گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در توحید

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در توحید

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در توحید تمامی خدمات تعمیر را به صورت حضوری در محل مشتری انجام می دهد، این نمایندگی علاوه بر داشتن نمایندگی تعمیر انواع برندهای مختلف نمایندگی توانسته است  نمایندگی برند هیمالیا را نیز به دلیلی داشتن سابقه موفق در زمینه تعمیرات توانسته کسب کند. تکنسین های تعمیرات مرکز با علم و دانش روز در زمینه تعمیرات  آپدیت می باشند.

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در توحید

امروزه برای همه حداقل یکبار اتفاق افتاده است که وسیله خانگی شان دچار خرابی شده و قصد انجام تعمیر وسیله را دارند، بعد از  بررسی وسیله برقی توسط تکنسین های تعمیرات گفته شده که وسیله شما دچار قطعه ای معیوب می باشد و نیاز به تعویض دارد.

اولین سوالی که در ذهن شما ایجاد می شود این است که آیا تعمیرکار تشخیص درستی داده است؟  اگر قطعه مورد نظر را همین تعمیر کار برای ما تهیه کند قطعه اورجینال است یا خیر؟

این سوالات جز دسته سوالاتی هستند که هر کسی ممکن است به ذهنش خطور کند، پیشنهاد آچار سرویس کرج، نمایندگی تعمیرات هیمالیا در توحید برقراری تماس با تکنسین های نمایندگی های تعمیر در هر منطقه ای که سکونت دارید می باشد.

با اقدام به انجام این کار بهترین و عاقلانه ترین انتخاب را خواهید داشت.

نمایندگی های تعمیرات این اطمینان و تضمین را می دهند که قطعات تعویضی مورد استفاده آن ها کاملا اصل و اورجینال می باشند.

حال اگر در منطقه توحید تهران می باشید و لوازم خانگی هیمالیای شما دچار خرابی شده است می توانید با نمایندگی تعمیرات هیمالیا در توحید تماس گرفته و درخواست تعمیر یخچال خود را بدهید یا با مراجعه به سایت آچار سرویس کرج می توانید تقاضای تعمیر یخچال خود را بهمراه ایراد آن ثبت کنید.

بعد از بررسی، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و سوالاتی در این زمینه از شما خواهند پرسید در صورتی که تشخیص دهند وسیله ایراد خاصی ندارد، به شما خواهند گفت که هزینه مازادی را برای تعمیرات پرداخت نکنید.

در واقع یکی از مزایای تماس با نمایندگی ها این است که اگر لوازم برقی شما دچار خرابی و نیاز به تعمیر داشته باشد از شما هزینه ای بابت تعمیر دریافت کنند در غیر اینصورت هزینه ای مازاد برای وسیله ای که نیاز به تعمیر ندارد پرداخت نخواهید کرد.

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در توحید

چرا نمایندگی تعمیرات هیمالیا در توحید را برای تعمیر یخچال برند هیمالیای خود انتخاب کنیم؟

مهم ترین دلایلی که ما با نمایندگی های تعمیرات هیمالیا تماس میگیریم عبارتند از:

تمامی تکنسین های تعمیراتی ما دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه تعمیرات برند هیمالیا هستند و این اطمینان را به شما می دهند که تعمیر لوازم خانگی شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهد گرفت.

تمامی قطعات استفاده شده در نمایندگی های تعمیرات اصل کارخانه می باشند، پس با خیال راحت می توانید با نمایندگی تعمیرات هیمالیا در توحید تماس بگیرید و تعمیر یخچال یا لباسشویی خود را به آن ها بسپارید.

برای اینکه مشتریان آچار سرویس کرج راحت باشند تعیین زمان تعمیر وسیله با آنها خواهد بود.

مشاوره های نمایندگی تعمیرات هیمالیا در توحید کاملاَ رایگان می باشد، پس با خیال راحت می توانید ر سایت و یا به صورت تلفنی با مشاوران ما در این مرکز ارتباط برقرار کنید.

