گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

تعمیر کردن وسیله ی برقی که دچار خرابی شده قطعا خیلی به صرفه تر از تعویض کامل آن می باشد. اما گاهی کمک گرفتن از افراد ناشی سبب می شود ما متحمل هزینه های هنگفتی شده و در آخر نیز نتیجه ی مطلوبی کسب نکنیم. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی مجموعه ی نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در کرج شما را تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب همراهی می کند.

خرابی لباسشویی، یخچال و یا هر وسیله ی برقی دیگر می تواند زندگی روزمره ما را با چالش هایی رو به رو نماید. معمولا افراد برای رفع چنین مشکلاتی سریعا دست به اقدام می زنند تا در کمترین زمان این مشکل حل شود. اولین قدم برای حل کردن مشکل پیدا کردن یک تعمیرکار است. که البته این تعمیرکار باید متخصص و حرفه ای باشد.

حال ممکن است بگویید هر تعمیرکار با توجه به حرفه ای که دارد می تواند همه ی وسایل را به درستی تعمیر کند اما باید بگویم بعضی از تعمیرکاران به دلیل نداشتن تجربه یا علم کافی نه تنها نمی توانند وسیله را به درستی تعمیر کنند بلکه با تشخیص اشتباه و ناشی بودن باعث آسیب بیشتر نیز می شوند.

بنابر این اولین قدم یعنی پیدا کردن یک تعمیرکار مجرب مهم ترین و اصلی ترین قدم می باشد. اگر برای تعمیر لباسشویی یا یخچال یا هر وسیله ی دیگر از برند ال جی نیاز به تعمیرکار داشتید می توانید با برقراری تماس و یا پر کردن فرم درخواست آنلاین تعمیرکار از علم و مهارت تکنسین های حرفه ای مجموعه ما استفاده نمایید.

مجموعه ی سرویس کرج شما را تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب همراهی می کند.

09199563386 - 02632208103 - 02632211190 - 02632211189

تعمیر برد لباسشویی ال جی در کرج

برد لباسشویی یا هر وسیله ی دیگر همانند مغز انسان می باشد. دستورات لازم در برد لباسشویی پردازش شده و توسط سیم ها به بخش های مختلف دستگاه اعمال می شود. اگر اختلالی در برد به وجود آید می تواند با صادر کردن فرمان های اشتباه برای بخش های مختلف به آن ها نیز آسیب وارد نماید.

بهتر است در هنگام بروز مشکل برای برد لباسشویی سریعا اقدام به تعمیر آن نمایید زیرا با ادامه دار شدن مشکل ممکن است آسیب های بیشتری به لباسشویی وارد شود.

چند علائم که نشان می دهد برد دستگاه شما دچار اختلال شده به صورت زیر میباشند:

1- اگر لباسشویی شما نمی تواند پروسه ی برنامه ریزی شده ی همیشگی را به ترتیب و درست انجام دهد و یا به صورت ناقص انجام می دهد نشانه ی اختلال و خرابی در برد می می باشد. اجرا نشدن درست برنامه به معنای اختلال در برد لباسشویی می باشد.

2- یکی دیگر از نشانه های خرابی در برد لباسشویی کار نکردن پنل جلویی لباسشویی می باشد. در صورت مشاهده حتما از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

3- آیا لباسشویی شما در حین کار از کار افتاده ؟ آیا لباسشویی روشن نمی شود؟ این مشکلات زمانی رخ می دهد که برد لباسشویی دچار خرابی و اختلال شده باشد.

همانطور که پیش تر گفتیم برد لباسشویی از قطعات حساس و مهم می باشد بنابر این باید برای تعویض و یا تعمیر آن از افراد متخصص کمک بگیرید و در دست کردن و یا تعویض آن زمان را به عقب نندازید چرا که ممکن است متحمل هزینه های سنگین شوید. راه های ارتباطی با تعمیرکاران حرفه ای لباسشویی ال جی در کرج در ابتدای مقاله درج شده است. شما می توانید با خیال راحت لباسشویی  معیوب خود را به تعمیرکاران ما سپرده و بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

تعمیر دیگ لباسشویی ال جی در کرج

شاید بپرسید دیگ لباسشویی در کدام قیمت دستگاه دستگاه قرار دارد؟ برای پاسخ باید بگویم شما به سادگی می توانید دیگ لباسشویی را ببینید. همان محفظه که پس از باز شدن درب لباسشویی نمایان می شود و لباس ها در آن قرار می گیرد دیگ لباسشویی نام دارد.

