گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرج

تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرج

مجموعه ی سرویس کرج تشکیل شده از تعمیرکاران خبره و متخصص در زمینه ی تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرج می باشد. اگر یخچال برند ساید بای ساید شما دچار خرابی یا مشکل شده باشد می تواند با خیالی آسوده آن را به متخصصین مجموعه ی سرویس کرج سپرده و بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

شما می توانید برای ثبت مشکل خرابی یخچال از دو طریق اقدام نمایید:

1- فرم درخواست تعمیرکار: با کلیک بر روی فرم درخواست تعمیرکار می توانید به صورت آنلاین آن را پر کرده و درخواست خود را ثبت نمایید. تمام درخواست های مشتریان در کمترین زمان توسط پشتیبان چک شده و مورد بررسی قرار می گیرد. پس از بررسی کارشناسان ما با شما تماس گرفته و وقت اعزام تعمیرکار را با شما هماهنگ می کنند.

2- در این روش می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و مشکل خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در کمترین زمان اقدام به اعزام تعمیرکار می نمایند.

02632211189    02632211190    02632208103    09199563386

تعمیرکاران یخچال ساید بای ساید در کرج

عیب یابی مهم ترین بخش تعمیر هر وسیله ای به حساب می آید. زیرا اگر مشکل دستگاه به خوبی تشخیص داده نشود تعمیر دستگاه بیهوده بوده و نتیجه ی درستی حاصل نمی شود. تعمیرکاران موجود در مجموعه ی سرویس کرج با تکیه بر تجربه و دانش خود می توانند در کوتاه ترین زمان عیب دستگاه را شناسایی کرده و اقدام به تعمیر آن نمایند.

یخچال یک وسیله ی پر کاربرد و حساس هر خونه ای به حساب می آید که هرگونه اختلال و خرابی در آن می تواند موجب به وجود آمدن دردسر های زیادی مانند: خراب شدن مواد غذایی، خروج آب از یخچال و کثیف شدن آشپز خانه و ... شود.

بهتر است در هنگام خرابی یخچال از افراد حرفه ای و کاربلد کمک گرفته شود تا بتوانند در کمترین زمان وسیله را عیب یابی کرده و اقدام به تعمیر نمایند.

تکنسین های سرویس کرج در کمترین زمان دستگاه معیوب را عیب یابی کرده و به شما تحویل می دهند تا شما دچار کمترین ضرر و زیان احتمالی نیز نشوید.

 

هزینه ی تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرج

متخصصین موجود در این مجموعه همواره می کوشند هزینه ی تعمیرات وسایل برای مشتریان با مناسب ترین قیمت ممکن تمام شود. به همین منظور اگر قطعه ی معیوب قابل تعمیر باشد آن را به جای تعویض تعمیر می نمایند. تعمیر کردن قطعات بجای تعویض می تواند به میزان چشم گیری در کاهش هزینه ها اثر داشته باشد.

اما گاهی تعمیر قطعه معیوب امکان پذیر نبوده و آسیب وارده بر آن به قدری می باشد که دیگر قطعه معیوب قابل تعمیر نمی باشد. و یا اگر آن را تعمیر نماییم در مدت کوتاهی باز دچار خرابی و مشکل می شود. در این صورت تعمیرکاران ما برای درست کردن یخچال ساید بای ساید به شما پیشنهاد تعویض قطعه را می دهند.

دیگر در هنگام بروز مشکل در یخچال نگران هزینه های گزاف و بالا نباشید. تیم حرفه ای و متخصص سرویس کرج از زمان بروز مشکل تا رفع کامل آن شما را همراهی کرده و با کمترین هزینه بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد.

 

نحوه ی تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرج

یخچال یک وسیله ی سنگین در هر خانه به حساب می آید. اگر مشکلی در عملکرد این دستگاه ایجاد شود برای انتقال آن به تعمیرگاه دردسر های زیادی پیش می آید.

علاوه بر هزینه ی بالای حمل و نقل یخچال، در این پروسه امکان وارد شدن آسیب جدیدی به اجزا داخلی و یا بدنه ی دستگاه بالا می باشد.

مجموعه ی سرویس کرج برای رفع این مشکل چاره ای اندیشیده است. تعمیرکاران خبره پس از حضور در محل و عیب یابی اقدام به تعمیر دستگاه می نمایند. این تعمیرکاران کار تعمیر را در محل انجام داده و دیگر نیازی به جا به جا کردن یخچال نمی باشد.

 

سرویس یخچال ساید بای ساید در کرج

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی می باشید که بر این باورند سرویس یخچال ضرورتی نداشته و تا زمان بروز مشکل جدی آن را چکاب نمی کنید این مقاله برای شماست.

در ادامه ی متن بالا باید بگویم این تصور بسیار غلط و اشتباه می باشد زیرا با چکاب یخچال می توانید ایرادات کوچک دستگاه را خیلی زود تشخیص داده و به رفع آن بپردازید.

اگر مشکلات جزئی و کوچک دستگاه به موقع تشخیص داده نشده و اقدام به رفع آن نشود بعد از گذشت مدتی باعث بروز مشکلات جدی شده که می تواند شما را متحمل هزینه های گزاف نماید.

بنابر این بهتر است چکاب یخچال را جدی گرفته و در بازه های زمانی 6 ماهه اقدام به چکاب نمایید.

 

7 نکته برای نگهداری یخچال ساید بای ساید

1- به هیچ عنوان اقدام خود سرانه برای دستکاری و تعمیر قسمت های یخساز نفرمایید. زیرا دستکاری بدون تخصص موجب آسیب دیدن یخچال می شود.

2- از گذاشتن غذا های داغ و یا بدون درب پوش در یخچال خودداری نمایید.

3- از چاقو و یا هر وسیله ی تیز دیگر برای کندن برفک استفاده نفرمایید. این کار ممکن است باعث سوراخ شدن اوپراتور شده و موجب خارج شدن گاز یخچال شود.

4- برای یخچال خود از محافظ استاندارد استفاده نمایید. تا در هنگام نوسانات برق دچار آسیب نشود.

5- برای تمیز کردن یخچال ابتدا آن را از برق جدا نمایید.

6- نوار مغناطیسی دور درب را تمیز نگهدارید.

7-  برای شستن درون و بیرون یخچال از شوینده های غیر قابل اشتعال استفاده نمایید.

 

سخن آخر مجموعه ی سرویس کرج

ممنون که تا آخر مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم مشکلی برای هیچ یک از لوازم برقی شما پیش نیاید. اما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل و یا برای سرویس کردن انواع لوازم برقی خود مانند: یخچال، تعمیر برد لباسشویی، تعمیر لباسشویی و ... از تیم حرفه ای سرویس کرج کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

02632211189    02632211190    02632208103    09199563386

02632211189 02632211190 02632208103