به تعمیر پیدا نخواهد کرد و صرفه اقتصادی مشتری برای مرکز نمایندگی تعمیرات با توجه به شرایط موجود بازار بسیار مهم است.
  • اعزام سریع تعمیرکار فعال در منطقه تماس گرفته شده بدون فوت وقت
  • تجهیز کامل تعمیرکار به تمام وسایل که برای تعمیر وسیله شما لازم است
  • استفاده از بهترین قطعات و با کیفیت از کارخانه در صورت نیاز به تعویض قطعه

مشکلات رایج یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران با داشتن تیمی متخصص و با تجربه در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش، به شما خدمات تعمیر لوازم خانگی سامسونگ را ارائه می‌دهد. در این نمایندگی، تمامی لوازم خانگی سامسونگ نظیر یخچال، ماشین لباسشویی، دیش‌شو، تلویزیون، ماکروفر و... تعمیر می‌شوند.

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران به صورت حرفه‌ای و کارآمد انجام می‌شود خدمات تعمیری عبارتند از رفع خطاها و خرابی‌های دستگاه، تعمیر و سرویس‌گیری ماشین ظرفشویی، تعمیر تلویزیون، تعمیر مایکروفر، سرویس دستگاه تهویه مطبوع، تعمیر ابزارهای الکترونیکی و بسیاری دیگر.

با توجه به تخصص و تجربه بالای کارشناسان در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران، می‌توانید از خدمات این نمایندگی بهره برده و لوازم خانگی خود را بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.

مشکلات رایج یخچال‌های سامسونگ عبارتند از:

1. کمبود یا افزایش دمای یخچال: ممکن است برای مشکلاتی نظیر قطع شدن برق، آسیب دیدگی درب یخچال، خرابی ترموستات و یا فیلتر باعث کمبود یا افزایش دمای یخچال می‌شود.

2. سر و صدای بیش از حد: برخی از یخچال‌های سامسونگ ممکن است برای مشکلاتی نظیر خراب شدن فن یا موتور باعث تولید صداهای بیش از حد شوند.

3. خرابی سیستم یخ زدا: ممکن است برای مشکلاتی نظیر تنظیمات نامناسب در بخش یخ زدایی، لوله‌های مسدود یا خراب یا خرابی کمپرسور باعث خرابی سیستم یخ زدایی در یخچال سامسونگ  شود.

4. خرابی در درهای یخچال: این مسئله ممکن است برای مشکلاتی نظیر خرابی آستر درب، شیشه درب شکسته یا مشکلاتی در رابطه با درهای داخلی و خارجی یخچال رخ دهد.

5. خطای نمایشگر و کنترلر: خطا در سنسور حرارتی، خطا در کنترلر الکترونیکی و یا خطا در نمایشگر باعث خرابی در سیستم کنترلی یخچال سامسونگ می شود.

با توجه به این مشکلات رایج، نیاز است تا برای بازیابی عملکرد صحیح یخچال سامسونگ، از خدمات تعمیرات و خدمات پس از فروش متخصصان در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران تهران استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران

کلام آچار سرویس

با توجه به تجربه و تخصص بالای کادر مجرب نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران، این نمایندگی یکی از بهترین مراکز تخصصی در تعمیر و خدمات پس از فروش لوازم خانگی سامسونگ است. با بهره گیری از امکانات و تجهیزات اصلی، کارشناسان این نمایندگی با رفع خطاها و خرابی‌های دستگاه ها، تعمیر و تعویض قطعات خراب، خدمات سرویس‌گیری و پاکسازی دستگاه‌ها به مشتریان خدمات عالی و حرفه‌ای ارائه می‌دهند. 

شماره های تماس نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مرزداران تهران

نمایندگی تعمیرات ال جی در مرزداران

(02634613309 شعبه کرج  و 02133063452 شعبه تهران  و02636575042  شعبه فردیس  و

02634612680  شعبه کرج)

 

02632211189 02632211190 02632208103