نشان های خرابی دیگه که به ما هشدار می دهد از تعمیرکار کمک بگیریم چست؟

1- اولین و واضح ترین هشدار ایجاد سر و صدا در هنگام شت و شو و به خصوص خشک کردن لباس ها می باشد. دیگ لباسشویی پس از استفاده های مکرر فرسوده شده و دیگ آن دچار خرابی می شود. پس باید هر چند ماه یکبار لباسشویی را چکاپ کرده و از سلامت آن اطمینان حاصل نماییم.

2- سوراخ بودن دیگ که بسیار خطرناک می باشد. با سوراخ شدن دیگ آب می تواند وارد دستگاه شده و باعث اختلال در قسمت های دیگر دستگاه لباسشویی شما شود. سوراخ شدن دیگ می تواند به علت وجود میخ، پیچ، کلید و یا هر وسیله ی تیز دیگر که درون جیب لباس جا مانده اتفاق بیفتد.

3- استفاده از لباس های سنگین نیز می تواند باعث شکستگی شفت دیگ شود. که در این صورت باید شفت لباسشویی را تعویض نمایید.

مشکل در خشک کن لباسشویی ال جی

عدم خشک کردن لباس ها می تواند دلایل متعددی داشته باشد. در ادامه به شرح چند دلیل می پردازیم:

1- مشکل در خرابی خازن راه انداز می تواند در عملکرد خشک کن لباسشویی اختلال ایجاد کند.

2- خرابی و ایجاد نقص در موتور لباسشویی

3- اگر کلید های لباسشویی دار خرابی شده باشند باعث می شود لباسشویی نتواند عمل خشک کردن را به درستی انجام دهد.

4- مشکل خرابی برد ماشین لباسشویی

5- شما ممکن است به اشتباه دکمه ی حذف خشک کن لباسشویی را فعال کرده باشید که در این صورت لباسشویی از این مرحله فاکتور می گیرد.

6- خرابی و مشکل شلنگ تخلیه

7- مسدود بودن فیلتر پمپ

8- شستن لباس با حجم زیاد که خارج از توان لباسشویی می باشد به دلیل داشتن وزن بالا سبب می شود لباسشویی توان خشک کردن این مقدار از لباس را نداشته باشد. که در نتیجه با خشک نشدن لباس ها رو به رو می شویم.

مشکلات رایج لباسشویی ال جی در کرج

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی از مشکلات رایح بوده که می تواند به دلیل: خرابی پریز برق، قطع شدن سیم، مشکل در خازن برقی ورودی لباسشویی، اختلال در سیم کشی، ایراد برد لباسشویی و ... باشد.

2- تخلیه نشدن آب لباسشویی مشکل رایجی بوده و می تواند به دلیل: مسدود شدن پمپ تخلیه با شئی خارجی، خراب شدن پمپ تخلیه، مشکل در سیم کشی لباسشویی و ... رخ دهد.

3- داشتن صدای بلند یا غیر طبیعی در لباسشویی می تواند به علت: ایراد و خرابی کمک فنر، خرابی یا شکستگی بلبرنگ، مشکل در کاسه نمد و ... باشد.

4- عدم آب گیری لباسشویی می تواند به علت:  گرفتگی شیر یا شلنگ ورودی لباسشویی، کم بودن فشار آب و .. باشد.

در کل ممکن است مشکلات زیادی ممکن است برای ماشین لباسشویی پیش بیاید که نمی توان به تمام موارد اشاره کرد بنابر این اگر احساس کردید لباسشویی برند ال جی شما به درستی کار نمی کند و نیاز به تعمیرکار داشتید می توانید با کمک مجموعه ی سرویس کرج به عنوان مجرب ترین تعمیرکاران لباسشویی الجی در کرج دسترسی پیدا کرده تا به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کنید. ما شما را از خرابی لباسشویی تا رسیدن به نتیجه ی دلخواه همراهی خواهیم کرد.

برای اعزام تعمیرکار در محل با شماره ی زیر تماس گرفته و یا با پر کردن فرم درخواست تعمیرکار مشکل خود را ثبت نمایید. پس از ثبت مشکل در کمترین زمان کارشناسان ما فرم شما را بررسی کرده و اقدام به اعزام تعمیرکار می نمایند.

09199563386 - 02632208103 - 02632211190 - 02632211189

02632211189 02632211190 02632208103