گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ AEG در کرج

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ AEG در کرج

اکثر افراد بهترین نمایندگی جاروبرقی آاگ AEG در کرج را مجموعه ی تعمیراتی سرویس کرج می دانند. آاگ AEG یک برند آلمانی با کیفیت بوده که توانسته در سراسر دنیا از جمله ایران طرفداران زیادی را جذب نماید. اگر شما یکی از طرفداران این برند هستید و از جاروبرقی آاگ AEG نیز استفاده می کنید این مقاله برای شما است.

در این مقاله قصد داریم  برخی از مشکلاتی که ممکن است برای لوازم برقی آاگ AEG رخ دهد را نام برده و همچنین علت بروز مشکل و همچنین روش های تعمیر را نیز به خوبی بررسی نماییم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا آخر مقاله همراه ما باشید.

برد جاروبرقی آاگ AEG

برد جاروبرقی آاگ AEG

برد جاروبرقی به عنوان یک قطعه الکترونیکی اصلی در جاروبرقی استفاده می‌شود. این برد عموماً شامل مدارها، تراشه‌ها و قطعات الکترونیکی است که باعث کنترل جاروبرقی می شود. برد جاروبرقی مسئول کنترل قدرت مکش، سوئیچ‌ها، سیستم‌های حسگر و سایر ویژگی‌های اصلی جاروبرقی است.

در واقع اگر بخواهیم واضح تر توضیح دهیم باید بگوییم:  برد جاروبرقی مانند مغز انسان عمل کرده و به قسمت های مختلف دستگاه دستور می دهد تا چه کاری انجام دهند و یا چگونه عمل کنند. حال تصور کنید چنین قطعه ی مهم و ضروری ای دچار نقص و خرابی شود. در این صورت شما باید به دنبال بهترین راه حل برای رفع مشکل باشید. یکی از بهترین روش هایی که در چنین مواقعی می توانید از آن بهترین نتیجه را بگیرید شامل:

 تماس با نمایندگی جاروبرقی آاگ AEG در کرج سرویس کرج است. بهترین راه برای تهیه و تعویض برد جاروبرقی، تماس با مجموعه ی تعمیراتی سرویس کرج است. تعمیرکاران این مجموعه همواره می کوشند با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان وسیله ی معیوب شما را تعمیر کرده و نتیجه ای عالی را برای شما به ارمغان آورند.

 

تعمیرات پاکشوما در کرج

 

جاروبرقی آاگ AEG قدیمی

خیلی از افرادی که با تماس می گیرند و درخواست اعزام تعمیرکار می کنند دارای لباسشویی قدیمی آاگ AEG بوده و همه ی آن ها نگرانند که نکند در نمایندگی جاروبرقی آاگ AEG در کرج سرویس کرج فقط جاروبرقی های جدید و به روز تعمیر می شود.

خبر خوب برای افرادی که از جاروبرقی قدیمی برند آاگ AEG و یا حتی وسایل قدیمی دیگری از همین برند را استفاده می کنند: دیگر نگران پیدا کردن تعمیرکار مجرب و کاربلد نباشید. تمام تکنسین هایی که در مجموعه ی کارینو سرویس فعالیت دارند می توانند قدیمی ترین و جدید ترین مدل از لوازم برقی برند آاگ AEG را تعمیر نمایند. تعمیرکاران سرویس کرج مراحل تعمیرات را به ترتیب زیر دسته بندی کرده و مختصر توضیحی می دهند:

 

1. بررسی مشکل: ابتدا باید دقیقاً مشکل جاروبرقی قدیمی را تشخیص دهید. آیا جارو قطعاً کار نمی‌کند یا تنها عملکرد نادرستی دارد؟ با مشاهده و آزمایش اجزای مختلف جارو، مشکل را تعیین کنید.

 

2. پاکسازی: بعد از تشخیص مشکل، قسمت‌های بیرونی جاروبرقی را با ملایمت پاک کنید. برخی از مشکلات معمول ممکن است به دلیل وجود ذرات گرد و غبار درون جارو برقی باشد. پاکسازی اجزای قابل دسترسی، مانند موتور، فیلترها و لوله‌ها می‌تواند مشکل را حل کند.

جاروبرقی آاگ AEG قدیمی

3. بررسی سیم برق: اگر جاروبرقی هیچ علامتی از عملکرد ندارد، ابتدا سیم برق را بررسی کنید. ممکن است سیم برق در نقاطی شکسته یا ترک خورده باشد. در صورتی که شکستگی وجود دارد، باید سیم برق را تعویض کنید.

 

4. تعویض قطعات: اگر مشکل جاروبرقی تنها در یک قطعه خاص و قابل تعویض است، می‌توانید آن قطعه را تعویض کنید. برخی از قطعات قابل تعویض جاروبرقی شامل سوییچ‌ها، موتور، کمپرسور، برس‌ها و فیلترها می باشد.

