گوهردشت، عظیمیه، باغستان 02632211190
مهرشهر، کمالشهر، محمدشهر 02632211189
فردیس، اندیشه، گرمدره 02632208103
تمامی مناطق و پشتیبانی 09199563386
تهران ، دفتر مرکزی 02191099502

تعمیرات هیمالیا در کرج

تعمیرات هیمالیا در کرج

خرابی هر وسیله ی برقی دردسر هایی به همراه دارد. پیدا کردن یک تعمیرکار مناسب که کاملا با تعمیرات هیمالیا در کرج آشنا باشد کار سختی به حساب می آید.

وسایل برقی برند هیمالیا دارای ساختار پیچیده ای هستند. در هنگام بروز مشکل برای وسایل برقی هیمالیا بهتر است از افراد متخصص در زمینه ی تعمیرات لوازم برقی هیمالیا کمک گرفته شود.

متخصصین در نمایندگی هیمالیا دوره ی تعمیرات لوازم برقی این برند را گذرانده و در هنگام بروز هر مشکل می توانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان دستگاه را عیب یابی و تعمیر نمایند.

اگر در پیدا کردن نمایندگی تعمیرات هیمالیا در کرج دچار مشکل شده و نمی توانید افراد مطمئنی را برای تعمیر لوازم برقی خود پیدا کنید، تیم حرفه ای سرویس کرج اینجاست تا شما را در رسیدن به نتیجه ی دلخواه همراهی کند.

مجموعه ی سرویس کرج با سراسر نمایندگی های برند های مختلف ارتباط داشته و شما می توانید از طریق صفحه ی سرویس کرج نمایندگی مورد نظر خود را برای تعمیر وسیله برقی پیدا کنید.

شما می توانید با شماره های درج شده در صفحه مشکل خود را ثبت کرده و تا در کوتاه زمان تکنسین های خبره به محل اعزام شوند. یکی دیگر از راه های ثبت مشکل پر کردن فرم درخواست تعمیرکار می باشد. شما با کامل کردن و ارسال این فرم در کوتاه ترین زمان تکنسین حرفه ای به محل اعزام می شود.

تعمیرات هیمالیا در کرج


مزایای استفاده از نمایندگی تعمیرات هیمالیا در کرج

کمک گرفتن از تکنسین های نمایندگی هیمالیا در کرج مزیت هایی در بر دارد:

1-متخصصین موجود در نمایندگی هیمالیا دوره ی تعمیر وسایل برقی این برند را گذرانده و کاملا در شناخت و تعمیر وسایل برند هیمالیا خبره می باشند.

2- تعمیرکاران نمایندگی هیمالیا همواره در تلاش اند هزینه ی تمام شده برای مشتری به کمترین مقدار ممکن برآورد شود. تا جایی که اگر قطعه ی معیوب وسایل قابل تعمیر باشد به جای تعویض اقدام به تعمیر آن می نمایند. که این کار باعث کاهش چشم گیر هزینه ها می شود.

اما گاهی قطعه بسیار فرسوده شده و تنها راه تعویض می باشد در این صورت متخصصین کاملا وضعیت را برای شما توضیح داده و هزینه ی احتمالی به شما اعلام می شود تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

3- تعمیرات در محل صورت می گیرد. تعمیر لوازم برقی سنگین مانند ماشین لباسشویی، یخچال و ... کار بسیار دشوار و طاقت فرسایی می باشد، زیرا باید در ابتدا آن را به تعمیرگاه برده تا پس از بررسی عیب یابی و تعمیر شود.

علاوه بر هزینه های بالای باربری، احتمال آسیب دیدن به بدنه و یا موتور دستگاه در مسیر حمل و نقل بالا می باشد. اگر در پروسه ی جا به جایی به وسیله ی برقی ضربه وارد شود باعث می شود بدنه ی دستگاه دچار خط و خش و یا تو رفتگی شود.

نمایندگی هیمالیا در کرج برای رفع این مشکل چاره ای اندیشیده است. دیگر برای تعمیر وسایل لازم نیست وسیله را به تعمیرگاه انتقال دهید. نمایندگی هیمالیا در کرج با اعزام تکنسین های خبره به محل در کوتاه ترین زمان دستگاه را عیب یابی کرده و بدون نیاز به جا به جایی اقدام به تعمیر آن می نماید.


تعمیرات یخچال هیمالیا در کرج

یخچال از وسایل کاربردی و پر مصرف دنیای امروز به حساب می آید. ناقص کار کردن یخچال دردسری است که هر یک از ما حداقل یکبار با آن دست و پنجه نرم کرده ایم.

