گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

تعمیرات سونیا در کرج

تعمیرات سونیا در کرج

همه ی ما با مجموعه ی تعمیراتی سرویس کرج آشنا هستیم. تکنسین های موجود در شرکت سرویس کرج  با داشتن تجربه و مهارت کافی همواره می کوشند بهترین نتیجه را برای مشتریان فرآهم آورند. در این مجموعه متخصصین زیادی فعالیت دارند که هر کدام در زمینه ی یکی از برند ها دارای مهارت و تجربه هستند. 
برند سامسونگ، دوو، سونیا و ... هر کدام از این شرکت ها برای ساخت محصولات خود از دانش و مهارت خاصی استفاده می کنند. بنابراین اگر برای هر یک از آن ها مشکلی به وجود آید باید از افراد متخصص در زمینه ی تعمیرات وسایل همان برند کمک بگیرید. 
برای مثال: یخچال، لباسشویی و یا هر وسیله ی برقی دیگر برند سونیا شما دچار خرابی شده، تصمیم شما چیست؟ از چه روشی برای گرفتن نتیجه ی مطلوب استفاده می کنید؟
شما می توانید با 3 روش مشکل خود را حل نمایید اما باید دانست کدام روش مناسب شما است؟


1- تعویض وسیله:


زمانی که هر یک از وسایل برقی منزل دچار نقص و خرابی شود یکی از گزینه ها تعویض کامل آن وسیله است. جایگزین کردن یک وسیله ی سالم و جدید با یک وسیله ی کهنه و قدیمی می تواند یک فکر عالی و راه حل مناسب به نظر آید. اما می شود این راه حل را به همه ی افراد پیشنهاد داد؟ 
شاید کسی که دچار چنین مشکلی شده است بودجه ی کافی برای تعویض وسیله و جایگزین کردن آن با وسیله نو را نداشته باشد و یا وسیله کاملا نو بوده و به علتی دچار نقص شده باشد.
امروزه به دلیل بالا رفتن سرسام آور قیمت ها تعویض هر وسیله ای که خراب می شود اصلا به صرفه نبوده و موجب می شود  افراد هزینه ی هنگفتی را متحمل شوند.


2- تعمیر وسیله و انتخاب تعمیرکار مهم نیست:


تعمیرکاران زیادی به منظور تعمیر وسایل برقی مختلف در سطح شهر فعالیت دارند. اما آیا می شود از آن‌ها برای تعمیر وسایل مختلف کمک بگیریم؟
همانطور که خودتان نیز حدس می زنید همه ی افراد نمی توانند تعمیرات لوازم برقی را به درستی انجام دهند. تعمیرات یک کار تخصصی است که برای درست انجام شدن نیاز به آموزش اصولی و تجربه کافی دارد. بنابراین به شما پیشنهاد می شود زمانی که به هر دلیلی نیاز به تعمیرکار پیدا کردید حتما از افراد مطمئن کمک بگیرید. 
افراد ناشی و مبتدی نه تنها نمی توانند دستگاه معیوب شما را به درستی تعمیر کنند بلکه ممکن است باعث وارد شدن آسیب جدی نیز به دستگاه شوند.

 

3- تعمیر وسیله پیش فرد مطمئن و قابل اعتماد:


با صراحت می توان گفت این تصمیم یک روش عالی برای رفع مشکل خرابی دستگاه معیوب شما است. 
شما می توانید در هنگام بروز چنین مشکلی به عنوان یک تعمیرکار متخصص و حرفه ای با شرکت سرویس کرج تماس گرفته و مشکل خود را ثبت نمایید. این مجموعه همواره می کوشد با کیفیت ترین خدمات را با بهترین روش به مشتریان ارائه دهد.
پس از ثبت مشکل در کمترین زمان ممکن کارشناسان وظیفه شناس مجموعه مطابق با برند وسیله ی برقی شما حرفه ای ترین تعمیرکار را به محل اعزام خواهند کرد.