 

5. تعمیرات پیشرفته: در صورتی که مشکل جاروبرقی پیچیده تر است و نیاز به تخصص فنی دارد، بهتر است با نمایندگی جاروبرقی AEG در کرج سرویس کرج تماس گرفته و مشکل خود را در مجموعه تعمیراتی سرویس کرج ثبت نمایید. تکنسین های موجود در مجموعه ی سرویس کرج می‌توانند مشکل را تشخیص داده و تعمیرات لازم را انجام دهند.

 

فروش قطعات جاروبرقی AEG

سرویس کرج به صورت مستقل در زمینه ی فروش انواع قطعات جاروبرقی فعالیت ندارد. اما اگر تعمیر یک وسیله ی برقی را بر عهده ی تیم حرفه ای سرویس کرج قرار دهید در مواقعی که دستگاه معیوب شما نیاز به قطعه ی جدید داشته باشد تکنسین های ما این وسیله را خریده و تعویض می نمایند.

خرید قطعه ی مورد نیاز توسط یک تعمیرکار حرفه ای سبب می شود تا شما از اصلی بودن و کیفیت بالای قطعه ی تعویضی اطمینان کافی داشته باشید.

 

جاروبرقی AEG ساخت کجاست؟

شرکت آاگ (AEG)، یک شرکت معروف آلمانی است که برای سال های زیادی در زمینه ی ساخت انواع لوازم خانگی، از جمله جاروبرقی‌ها و فعالیت کرده است. شرکت آاگ AEG یک شرکت آلمانی است که در آلمان تاسیس شده و مقر اصلی آن در شهر فرانکفورت قرار دارد. اما این شرکت دارای شعب و دفاتر فروش در سراسر جهان نیز است و محصولاتش را به بازارهای بین‌المللی عرضه می‌کند.

تعمیر جاروبرقی AEG

تعمیر جاروبرقی AEG

تعمیر جاروبرقی AEG دارای برخی از مزایا است که عبارتند از:

 

  1. صرفه‌جویی در هزینه ها: تعمیر جاروبرقی می‌تواند به شما در صرفه جویی هزینه ها کمک بالایی نماید. به جای خرید یک جاروبرقی جدید، تعمیر آن می‌تواند هزینه کمتری را در بر داشته باشد.

 

2. حفظ محیط زیست: با تعمیر جاروبرقی به جای خرید یک جاروبرقی جدید، شما می توانید به کاهش تولید زباله الکترونیکی و محافظت از محیط زیست کمک قابل توجهی نمایید.

 

3. ادامه عمر مفید: تعمیر و نگهداری منظم جاروبرقی می‌تواند عمر مفید آن را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

 

البته بهتر است این نکته را به خاطر داشته باشید که: اگر روزی نیاز پیدا کردید که از یک تعمیرکار برای رفع مشکل جاروبرقی استفاده کنید حتما توجه کنید که: از افراد حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید. زیرا تعمیرات جاروبرقی به همان میزانی که دارای مزیت است اگر توسط فرد حرفه ای انجام نشود ممکن است باعث آسیب رسیدن به جاروبرقی شود.

 

ویژگی های جاروبرقی AEG

جاروبرقی‌های آاگ (AEG) با ویژگی‌های متنوعی طراحی شده‌اند که به شما کمک می‌کنند در تمیزکاری خانه بهترین عملکرد را داشته باشید. در ادامه، به برخی از ویژگی‌های معمول جاروبرقی‌های آاگ AEG اشاره می‌کنم:

 

1. قدرت مکش: جاروبرقی‌های آاگ AEG معمولاً دارای قدرت مکش بالا هستند که به شما امکان می‌دهد حباب‌ها، گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی و سایر ذرات ریز را به خوبی از سطوح مختلف جمع‌آوری کنید.

 

2. فیلتراسیون: بسیاری از جاروبرقی‌های آاگ AEG مجهز به سیستم‌های فیلتراسیون پیشرفته‌ای هستند که باعث جداسازی و نگهداری ذرات ریز و آلاینده‌ها از هوا می‌شوند. این ویژگی بسیار مهم است برای بهبود کیفیت هوای داخلی و کاهش آلرژی‌ها.

 

3. طراحی و سبکی: آاگ AEG تلاش می‌کند تا جاروبرقی‌هایی با طراحی زیبا و مدرن ارائه دهد که به تناسب با دکوراسیون خانه شما باشند. علاوه بر این، بسیاری از مدل‌های آاگ سبک و قابل حمل بوده تا استفاده از آن راحت تر باشد.

 

4. تکنولوژی برنامه‌ریزی: برخی از جاروبرقی‌های آاگ دارای تکنولوژی‌های هوشمند برنامه‌ریزی شده هستند که به طور خودکار و با استفاده از سنسورها و الگوریتم‌های پیشرفته، نوع سطحی که روی آن قرار می‌گیرید را تشخیص می‌دهند و بهترین تنظیمات مکش را انجام می‌دهند.