اگر یخچال در زمان طولانی دچار اختلال و خرابی شود باعث فساد مواد غذایی درون یخچال می شود که خود این موضوع ضرر و زیان زیادی را به همراه دارد.

بنابر این در هنگام بروز هر مشکل برای یخچال باید در کوتاه ترین زمان به رفع آن بپردازید.

شما می توانید با کمک مجموعه ی سرویس کرج نزدیک ترین نمایندگی هیمالیا در کرج را پیدا کرده و درخواست اعزام تعمیرکار نمایید.

نمایندگی هیمالیا در کرج در کوتاه ترین زمان اقدام به اعزام تکنسین حرفه ای به محل می نماید.

متخصصین پس از عیب یابی اقدام به تعمیر یخچال می کنند تا شما بتوانید در کوتاه ترین زمان به بهترین نتیجه دست یابید.


تعمیرات لباسشویی هیمالیا در کرج

شستن لباس یکی از کار های روزمره و روتین هر خانه ای به حساب می آید. اگر لباسشویی برند هیمالیا دچار اختلال شود باید لباس ها را به صورت دستی بشوییم.

شستن لباس بصورت دستی کاری دشوار و طاقت فرسا به حساب می آید. برای خلاص شدن از این معضل بهتر است با برقراری تماس با شماره های درج شده در صفحه و یا از طریق فرم درخواست تعمیرکار مشکل خود را در نمایندگی هیمالیا ثبت نمایید. این مجموعه در کوتاه ترین زمان به درخواست شما رسیدگی می کنند.


تکنسین های نمایندگی هیمالیا دوره ی تعمیر لوازم برقی این برند را گذرانده اند. به دلیل شناخت کافی از ساختار این لوازم می توانند در زمان کوتاه دستگاه را عیب جویی کرده و به تعمیر آن بپردازند.


مراحل تعمیرات هیمالیا در کرج

1- شما می توانید از دو روش برای مشکل خود را ثبت کرده و از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید.

روش اول: شما می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و مشکل خود را ثبت نمایید.

روش دوم: از طریق فرم درخواست تعمیرکار مشکل خود را به صورت آنلان در سامانه ی نمایندگی هیمالیا ثبت نمایید.

2- پس از انجام مراحل بالا و ثبت مشکل نمایندگی هیمالیا با شما تماس می گیرد تا زمان اعزام تعمیرکار را با شما هماهنگ نمایند

3- در زمان تعیین شده تعمیرکار به محل آمده و اقدام به عیب یابی دستگاه می نماید.

4- پس از عیب یابی هزینه را برآورد کرده و به مشتری اعلام می نماید

5- اقدام به تعمیر وسیله ی معیوب کرده و در کوتاه ترین زمان با بهترین بازدهی به مشتری تحویل می دهد.

 

تعمیر یخچال هیمالیا در کرج


یخچال از وسایل کاربردی و پر مصرف دنیای امروز به حساب می‌آید. ناقص کار کردن یخچال دردسری است که هر یک از ما حداقل یکبار با آن دست و پنجه نرم کرده ایم. شما اگر در چنین موقعیتی قرار بگیرید چه واکنشی نشان می‌دهید؟ 
همه‌ی ما می‌خواهیم در هنگام بروز مشکلات مختلف بهترین تصمیم را بگیریم. برای مثال: اگر یخچال برند هیمالیای ما دچار نقص و خرابی شود اولین فکری که به ذهن ما می‌رسد کمک گرفتن از یک تعمیرکار است. ممکن است به نزدیک ترین تعمیرگاه لواز برقی مراجعه کرده و از آن‌ها کمک بگیریم. 
اما به شما توصیه می‌شود دست نگه دارید. بهتر است ابتدا از میزان تسلط و اعتبار تعمیرکار مطلع شده و سپس تعمیر وسیله‌ی معیوب خود را به او بسپارید.
زیرا افراد ناشی و مبتدی نه تنها نمی‌توانند مشکل شما را حل کنند. بلکه ممکن است باعث خرابی بیشتر و بروز مشکلات بزرگ‌تری نیز شوند.
اگر یخچال در زمان طولانی دچار اختلال و خرابی شود باعث فساد مواد غذایی درون یخچال می شود که خود این موضوع ضرر و زیان زیادی را به همراه دارد. بنابر این در هنگام بروز هر مشکل برای یخچال باید در کوتاه ترین زمان به رفع آن بپردازید.
شما می توانید با کمک مجموعه‌ی سرویس کرج متخصصین مجرب نمایندگی هیمالیا را برای تعمیر لوازم برقی خود اعزام نمایید. این مجموعه با گرداوری افراد مجرب و کاربلد در زمینه‌ی تعمیر لوازم برقی هیمالیا توانسته در بین افراد مختلف اعتبار و محبوبیت فراوانی کسب نماید.

