گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید

نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید

نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید تهران، آماده است تا کلیه خدمات از قبیل تعمیر و سرویس لوازم خانگی های برند اسنوا را انجام دهد. همانطور که می دانید وجود یک نمایندگی تعمیرات برای برندهای که خریداری می کنید لازم می باشد، زیرا لوازم خانگی ممکن است در اثر یک اتفاق دچار خرابی و یا بعد از مدتی از کارکرد مفید او کاسته شود و نیاز به سرویس، تعمیرات و یا تعویض قطعه داشته باشد.

بنابراین، هر شخصی ممکن است حداقل یکبار برای تعمیر وسیله خود به دنبال نمایندگی تعمیرات مجاز بگردد. زیرا تعمیر وسیله خود را نباید به هر تعمیرکاری سپرد به این دلیل که ممکن است قطعه اصلی شما را برداشته و با قطعه ای دیگر جایگزین کنند و یا تعمیرات وسیله شما را به درستی انجام ندهند و بعد از مدتی کوتاه مجدداَ نیاز به سرویس و یا تعمیر داشته باشد.

نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید

در مرکز نمایندگی تعمیر اسنوا تکنسین های تعمیرات به صورت کاملاَ حرفه ای و با تجربه و دانش روز تعمیر وسیله برقی شما را با برند مربوطه انجام می دهند.

همانطور که می دانید برند اسنوا شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و سیستم های ویدیویی می باشد. این برند یکی از پرفروش ترین برند ها و با کیفیت ترین برند ها در بازار ایران است، اما مانند هر وسیله ی دیگری ممکن است خراب شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد.

 اگر در منطقه توحید تهران زندگی می کنید و یخچال اسنوای شما دچار خرابی شده است تنها با یک تماس می توانید از کارشناسان تعمیر آچار سرویس کرج درخواست تعمیرکار بدهید تا در اسرع وقت در محل حاضر شده و تعمیر وسیله برقی شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

اگر برگه ضمانت وسیله برقی شما دارای اعتبار می باشد بهتر است با نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید تماس گرفته تا با در دست داشتن برگه گارانتی از 10 درصد تخفیف برخوردار شوید.

خدماتی که در نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید انجام می گیرد دارای 90 روز ضمانت می باشد. هدف نمایندگی، تعمیر قطعه معیوب تا ممکن ترین حد خود به جای تعویض می باشد.

شماره های تماس با مرکز نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید تهران

(02634613309 شعبه کرج  و 02133063452 شعبه تهران  و02636575042  شعبه فردیس  و

02634612680  شعبه کرج)

نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید

 نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید چطور خدمات ارائه می دهد؟

آیا اسنوای شما نیاز به تعمیر دارد؟ آیا به دنبال یک مرکز معتبر و حرفه‌ای برای تعمیر وسایل اسنوای خود هستید؟ نگران نباشید، ما در  نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید آماده‌ایم تا بهترین خدمات را برای شما ارائه دهیم.

خدمات متنوع ما شامل:

1-  تنظیم و راه‌اندازی: اگر لوازم خانگی اسنوای شما نیاز به تنظیمات و راه‌اندازی دارد، ما این کار را با دقت انجام می‌دهیم تا اطمینان حاصل شود که لوازم خانگی اسنوای شما به بهترین عملکرد خود به طور صحیح کار کند.

2- تعویض قطعات: در صورت نیاز به تعویض قطعات در برند اسنوا ما از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می‌کنیم تا لوازم خانگی معیوب شما دوباره مانند روز اول کار کند.

3- خدمات پس از فروش: ارزش مشتریان در نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید کاملاَ درک می شود و برای پاسخگویی به نیازهای شما پس از تعمیر، تیم پشتیبانی ما آماده‌ است تا صبورانه به سوالات شما پاسخ دهد.

4- سرعت حضور در محل: در مرکز نمایندگی ما تکنسین ها با سرعت در محل مورد نظر حاضر شده و تعمیرات وسیله شما مانند یخچال از همان لحظه ورود انجام می دهند.

با اعتماد به نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید، از خدمات با کیفیت و قیمت مناسب لذت ببرید. به مشتریانی مانند شما افتخار می‌کنیم و هدف ما اطمینان حاصل کردن از رضایت شماست.

 ارائه خدمات در مرکز نمایندگی ما در توحید تهران به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی می باشد.

