گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در کرج

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در کرج

نمایندگی تعمیرات بوش در کرج 

در سال 1886 برند بوش توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارد در کشور آلمان تاسیس شد. سابقه ی وجود این برند به بیش از یک قرن می رسد. داشتن سابقه ی زیاد و درخشان این برند توانسته لوازم برقی برند بوش را یکی از محبوب ترین محصولات جهان نماید. امروزه به صراحت می توان گفت همه ی ما این برند را شناخته و اکثر ما حداقل یکی از لوازم برقی آن را در خانه داریم. 

نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که برند بوش تنها در زمینه ی تولید لوازم برقی خانگی فعالیت نداشته و در صنعت تولید قطعات خودرو نیز یکی از نام آور ترین برند ها به حساب می آید.

در بین این همه تنوع محصولی که در این شرکت تولید می شود، لباسشویی بوش در بین ایرانیان دارای محبوبیت بالایی است.

اکثر ما از اهمیت وجود لباسشویی باخبر بوده و می دانیم به وجود آمدن کوچک ترین مشکل برای این وسیله می تواند تمام کارهای روزمره را مختل نماید. شاید با خود بگویید چرا برند لباسشویی برند بوش که یکی از غول های صنعتی جهان به حساب می آید دچار خرابی شود؟ 

پاسخ به این سوال پر واضح است. زمانی که یک وسیله ی برقی دچار خرابی می شود این اتفاق تنها به دلیل ضعف ساختاری و کیفیت آن وسیله رخ نداده است. 

مشکل برای یک وسیله می تواند دلایل متعددی داشته باشد که عبارتند از:

1- استهلاک لباسشویی: استهلاک یکی از مهم ترین عوامل بروز مشکل برای دستگاه های مختلف است. قطعا لباسشویی نیز از این مسئله مستثنا نبوده و قطعا پس از استفاده های مکرر ممکن است به دلیل استهلاک دچار مشکلاتی شود.

2- استفاده ی نادرست از لباسشویی

تمام لباسشویی ها دارای یک اصول خاص در نگهداری هستند که اگر آن را رعایت کنیم باعث طولانی شدن عمر دستگاه می شود. اما گاهی استفاده ی نادرست از لباسشویی به قدری زیاد و مکرر است که باعث وارد شدن آسیب شدید به لباسشویی می شود. برای مثال: اگر بیش از توان دستگاه در آن وزن بیشتری لباس بریزیم باعث آسیب رسیدن به شفت و بلبرینگ لباسشویی می شود.

3- نوسانات برقی: نوسانات برقی که به لباسشویی و یا هر وسیله ی الکتریکی دیگر وارد می شود مانند یک قاتل خاموش عمل می کند. نوسانات برقی می توانند باعث وارد شدن آسیب های جدی به برد لباسشویی شوند. برای جلوگیری از این مشکل حتما از محافظ برق استفاده نمایید.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات بوش در کرج

زمانی که لباسشویی دچار نقص و خرابی می شود کمک گرفتن از تعمیرکار می تواند راه حلی منطقی و درستی به نظر برسد. 

در وحله ی اول امیدواریم هیچ یک از وسایل برقی شما دچار نقص و خرابی نشود. اما اگر دارید این مطلب را می خوانید به احتمال زیاد با خرابی لباسشویی بوش مواجه شده و به دنبال پیدا کردن یک تعمیرکار کاربلد هستید. 

پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از تعمیرکاران مجموعه ی سرویس کرج است. این مجموعه با گرد آوری جمعی از تکنسین های خبره که علاوه بر داشتن تجربه ی کافی در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی بوش دوره ی جامع تعمیر این وسایل را گذرانده و کاملا با طراحی و ساختار آن آشنایی دارند.

همین موضوع باعث شده تا این تعمیرکاران بتوانند در کمترین زمان ممکن لباسشویی را عیب یابی کرده و اقدام به تعمیر لوازم برقی نمایند.

از دیگر مزیت هایی تعمیرکاران این مجموعه دارند این است که: اگر نیاز به تعویض قطعه باشد حتما از قطعات اصلی و اورجینال برای تعویض استفاده می کنند تا بتوانند نتیجه ی مطلوبی را برای مشتریان فراهم آورند. چرا که استفاده از قطعات فیک و غیر اصل نه تنها به تعمیر وسیله کمک نمی کند بلکه می تواند آسیب های بیشتری را نیز به لباسشویی شما وارد نماید.

قیمت تعمیر لباسشویی در نمایندگی تعمیرات بوش در کرج

در زمان خرید هر محصول و یا گرفتن خدمات حتما داشتن قیمت مناسب می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. یکی از علت هایی که اکثر ما ترجیح می دهیم بجای تعویض کامل لوازم برقی آن را تعمیر کنیم این هست که بتوانیم این مشکل را با نازل ترین قیمت برطرف نماییم.

گاهی برخی از افراد به دلیل نداشتن دانش کافی و یا استفاده از قطعات فیک و نامرغوب در هنگام اعلام قیمت به مشتریان مبلغی ارزان را اعلام می کنند که باید بگویم این افراد می توانند به دستگاه شما آسیب های شدیدی را وارد کنند که باعث می شود شما متحمل هزینه های بالایی شوید.

تعمیرکاران موجود در مجموعه سرویس کرج با بررسی تمام راه های موجود همواره می کوشد بهترین نتیجه را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد. چرا ما بر این باوریم که اعتماد مشتریان سرمایه ی ماست. برای بهره گیری از خدمات این مجموعه می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و یا از طریق فرم آنلاین درخواست تعمیرکار مشکل خود را در این مجموعه ثبت نمایید.

 
02632211189 02632211190 02632208103