گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در کرج

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در کرج

نمایندگی لباسشویی ال جی در کرج

همه ی ما می دانیم که لباسشویی ال جی یکی از بهترین لباسشویی های بازار به حساب می آید. به طور کلی همه ی ما از کیفیت بالای برند ال جی با خبر هستیم. اما باید این نکته را نیز  در نظر داشته باشید که: لوازم خانگی از هر برند با کیفیتی که باشد باز هم ممکن است دچار خرابی شوند. اما چرا این اتفاق می افتد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که، ایجاد نقص و خرابی برای هر یک از وسایل برقی شما مانند: لباسشویی، یخچال، فریزر و .... تنها به علت کیفیت پایین آن وسیله بروز نمی کند. اگر یک وسیله دچار خرابی می شود قطعا دلایل متعددی برای این مسئله وجود دارد که می خواهیم برخی از آن ها را شرح دهیم.

1- استفاده ی نادرست از لباسشویی ال جی:

 آیا تا به حال به وسیله ای که می خرید توجه کردید؟ حتی ساده ترین وسایل همراه خود یک دفترچه راهنما دارند که در آن نحوه ی صحیح استفاده از آن وسیله به طور کامل شرح داده شده است. کمک گرفتن از این دفترچه های راهنما می تواند تا حد زیادی به بیشتر شدن عمر دستگاه کمک کند.

برای مثال: لباسشویی ها انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها با توجه به فناوری که در آن به کار رفته توان تحمل وزن بیشتر و یا کمتری را دارد. برخی از لباسشویی ها می توانند میزان 7 کیلو بار و برخی دیگر تنها تحمل 5 کیلو بار را دارند. اگر شما داخل لباسشویی با توان 5 کیلو گرم مقدار 7 کیلو لباس بریزید باعث بروز مشکل و خرابی در لباسشویی می شود.

گاهی برخی از افراد می شنوند و یا میبینند که فلان آشنا یا فامیل البسه ی سنگین را در لباسشویی ریخته و مشکلی هم پیش نیامده. باید بگویم که: این اتفاق ممکن است در دفعات اولیه آثار خود را نشان ندهد اما قطعا در دراز مدت قطعاً باعث رسیدن آسیب شدید به لباسشویی می شود.

2- استهلاک وسایل:

 هر وسیله ای دارای بازه ی عمری خاصی است. اما چگونه این بازه های عمری برای دستگاه انتخاب می شود؟ طبق چه محاسباتی می توان به طول عمر مفید یک دستگاه پی برد؟ مهندسین با توجه به: ابزار به کار رفته در دستگاه، نوع ولتاژ برق، تکنولوژی که با کمک آن دستگاه ساخته شده و .... می توانند میزان استهلاک دستگاه را محاسبه کرده و یک عمر مفید برای آن تخمین بزنند. بنابراین دفعه ی بعدی که با خرابی لباسشویی، یخچال و ... رو به رو شدید همه ی تقصیر را گردن کسی که آخرین نفر از آن وسیله استفاده کرده نندازید شاید لباسشویی شما تنها به دلیل استهلاک دچار خرابی شده است.

لازم به ذکر است که استفاده ی مداوم و بدون وقفه نیز می تواند استهلاک وسیله ی شما را بسیار بالا برده و باعث بروز خرابی دستگاهتان شود.

3- وجود نوسانات برقی:

 قطع و وصل شدن برق و یا ایجاد نوسانات در میزان ولتاژ برق می تواند یک عامل خطرناک برای هر وسیله ی برقی به حساب بیاید. بنابراین برای جلوگیری از خسارات بیشتر بهتر است از یک محافظ برای لوازم برقی استفاده کنید.

و...

مشکلات رایج لباسشویی ال جی در کرج

برند ال جی طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. اما با این حال گاهی دچار مشکلاتی می شود که باعث بروز نارضایتی افراد می شود. اکثر افرادی که از لباسشویی این برند استفاده کرده اند با گذشت زمان به مشکلاتی از قبیل:

1- عدم روشن شدن لباسشویی

2- دیگ لباسشویی قفل شده و نمی چرخد

3- چرا زمانی که لباسشویی را روشن می کنیم عمل آبگیری انجام نمی شود

4- چرا پس از شست و شوی کامل  زمانی که باید لباسشویی لباس ها را خشک کند آبگیری انجام نمی شود؟

5- بد بو شدن لباس ها پس از شست و شو

6- چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس ها شروع به لرزش های شدید می نماید.

کمک گرفتن از نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در کرج

خرابی هر وسیله ای می تواند برای ما هزینه های سنگینی به بار آورده و همچنین مقدار زیادی از زمان ما را نیز هدر دهد.

 مشکل خرابی لباسشویی می تواند در هر زمان و برای هر فردی اتفاق بی افتد. اما هر کس می تواند برای رفع آن تصمیم متفاوتی بگیرد. برخی از افراد اقدام به تعویض وسیله ی معیوب می کنند  و برخی دیگر کمک گرفتن از یک تعمیرکار را راه حل منطقی تری می دانند.

در هر صورت این دو روش می تواند شما را به یک نتیجه ی مطلوب برساند. اما در رابطه با راه حل دوم که استفاده از تعمیرکار است باید بگویم: اگر می خواهید به نتیجه ی مطلوب دست یابید بهتر است از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

کسانی که به اندازه ی کافی در زمینه ی تعمیرات متخصص نیستند نه تنها نمی توانند لباسشویی شما را تعمیر کنند بلکه ممکن است باعث رسیدن آسیب بیشتر به وسیله نیز شوند.

مجموعه ی سرویس کرج یکی از بهترین مجموعه های تعمیرات در زمینه ی تعمیر لباسشویی ال جی است. این مجموعه با داشتن سال ها تلاش شبانه روزی توانسته است نام خود را به عنوان یک تعمیرکار برجسته در ذهن افراد مختلف ثبت نماید. اگر شما نیز به دنبال یک تعمیر کار حرفه ای و دلسوز هستید می توانید از مجموعه ی سرویس کرج کمک بگیرید و برای تعمیر لوازم خانگی و یا لباسشویی ال جی خود با ما تماس بگیرید. 

02632211189 02632211190 02632208103