گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در کرج

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در کرج

شرکت فیلیپس یکی از شرکت‌های بزرگ و معروف در زمینه تولید محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی و تجهیزات پزشکی است. تاریخچه فیلیپس به دهه ۱۸۹۱ بازمی‌گردد.

این شرکت در سال ۱۸۹۱ توسط فردیناند فیلیپس و شوس فرانکن هلند تاسیس شد. آنها در آغاز به تولید لامپ‌های فیلیپس، که در آینده به یکی از محصولات مشهور این شرکت تبدیل شد، پرداختند.

  شرکت فیلیپس با تشکیل شعب و نمایندگی‌ها در سراسر جهان، محصولات خود را به مصرف‌کنندگان در سراسر جهان عرضه می‌کند.

جاروبرقی فیلیپس جزو  یکی از این محصولات است. همانطور که می دانید جارو برقی مانند هر وسیله برقی دیگر ممکن است دچار خرابی شود. فیلیپس نیز مانند هر برند دیگر دارای نمایندگی تعمیرات در هر شهر می باشد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در کرج با برند آچار سرویس کرج تعمیر انواع لوازم خانگی برند فیلیپس را به صورت تخصصی انجام می دهد.

اگر در کرج هستید و جاروبرقی فیلیپس شما دچار مشکل شده، با خیال راحت می توانید با مرکز تخصصی فیلیپس ما در کرج تماس بگیرید تا تعمیرکاران حرفه ای آچار سرویس مشاوره لازم در زمینه جاروبرقی به شما ارائه دهند.

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در کرج

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در کرج

جارو برقی‌های فیلیپس با ویژگی‌های متنوعی عرضه می‌شوند. در زیر، به برخی از ویژگی‌های مهم جاروبرقی فیلیپس اشاره می‌کنم:

 

  •  قدرت مکش: قدرت مکش بالا، قابلیت جمع‌آوری گرد و غبار و ذرات ریز از ویژگی جاروبرقی های فیلیپس می باشد.
  • سیستم فیلتراسیون: این سیستم‌ها می‌توانند ذرات ریز هوا را جمع‌آوری کرده و هوای خروجی را تمیز کنند، که منجر به بهبود کیفیت هوای درون فضا می‌شود.
  •  طراحی و وزن: جاروبرقی فیلیپس با طراحی مناسب و وزن سبک، به کاربر امکان حرکت و استفاده آسان را می‌دهد. همچنین، طراحی منحصر به فرد می‌تواند به زیبایی و استایل دکوراسیون داخلی فضا از دیگر ویژگی های جارو برقی فیلیپس می باشد.
  •  مدیریت گرد و غبار: برخی از مدل‌های جاروبرقی فیلیپس دارای سیستم‌های مدیریت گرد و غبار هستند که از جمله آنها می‌توان به کیسه جمع‌آوری گرد و غبار بزرگ، سیستم خالی کردن آسان و فناوری Cyclone اشاره کرد.

 ممکن است روزی هر وسیله ای با هر نوع امکانات خراب شود. جارو برقی فیلیپس شما اگر روزی دچار عیب شد می توانید به راحتی با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در کرج تماس بگیرید.

آچار سرویس کرج با اطمینان به شما می گوید که تعمیر لوازم خانگی فیلیپس خود را به ما بسپارید.

قطعه ای که در جاروبرقی شما خراب شده و غیر قابل تعمیر است، قطعاَ باید عوض شود.

 آچار سرویس کرج تمامی قطعات محصولات لوازم خانگی فیلیپس را به صورت اورجینال برای شما تعویض می کند.

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در کرج

نمایندگی فروش جاروبرقی فیلیپس در کرج

مانند هر محصول دیگری، جاروبرقی فیلیپس نیز ممکن است برخی از عیب‌ها و مشکلات را داشته باشد. البته ارائه دقیق عیب‌ها و مشکلات وابسته به مدل و سری ساخت  جارو برقی فیلیپس است.

آچار سرویس کرج نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در کرج آمادگی تعمیر جاروبرقی شما را با هر مدلی دارد.

تعمیر جاروبرقی شما در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

با آچار سرویس کرج دیگر نیازی به حمل جارو برقی تا تعمیرگاه نیست.