مشکلات رایج یخچال های هیمالیا

یکی از مشکلاتی که ممکن است باعث عدم صحیح کارکرد یخچال فریزر شود، مغایرت دمای تنظیم شده با دمای واقعی درون دستگاه است. این مشکل ممکن است برای دلایلی مانند باز بودن درب یخچال فریزر برای مدت طولانی، تازه راه‌اندازی دستگاه یا قرار دادن غذای گرم در داخل آن رخ دهد.

در صورت برخورد با این مشکل، ابتدا باید یخچال فریزر را تا ۲۴ ساعت باز و بسته نکنید و به یخچال اجازه دهید تا تنظیم شود. اگر این راهکار مشکل را حل نکند، ممکن است دلیل این مشکل فنی بوده به عنوان مثال می تواند موارد زیر باشد:

- خرابی لاستیک درب یخچال فریزر می‌تواند باعث خنک نشدن دستگاه شود.

- کمپرسور و رله‌های یخچال فریزر اگر معیوب باشند، ممکن است سبب عدم سرد شدن آن شوند.

- کمبود گاز نیز می‌تواند دلیل سرد نشدن یخچال فریزر باشد.

- فن‌های کمپرسور و اواپراتور اگر خراب باشند، مشکل سرد نکردن دستگاه را ایجاد می‌کنند.

برای عیب‌یابی و برطرف کردن این مشکلات فنی در یخچال فریزر هیمالیا، بهتر است با کارشناسان و سرویس کاران مجاز این برند تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید.

شماره های تماس با مرکز نمایندگی تعمیرات هیمالیا در توحید تهران

(02634613309 شعبه کرج  و 02133063452 شعبه تهران  و02636575042  شعبه فردیس  و

02634612680  شعبه کرج)

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در توحید

بررسی خرابی های کمپرسور در یخچال هیمالیا

این مقاله به عیب‌یابی یخچال فریزر هیمالیا می‌پردازد. اجزا کمپرسور این دستگاه شامل بخش‌های الکترونیکی، مکانیکی و گازهای مبرد می‌ باشد. ممکن است درعیب‌یابی این کمپرسور، نیاز به تست هر یک از این اجزا و قطعات کوچک‌تر باشد.

علت‌های خرابی موتور کمپرسور یخچال فریزر هیمالیا می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

1. گرمای بیش از حد در موتور: این مشکل ممکن است ناشی از عدم وجود فن یا آلودگی در موتور باشد.

2. آلودگی در موتور: ورود گرد و خاک، گرد و غبار و دیگر آلودگی‌ها به موتور می‌تواند باعث خرابی آن شود.

3. کمبود روغن کاری: کمبود روغن کاری موتور می‌تواند منجر به گرمای بیش از حد و ایجاد مشکلات در کمپرسور شود.

4. ایراد در دکمه استارت: اگر کمپرسور شما خاموش می‌شود، ممکن است مشکل در صفحه کنترل کمپرسور باشد.

5. خنک نبودن یخچال فریزر به اندازه کافی: خنک نبودن صحیح دستگاه ممکن است ناشی از اشکال در کمپرسور باشد.

برای تعمیر موتور یخچال فریزر هیمالیا و کمپرسور آن بهتر است با کارشناسان متخصص و تکنسین‌های تعمیرات یخچال فریزر با مجموعه آچار سرویس کرج تماس بگیرید.

کلام آخر

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در منطقه توحید می‌تواند یک گزینه مناسب برای افرادی باشد که می خواهند تعمیر وسیله برقی خود را تعمیر کنند.

با توجه به اینکه هیمالیا یک برند معتبر و محبوب در زمینه تولید یخچال فریزر است، افرادی که از این برند استفاده می‌کنند  ممکن است در آینده مانند هر وسیله ی دیگری دچار خرابی شده و با مشکلات فنی روبرو شود، بنابراین، با نمایندگی تعمیرات هیمالیا در توحید تماس می گیرند.

نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید

نمایندگی تعمیرات امرسان در توحید

نمایندگی تعمیرات پاکشوما در توحید

02632211189 02632211190 02632208103