نمایندگی هیمالیا در کرج در کوتاه ترین زمان اقدام به اعزام تکنسین حرفه ای به محل می نماید.

متخصصین پس از عیب یابی اقدام به تعمیر یخچال می‌کنند تا شما بتوانید در کوتاه ترین زمان به بهترین نتیجه دست یابید.


مشکلات رایج یخچال هیمالیا


روشن نشدن یخچال:
بروز چنین مشکلی در یخچال فریزرها می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بی افتد که در ادامه به شرح هر یک از آن‌ها می‌پردازیم:
1-    یکی از ساده‌ترین دلیل ها می‌تواند به دلیل قطعی برق و یا پریدن فیوز باشد.
2-    گاهی ممکن است سهوا و یا اشتباهی یخچال را در حالت نمایشگاهی تنظیم کرده باشید که این مسئله می‌تواند مانع از روشن شدن یخچال شود. برای رفع این مشکل می‌توانید از دفترچه راهنمای یخچال کمک بگیرید.
3-    گاهی ممکن از سیم یخچال به دلیل کشیدگی و یا آسیب های دیگر دچار قطعی شود که در این صورت نیز مانع از روشن شدن یخچال می‌شود.
4-    اگر تنظیمات یخچال در حالت دیفراست قرار بگیرد باعث می شود یخچال روشن نشود. برای جلوگیری از چنین مشکلی باید یخچال را از این حالت خارج نمایید.
علت هایی که در بالا برای روشن نشدن یخچال ذکر شد بسیار سطحی بود. بهتر است در هنگام بروز چنین مشکلی خودتان احتمالات بالا را چک و رفع نمایید. اما گاهی علت روشن نشدن یخچال به دلایل پیچیده‌تری مربوط است که در این صورت بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید.

ایجاد سر و صدای زیاد:
1-    سر و صدای یخچال به مقدار کم طبیعی است. اما گاهی یخچال در طول روز دارای صداهای کاملا طبیعی است. اما در هنگام شب کمپرسور دچار مشکل شده و صداهای زیاد و نسبتا بلندی تولید می کند. دلیل عمده‌ی بروز چنین اتفاقی ضعیف بودن ولتاژ برق است.
2-    گاهی صدای ناهنجار نه تنها در طول شب بلکه در تمام ساعات شبانه روز از یخچال به گوش می‌رسد که این مشکل به دلیل وجود خرابی و مشکل در اورلود است. برای تعمیر این قطعه می توانید از مجموعه ی معتبر تعمیریخچال در کرج سرویس کرج کمک بگیرید.
3-    در بدترین حالت ایجاد چنین مشکلی می‌تواند به دلیل نیم سوز شدن موتور یخچال باشد.
4-    گاز یخچال هیمالیای شما اگر مسدود شده باشد و یا نیاز به شارژ داشته باشد نیز باعث ایجاد سر و صدا می‌شود.

علت خنک نکردن یخچال هیمالیا

1- گاهی متوجه می شویم یخچال به اندازه ی کافی خنک نمی باشد. در این موقعیت اولین مشکلی که به ذهنمان میرسد این است که مشکل از موتور و یا گاز یخچال می باشد. اما گاهی مشکل بسیار پیش پا افتاده است. اگر لاستیک درب یخچال معیوب شده باشد باعث می شود یخچال به اندازه ی کافی خنک نشود.

لازم به ذکر است که همیشه مشکل از لاستیک یخچال نبوده و گاهی ممکن است مشکل از: موتور فن کندانسور، مشکل موتور فن اوپراتور، معیوب بودن رله یا خازن و یا عملکرد نامناسب برد باشد. تشخیص اینکه عیب از کجا می باشد را به تعمیرکاران نمایندگی هیمالیا در کرج بسپارید.

تعمیرات کلیه برندهای لوازم خانگی

علاوه بر هیمالیا ، مجموعه سرویس کرج ، تعمیرات کلیه برندهای لوازم خانگی را در کرج انجام میدهد.

مجموعه سرویس کرج ، تعمیرات اسنوا در کرج ، تعمیرات پاکشوما در کرج ، تعمیرات الکترو استیل در کرج  و دیگر نمایندگی های برندهای مختلف لوازم خانگی را در کرج انجام میدهد.

تماس بگیرید:

شماره تماس: 02632211189

02632211190

02632208103

 


 

02632211189 02632211190 02632208103