 شما تنها با یک تماس می توانید با آچار سرویس تماس بگیرید و با دادن آدرس خود به تیم ما، تکنسین به محل شما مراجعه کرده و تعمیر جاروبرقی شما را انجام خواهد داد.

خدمات آچار سرویس کرج 24 ساعته می باشد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در کرج، به محض اینکه جاروبرقی شما دچار مشکل شد علاوه بر اینکه مشکل فعلی جاروبرقی شما را حل میکند، مشکل احتمالی بعدی را نیز برای شما برطرف می کند.

تعمیرات پاکشوما در کرج

نمایندگی فیلیپس در کرج

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در کرج، آماده تعمیر جاروبرقی فیلیپس در سراسر کرج می باشد. آچار سرویس بهترین تکنسین های خود را تنها با گرفتن یک شماره به محل می فرستند.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جارو برقی فیلیپس در کرج به عنوان تعمیرکار مجاز آماده عرضه خدمات تعمیر لوازم خانگی فیلیپس شما می باشد.

یکی از ویژگی های برتر نمایندگی فیلیپس این است که دیگر نیازی به مراجعه حضوری شما به تعمیرگاه نیست. این ویژگی سبب شده تمام مشتریان ما بدون در نظر گرفتن موقعیت خود  با ما تماس گرفته و مشکل جارو برقی خود را تنها با یک تماس حل می کنند.

نمایندگی فیلیپس در مهرشهر کرج

شرکت فیلیپس به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان می باشد. خدمات پس از فروش قطعات جز یکی از خدماتی است که هر تولید کننده معتبری برای محصولات خود دارد، شرکت فیلیپس نیز از این خدمات مستثنی نیست.

هر وسیله ای ممکن است خراب شود یا قطعه ای در آن دچار مشکل شود. بنابراین نقش نمایندگی تعمیرات اینجا مهم می شود.

پس هر برندی باید نمایندگی تعمیرات مجازی هم داشته باشد، زیرا نمایندگی ها می توانند قطعات اصل را از تولید کننده مبدا تهیه کنند.

آچار سرویس کرج نیز یکی از نمایندگی های مجاز تعمیرات لوازم خانگی و برقی فیلیپس است، تعمیرکاران فیلیپس به صورت تخصصی کالای خراب شده را تعمیر کرده و در صورت نیاز قطعات آن را تعویض خواهند کرد.

نمایندگی فیلیپس در مهرشهر کرج با سرپرستی تیم آچار سرویس کرج، تعمیر تمام لوازم الکتریکی شما را با برند فیلیپس به صورت حرفه ای انجام خواهند داد.

نمایندگی فیلیپس در فردیس کرج

نمایندگی فیلیپس در فردیس کرج

آچار سرویس کرج به عنوان تعمیرگاه مجاز و رسمی در کرج و تمامی نقاط استان البرز با تعمیر کاران زبده و متخصص و با سابقه، سرویس تمام لوازم الکتریکی برند فیلیپس را با هر نوع مدل موجود در بازار به بهترین شکل انجام می دهند.

سابقه موفق اعضای تیم آچار سرویس کرج پشتوانه ما در رضایت مشتری می باشد. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در کرج علاوه بر تعمیر جاروبرقی، سرویس تمامی لوازم الکتریکی فیلیپس را انجام می دهد از جمله: سرخ کن، ماشین اصلاح، سشوار، غذاساز فیلیپس، اتو، جاروبرقی، بخارگیر، اپیلاتور و…

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در کرج به روش های زیر اقدام کنید:

  • با مراجعه ب وب سایت سرویس کرج وارد صفحه اصلی شده و تمامی دسترسی ها از جمله درباره ما، تماس باما، نظرات مشتریان و مقاله های آماده در خصوص تعمیر انواع جارو برقی از جمله فیلیپس برای شما در دسترس است.
  •  می توانید هر سوالی را در خصوص وسیله برقی خود از کارشناسان تعمیرات ما بخواهید.
  • شماره های تماس آچار سرویس کرج  0263220810 و 09199563386 و 02632211189 و 02632211190.

 

نمایندگی دیپوینت در کرج

نمایندگی تلویزیون فیلیپس در کرج

نمایندگی غذا ساز فیلیپس در کرج

نمایندگی فروش سرخ کن فیلیپس در کرج

02632211189 02632211190 02632208103