مزایای خدمات نمایندگی  تعمیرات اسنوا در توحید تهران

  • انجام تعمیرات توسط تکنسینهای ماهر و مجرب
  • انجام تعمیرات با سرعت و دقت بالا توسط کارشناسان تعمیر
  • انجام تعویض قطعات در صورت نیاز وسیله شما به تعویض
  • پشتیبانی تعمیر وسیله شما به صورت تخصصی و رایگان
  • ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین و تلفنی
  • دریافت مشاوره رایگان
  • بررسی عیب وسیله خراب به صورت کاملاَ تخصصی

اگر لوازم خانگی شما دچار مشکل شد باید چه کاری را انجام دهیم؟

در صورتی که لوازم خانگی شما دچار ایراد شد با تماس مستقیم با کارشناسان آچار سرویس کرج، می توانید مشاوره لازم را دریافت کنید و در صورتی که مشکلات دستگاه شما با تماس تلفنی برطرف نشد برای رفع عدم مشکل تکنسین مربوطه در عرض کمتر از یک ساعت و یا حتی با تعیین تایم از طرف شما در محل حاضر شده و مشکل دستگاه شما را برطرف می کند.

مشخصات یک تعمیرکار خوب در نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید

ویژگی ها و مشخصات یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص در مرکز نمایندگی آچار سرویس عبارتند از:

  • متخصص واقعی در زمینه کار فنی: متخصصان تعمیر در آچار سرویس کرج با تمام قسمت های مختلف لوازم خانگی های برند اسنوا آشنا می باشند. بنابراین، دانش فنی تعمیرکاران مجموعه ما بسیار قوی و کاملاَ حرفه ای می باشد.
  • سابقه کار موفق: تعمیرکاران با سابقه و تجربه طولانی در این صنعت بهتر می‌توانند با مشکلات مربوط به لوازم های خانگی اسنوا مقابله کنند. تعمیرکارانی که در گذشته با مدل‌ها و برند‌های مختلف لوازم خانگی کار کرده‌اند، با توجه به تنوع زیاد وسایل خانگی که با آن مواجه می‌شوند، بهترین راه حل‌ها را برای تعمیر ماشین های خانگی خواهند یافت. بنابراین سابقه کار به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم در انتخاب تعمیرکاران اسنوا محسوب می‌شود.
  • دقت: تعمیرات لوازم خانگی نیاز به دقت بالایی دارد. تعمیرکاران اسنوا باید بتوانند ایرادات و عیوب را به درستی تشخیص داده و به صورت دقیق روی آن‌ها کار کنند. عدم توجه به جزئیات می‌تواند باعث تخریب بیشتر یا ایجاد مشکلات دیگری بر روی لوازم خانگی شما ایجاد شود. بنابراین دقت در انجام تعمیرات و نگهداری صحیح از لوازم خانگی اسنوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • تعهد و پایبندی به تاریخ‌ها: تعمیرکاران اسنوا باید تعهدات و مهلت‌های مقرر را رعایت کنند. دارندگان لوازم خانگی نیاز به تعمیر و بازسازی سریع و کارآمد تجهیزات خود دارند و از تعمیرکاران خود انتظار دارند به تعهدات خود عمل کنند. تعمیرکارانی که به موقع و به طور منظم در محل کار حاضر می‌شوند و تعهد خود را حفظ می‌کنند به عنوان تعمیرکاران حرفه‌ای و مورد اعتماد شناخته می‌شوند.

نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید

 

کلام آخر آچار سرویس

در نمایندگی تعمیرات آچار سرویس تعمیر انواع لوازم های برقی و خانگی با برندهای مختلف توسط تکنسین های مجرب و کارآزموده انجام می شود. برای تعمیر صحیح و عیب یابی درست وسیله خود بهتر است با نمایندگی های مجاز تعمیرات تماس گرفته که آچار سرویس با افتخار خود را جز این نمایندگی ها می داند.

نمایندگی تعمیرات امرسان در توحید

نمایندگی تعمیرات پاکشوما در توحید

نمایندگی تعمیرات بوش در توحید

شماره های تماس با مرکز نمایندگی تعمیرات اسنوا در توحید تهران

(02634613309 شعبه کرج  و 02133063452 شعبه تهران  و02636575042  شعبه فردیس  و

02634612680  شعبه کرج)

02632211189 02632211190 02632208103