 

5. لوازم جانبی و ویژگی‌های اضافی: برخی از جاروبرقی‌های آاگ دارای لوازم جانبی اضافی مانند برس‌های قابل تعویض، نوارهای تمیزکننده و لوازم جاروبرقی نرم‌کننده فرش هستند. همچنین، برخی مدل‌ها دارای ویژگی‌های اضافی مانند جعبه‌های ذخیره‌سازی هوشمند، سیستم خنک‌کننده و صداگیر هستند.

 

نمایندگی بوش در کرج

مشکلات رایج جاروبرقی آاگ

برخی از مشکلات رایج در جاروبرقی های آاگ عبارتند از:

 

1. عملکرد ضعیف یا عدم روشن شدن: این مشکل ممکن است به دلیل سیم برق شکسته، سوئیچ خراب، موتور ضعیف یا مشکلات دیگر بروز کند.

 

2. مکش ضعیف: اگر جاروبرقی آاگ مکش نامناسب دارد، ممکن است فیلترها کثیف شده یا مسدود شده باشند. همچنین، لوله‌ها و خروجی هوا نیز می‌توانند مسدود شده یا انسداد شده باشند.

 

3. صداهای عجیب: اگر جاروبرقی آاگ صداهای غیر عادی ایجاد می کند، احتمالاً دلیل آن مشکل در موتور یا برس‌ها است. ممکن است برس‌ها فرسوده شده یا مسدود شده باشند و موتور نیز نیاز به تعمیر داشته باشد.

 

4. قطع و وصل شدن مکرر: اگر جاروبرقی آاگ شما مکرر دچار قطع و وصلی می شود، دلیل این مشکل ممکن است در سیم برق، سوییچ یا اتصالات برقی باشد.

 

5. بوی نامطبوع: اگر جاروبرقی بوی نامطبوعی می دهد، احتمالاً دلیل آن ورود مواد آلوده به داخل جاروبرقی است. ممکن است فیلترها کثیف شده یا نیاز به تعویض داشته باشند.

 

در هر صورت، برای تعمیر یا بررسی دقیق تر مشکلات جاروبرقی آاگ، بهتر است با نمایندگی جاروبرقی AEG در کرج سرویس کرج تماس گرفته و درخواست اعزام تعمیرکار نمایید.

 

نتیجه گیری

تعمیر جاروبرقی آاگ می‌تواند با توجه به مشکلی که برای دستگاه به وجود آمده ساده و یا بسیار پیچیده باشد. برخی از مشکلات ساده ای که برای جاروبرقی ها پیش می آید توسط خود فرد قابل حل شدن است و دیگر لازم نیست برای رفع آن از تعمیرکار کمک بگیریم.اما در موارد پیچیده‌تر و زمانی که تعمیرات نیاز به تخصص، تجربه و  دانش بالایی دارد بهتر است با نمایندگی جاروبرقی AEG در کرج سرویس کرج تماس گرفته تا از علم و دانش تکنسین های موجود در مجموعه سرویس کرج بهرمند شوید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ در کرج

 

سوالات متداول مشتریان

 

1. چگونه می‌توانم فیلترهای جاروبرقی آاگ را تعویض کنم؟

   برای تعویض فیلترهای جاروبرقی آاگ، معمولاً باید پنل یا درب دسترسی به فضای فیلتر را باز کنید. سپس فیلتر قدیمی را خارج کرده و فیلتر جدید را قرار دهید.

 

2. چگونه می‌توانم موتور جاروبرقی آاگ را تعمیر کنم؟

موتور جاروبرقی آاگ را به دلیل پیچیدگی فنی نمی توانیم خودمان بدون داشتن دانش کافی تعمیر کنیم زیرا این کار بسیار خطرناک است. بهتر است این کار توسط یک تعمیرکار مجرب و کاربلد انجام شود. برای دریافت بهترین خدمات تعمیرات می توانید با نمایندگی جاروبرقی AEG در کرج تماس بگیرید.

 

4. چگونه می‌توانم بدنه جاروبرقی آاگ را تمیز کنم؟

   برای تمیز کردن بدنه جاروبرقی آاگ، ابتدا آن را از برق جدا کنید. سپس از یک پارچه نرم و مرطوب استفاده کرده و با دقت بدنه را پاک کنید. از مواد شیمیایی قوی و محلول‌های آبکاری استفاده نکنید، زیرا ممکن است به بدنه آسیب برسانند.

 

5. چگونه می‌توانم بوی نامطبوع جاروبرقی را برطرف کنم؟

   ابتدا باید مشخص کنید که بو از کجا می‌آید. ممکن است فیلترها کثیف شده باشند و نیاز به تعویض آن ها باشد. در صورتی که بو از موتور جاروبرقی می‌آید، بهتر است توسط تعمیرکار مجرب نمایندگی جاروبرقی AEG در کرج سرویس کرج بررسی و تعمیر شود.

02632211189 02632211190 02632208103