گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در کرج

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در کرج

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در کرج

لباسشویی ها را می توانیم از کارآمدترین وسایل هر خانه به حساب آوریم. در گذشته قبل از اختراع لباسشویی، شست و شوی لباس ها به صورت دستی انجام می شده است. امروزه حتی تصور این موضوع نیز بسیار سخت و دشوار است. حتی اگر قرار باشد لباسشویی ما برای چند روز خراب باشد باعث می شود دچار استرس و نگرانی شویم.
چرا که شستن لباس ها با دست نه تنها کاری دشوار و سخت است بلکه نیازمند زمان بسیار زیادی نیز هست. در دنیای شلوغ و پر مشغله ی امروز که افراد ترجیح می دهند اکثر کارها را ماشین ها انجام دهند. اگر مشکلی برای ماشین لباسشویی پیش آید همه ی تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم تا در کمترین زمان ممکن این مشکل حل شود.
هر کس می تواند با شرایط خود راه حل های مختلفی را در هنگام خرابی لباسشویی امتحان کند. 1- برخی از افراد به فکر خرید لباسشویی جدید می افتند: این راه تنها زمانی منطقی است که لباسشویی شما خیلی فرسوده و قدیمی شده باشد. در این صورت بهترین راه تعویض لباسشویی است. اما اگر لباسشویی خود را تازه خریداری کرده باشید بهتر است در هنگام بروز مشکل آن را به جای تعویض تعمیر نمایید.
2- برخی دیگر قصد تعمیر وسیله ی معیوب را دارند: تعمیر می تواند یک راه کم هزینه با جواب دهی عالی باشد. به شرط آنکه از تعمیرکار حرفه ای و کار بلد کمک بگیرید.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در کرج

طبق آمار اکثر افراد در هنگام مواجه با خرابی لباسشویی، یخچال، فریزر و ... ترجیح می دهند از تعمیرکار کمک بگیرند تا آنکه اقدام به تعویض وسیله نمایند. که البته این تصمیم با توجه به بالا رفتن سرسام آور قیمت های لوازم خانه، تعمیر وسایل معیوب و خراب راه حل منطقی تری است. 
اما نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد انتخاب کردن یک تعمیرکار مناسب و کاربلد است که بتواند ما را در گرفتن نتیجه ی مطلوب همراهی نماید.
افراد زیادی هستند که حتی با نداشتن مهارت کافی اقدام به انجام کارهای تعمیراتی می کنند. به دلیل آن که کار تعمیرات یک کار تخصصی است تشخیص تعمیرکارانی که در زمینه ی تعمیر زبردست هستند و یا هیچ توانایی ندارند سخت است. پس بهتر است برای انتخاب تعمیرکار از یک مجموعه شناخته شده و معتبر کمک بگیرید.
مجموعه ی سرویس کرج یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدارترین مجموعه های تعمیراتی کرج به حسابق می آید. این مجموعه با گرد آوری جمعی از تکنسین های حرفه ای و کاربلد که دوره ی تعمیر انواع لوازم برقی از برند های مختلف را گذراندند در تلاش است بهترین نتیجه را برای شما فراهم آورد. جلب اعتماد شما مشتریان عزیز افتخار ماست. 

خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در کرج

در زمان های قدیم زمانی که برای گرفتن خدمات به تعمیرکار نیاز پیدا می کردیم باید خودمان را به تعمیرگاه رسانده و مشکل را با تعمیرکار درمیان میگذاشتیم. این مسئله می توانست تا حد زیادی زمان ما را به خود اختصاص داده و باعث هدر رفتن زمان ارزشمند ما شود.
اگر قصد تعمیر هر یک از وسایل خانه مانند: لباسشویی، یخچال، فریزر، ماشین ظرفشویی را دارید و می خواهید از تکنسین های مجرب مجموعه ی سرویس کرج کمک بگیرید می توانید از دو طریق مشکل خود را در این مجموعه مطرح نمایید.
1- برقراری تماس: بیش از دو دهه است که با فراگیر شدن تلفن های ثابت و سپس تلفن های همراه کسب و کارها دارند از این ابزار کاربردی به عنوان یک راهی کم هزینه و آسان برای ارتباط گرفتن با مشتری استفاده می کنند. مجموعه ی سرویس کرج نیز مانند خیلی از کسب و کارهای دیگر این راه ارتباطی را به عنوان یکی از راه های ارتباط با مشتریان انتخاب کرده است. شما می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و مشکل خود را ثبت نمایید. کارشناسان مجموعه اقدام به اعزام تعمیرکار در کمترین زمان ممکن می نمایند.
2- فرم درخواست تعمیرکار: گاهی ممکن است برقراری تماس تلفنی برای افراد مقدور نباشد. در این صورت مجموعه ی آنلاین تعمیرات چاره ای اندیشیده است. شما می توانید از طریق فرم آنلاین درخواست تعمیرکار نوع وسیله، مشکل وسیله و دیگر مشخصات را ثبت کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما بررسی و مورد رسیدگی قرار می گیرد.

اصول نگهداری از لباسشویی دوو

زمانی که یک وسیله ساخته می شود با توجه به هدفی که ساخته شده و همچنین نوع تکنولوژی به کار رفته در آن باید به نحوه خاصی مورد استفاده قرار بگیرد. چند مورد از نکات مهم نگهداری لباسشویی به شرح زیر است.
- لباسشویی که برای شستن لباس تا وزن 5 کیلو ساخته شده است اگر بیش از توان از آن کار بکشیم قطع به یقین دچار آسیب می شود.
- دیگ لباسشویی پس از شستن لباس ها هنوز خیس هست. همانطور که می دانید محیط های مرطوب مکان بسیار مناسبی برای رشد و تکثیر باتری به حساب می آیند. بنابراین بهتر است دیگ لباسشویی را پس از شستن لباس ها خشک کرده و به هیچ عنوان درب لباسشویی را نبندید. 
- بهتر است برای لباسشویی خود حتما از محافظ برق استفاده نمایید. چرا که نوسانات برق می تواند به برد لباسشویی آسیب های جدی وارد نماید.
- استفاده از یک شوینده مناسب می تواند تا حد زیادی در بالا بردن بازدهی لباسشویی به شما کمک نماید.
- سعی کنید لباسشویی خود را در جایی قرار دهید که کاملا همواره و صاف باشد. قرار دادن لباسشویی در جایی که تراز نیست باعث ایجاد سر و صدا و تکان خوردن شدید می شود.
 
02632211189 02632211190 02632208103