 

نحوه ارائه خدمات در نمایندگی تعمیرات سونیا در کرج


افراد زیادی در سطح کرج هستند که در زمینه ی تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی فعالیت دارند. همه ی این مجموعه را خدمات یکسانی را به مشتری ارائه می دهند. اما تنها کسی در این بازار پر رقابت برنده است که بتواند خدمات تعمیرات را بهترین روش به مردم ارائه دهد. 
مجموعه ی سرویس کرج  با سال ها تجربه در زمینه ی تعمیر لوازم برقی و همچنین ارتباط با مشتریان تمام نیازهای مخاطبین را  شناخته و می کوشد به بهترین نحو به آن پاسخ دهد. در این مقاله می خواهیم با نحوه ی ارائه خدمات سرویس کرج آشنا شویم که عبارت است از:


1- میخواهیم اولین ویژگی را با اولین اقدام افرادی که نیاز به کمک تعمیر کار دارند شروع کنیم. اگر شما برای تعمیر برند سونیا و یا هر برند دیگری نیاز به تعمیر کار داشته باشید چه کاری انجام می دهید؟ 
درست است همه ی ما برای ارتباط گرفتن با یک تعمیرکار تلاش می کنیم. برخی به مغازه تعمیرکاران مراجعه می کنند برخی با مجموعه تماس می گیرند. 
مجموعه ی سرویس کرج برای راحتی مشتریان خود علاوه بر راه های ارتباطی که در بالا ذکر شد یک روش دیگر نیز به مجموعه اضافه کرده است. شما می توانید از طریق فرم درخواست آنلاین تعمیرات درخواست خود را در مجموعه ثبت نمایید. کارشناسان مجموعه در کمتر از یک ساعت درخواست شما را بررسی کرده و به منظور هماهنگ کردن زمان مراجعه با شما تماس می گیرند.


2- هر شرکت و مجموعه ای برای رسیدن به هدف و نقطه ی اوج نیاز به مشتریان و مخاطبان وفاداری دارد. اما چگونه می توانیم رضایت مشتریان را جلب نماییم؟ زمانی که یک مجموعه برای ارائه خدمات و یا فروش محصولات تنها به فکر سود شخصی خود نباشد و منافع مشتریان و مخاطب خود را نیز در نظر بگیرد باعث جلب مخاطبان دائمی و وفادار می شود.
سرویس کرج با در نظر گرفتن این اصل مهم همواره می کوشد تعمیرات وسایل را با کمترین قیمت و همچنین بهترین بازدهی انجام دهد. 
تکنسین های مجموعه همواره در تلاش اند اگر وسیله ای دچار نقص و خرابی شده باشد تا جایی که ممکن است برای کاهش هزینه ها آن قطعه را تعویض نکرده و تعمیر نماید. اما گاهی تعمیر قطعه یک روش دائمی تعمیر نبوده و تعمیرکار می داند که پس از مدتی دستگاه دوباره دچار نقص و خرابی می شود. 
در چنین موقعیتی تعمیرکار اقدام به تعویض قطعه معیوب می نماید. اما لازم به ذکر است که اگر روزی نیاز به تعویض قطعه باشد تعمیرکاران حتما از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کنند. زیرا: قطعات تقلبی نه تنها باعث رفع مشکل دستگاه نمی شود بلکه پس از مدتی نه تنها آن قطعه دچار خرابی می شود بلکه باعث آسیب رسیدن به قطعات مجاور نیز می شود.


مشکلات رایج یخچال سونیا


همه ی یخچال ها ممکن است دچار نقص و خرابی شوند. در این مقاله می خواهیم چند نمونه از مشکلاتی که ممکن است با آن رو به رو شوید را برایتان بازگو کنیم:
1-    برفک زدن فریزر یخچال
2-    خنک نبودن محیط یخچال
3-    ایجاد سر و صدای نامتعارف
 

02632211189 02632211190 02632208103